چگونه برای بهینه سازی کسب و کار کوچک شما فروش منتقل

[ad_1]

صاحبان کسب و کار کوچک در انگلستان اغلب ترس از دست دادن پول سرمایه گذاری در نسل ترافیک و لازم نیست که مهارت به کارشناسی کارشناسی ارشد ترافیک رایگان. آنها هم نیست و منجر به تولید, به عنوان آنها بیش از حد شلوغ در حال اجرا کسب و کار خود را. اگر شما یکی از آنها پیدا کردن چگونه شما می توانید مشتریان در تقاضا و بهبود نرخ تبدیل خود را آنلاین.

می دانیم مشتریان خود و چشم انداز

هدف قرار دادن افراد مناسب با خود را ارائه می دهد مهم ترین چیز شما نیاز به گرفتن حق اگر شما می خواهم برای موفقیت در بازاریابی دیجیتال است. آن را در مورد تیراندازی در تاریکی; شما نیاز به پیدا کردن افرادی که با یک مشکل خاص شما می تواند حل کند که به احتمال زیاد به خرید از شما. اگر شما فقط از شروع, شما می توانید با بازدید از وبلاگ ها و انجمن ها و Facebook groups برای پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد افرادی که به دنبال خدمات مشابه به آنچه شما باید ارائه دهد.

اندازه گیری همه چیز

این نیز مهم است که شما با قرار دادن یک سیستم در محل است که اجازه می دهد تا شما را برای اندازه گیری همه چیز. از مدیریت رسانه های اجتماعی است که اجازه خواهد داد که شما را به دیدن کدام یک از پست های خود را انجام می دهند به خوبی در سیستم عامل های مختلف برای بازاریابی نامزدی, اندازه گیری, وجود دارد مقدار زیادی از چیزهایی که شما می خواهید بدانید که دقیقا. چگونه بسیاری از پیروان و مشترکین شما فقط یک عدد; افراد آینده و چک کردن خود را ارائه می دهد چیزی است که واقعا مهم است.

دانستن محدودیت های خود را

به عنوان یک صاحب کسب و کار شما ممکن است در همه چیز. شما می توانید بهترین لوله کش و یا مشاور مالی خود را در منطقه, اما راه اندازی یک Facebook ad و یا ایجاد محتوا و ارسال آن ممکن است فراتر از شما. این است که چرا شما ممکن است بخواهید به صحبت کردن با یک قیف فروش حرفه ای به آن بسیار مهم است که شما ایجاد یک لیست از نقاط قوت خود و نقاط ضعف وقتی که می آید به ایجاد مطالب جذاب خود را برای فروش منتقل. شما ممکن است در صحبت کردن افراد, اما نه یک استاد در copywriting است. ساخت بر نقاط قوت خود و آدرس خود را توسعه مناطق است.

شروع به کوچک

این که آیا شما در حال شروع یک رایگان فروش قیف توسعه و یا سرمایه گذاری در تولید ترافیک شما باید شروع به کوچک, بنابراین شما می توانید تست نسخه های مختلف خود را در تبلیغات و پیام های. شما باید برای پیدا کردن کلمات ماشه است که مخاطبان خود را واکنش نشان می دهند و یا شما را تا پایان از دست دادن صبر و شکیبایی شما و یا بودجه بازاریابی خود را. ایجاد AB تست یک راه خوب برای پیدا کردن ترکیب برنده از عناوین تصاویر و تماس به عمل است.

وقتی که می آید به ایجاد خود را اول قیف فروش شما نیاز به دانستن خود را در بازار صحبت می کنند زبان خود را ایجاد یک پیشنهاد فوتی و فوری و پیدا کردن شما پیشنهاد فروش منحصر به فرد. همه چیز را اندازه گیری و شما می توانید به نوبه خود اطلاعات کسب و کار به فروش موثر قیف.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *