چگونه برای ایجاد یک قوی, A&B تست استراتژی

[ad_1]

به عنوان پرشور در وب سایت فروشنده و یا صاحب کسب و کار شما همیشه می خواهید برای کشف کردن استراتژی های بازاریابی و تبلیغاتی که برای کار رویایی خود را سرمایه گذاری. و آن's اینجا که AB تست ظهور به عنوان کاربردی ترین روش. با کمک از این وب سایت خاص تست مکانیزم صاحبان سایت و بازاریابان باید از این فرصت طلایی برای کشف منحصر به فرد تبلیغاتی تکنیک های.

از فروش, ایمیل, وب سایت نسخه به جستجو ads, AB تست به شما کمک خواهد کرد ارزیابی عملکرد هر متمایز استراتژی است. اما موفقیت آزمایش را به طور کامل بستگی به خود اختصاص داده تلاش و برنامه ریزی مناسب است.

واقعیت

کاملا بر خلاف آنچه مردم فکر می کنند AB تست عملکرد به نتایج بزرگ هر بار که شما آن را انجام. اغلب بازاریابان بدانم در مورد 'چرا's کار نمی کند.' اگر شما در حال حاضر با توجه AB تست یک شات شما ممکن است در سراسر این وضعیت است.

بنابراین آنچه در آن است که باعث می شود استراتژی های خود را کار می کند ؟

کامل استراتژیسازی خواهد بود کلید خود را به موفقیت در این زمینه. اجازه دهید's get down به اصول اولیه و پیدا کردن چگونه برای رفتن در مورد آن.

اختصاصی استراتژیسازی تلاش: جاده موفقیت

هنگامی که شما موفق به ایجاد منحصر به فرد تست استراتژی های تاثیر را نشان خواهد داد تا در چند تست پروژه های. استراتژیسازی نه تنها باعث بهبود اثربخشی خود را از روش های تست. بلکه آموزش آن و کمک می کند تا شما باز کردن یک جنبه جدید هر زمان که شما انجام این فرآیند است.

اساسا AB تست متشکل از چهار قطعات مهم. و هر یک از آنها خواهد شد بازی یک نقش محوری در حالی که ایجاد برنده AB تست استراتژی.

  1. خریدار شخصیت

ایجاد استادانه درست شده خریدار شخصیت خود را می خواهد کلید را به در حال توسعه یک تست کامل فرضیه. آن's عملکردی طرح است که به شما کمک می کند ایجاد یک چارچوب برای درک خود را از نتایج تست. کل فرایند باید شروع با دستیابی به اطلاعات حیاتی در مورد مخاطبان خود را.

برخی از جنبه های بسیار مهم با توجه به ارزش عبارتند از:

  • سن مخاطبان خود را
  • جنسيت
  • بودجه خود را
  • اهداف
  • درک خود را از نقاط درد
  • نقش محصول خود را در رفع مسائل خود را

شما می توانید جمع آوری اطلاعات کامل در همه این جنبه توسط مصاحبه با مشتریان هدف خود را به عنوان به خوبی به عنوان صحبت کردن به تیم فروش.

  1. تعیین اهداف خود را

موثر تست باید به دنبال تحقق اهداف خود است. ناتوانی خود را به درک اهداف خود را بر روند ایجاد انواع. برای بسیار موفق AB تست سرمایه گذاری شما باید یک کریستال ایده روشن در مورد نیازهای شما. و کمک خواهد کرد که شما پیگیری لازم معیارهای مورد نیاز برای ساخت این فرایند بسیار موفق است.

  1. هنر یادگیری و مستند

پس از پشتکار در رعایت این روش ها و انجام آنها را به کمال آن بالا خواهد بود زمان اجرا آزمون. هنگامی که شما دریافت استنتاجات آن ضروری خواهد بود به سند آنها را برای استفاده در آینده.

بسته به نیاز خود و ماهیت داده ها و اسناد به نوبه خود می تواند یا پیچیده و یا ساده است. اما آن را به ناچار به عمل به عنوان یک نقطه مرجع در حالی که انجام در آینده است.

انعقاد توجه داشته باشید

جدا از این مراحل فرضیه خلقت نیز یک گام مهم به انجام. امیدوارم حق تعادل همه این استراتژی کمک خواهد کرد که شما ایجاد یک برنده تکنیک.

[ad_2]

Source by Rajive Rana

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *