چگونه برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی آنلاین

[ad_1]

اگر شما تا کنون فکر چگونه برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی آنلاین در این پست شما را با ارائه برخی از راهنمایی روشن به عنوان به که در آن برای شروع چه به تجزیه و تحلیل و چگونه مشتریان ممکن است در سایت شما می رسند و یا کسانی که از رقبای خود.

در وهله اول شما باید شروع به هنگامی که در حال توسعه یک استراتژی بازاریابی آنلاین است یک تجزیه و تحلیل از بازار آنلاین. این روند نیز کمک خواهد کرد که شما را به شناسایی هر شرکای بالقوه و وابسته است که ممکن است قادر به ترویج محصول خود را و برای شناسایی پتانسیل محدوده جستجو است که ممکن است نیاز به خرید در یک پرداخت هر کلیک (PPC) تبلیغاتی مبارزات انتخاباتی.

در اینجا حوزه اصلی شما باید تحقیقات بازاریابی خود را به طور کامل در محل:

بخش مشتری

شما ممکن است فکر می کنم این واضح است اما این ضروری است که شما در نظر بگیرید هر یک از بخش های است که ممکن است مصرف محصول یا خدمات شما و درک آن رفتارهای خرید خرید درایور به احتمال زیاد تصمیم گیرندگان و چه رسانه های آنلاین کانال های آنها در تعامل با.

به عنوان مثال مشتری تقسیم بندی برای کسب و کار شرکت خدمات می تواند:

• خود اشتغالی و یا مستقل کارگران

• تنها معامله گران

• مشارکت

• محدود شرکت با کمتر از 10 نفر از کارکنان

• محدود شرکت با بیش از 10 نفر از کارکنان

هر یک از این کسب و کار باید متفاوت رفتار رانندگان ، همانطور که قبلا ذکر شده است. شما همچنین ممکن است بخواهید به در نظر گرفتن چگونه اینترنت زرنگ و دانا این بخش هستند, شیوه زندگی خود را, جمعیت و غیره.

یک لیست از هر یک از مشتریان خود را بخش کنید و سعی کنید به آنها دسته بندی به عنوان بهترین شما می توانید.

موتورهای جستجو استفاده می شود خود را در بازار

یک لیست از هر یک از این موتورهای جستجو هستند که مربوط به خود را در بازار. اصلی آنهایی هستند که به طور معمول گوگل, بینگ و یاهو. اگر شما یک کسب و کار جهانی شما نیاز به ایجاد یک لیست از کلید موتورهای جستجو توسط منطقه مانند بایدو است که عمده موتور جستجو در چین و یاندکس در روسیه است.

هنگامی که شما ساخته شده یک لیست از موتورهای جستجو بهتر است آن را در نظر بگیرید محبوب ترین و مهم عبارت کلمه کلیدی خود را در بازار و پتانسیل مخاطبان هدف برای هر یک از کلمات کلیدی و عبارات کلیدی است.

به شما به عنوان توسعه کسب و کار آنلاین خود را نیز ارزشمند برای پیگیری میزان ترافیک خود را دریافت وب سایت برای کلمات کلیدی و عبارات خاص در برابر بازار بالقوه است.

اگر مثل اکثر کسب و کار گوگل یک موتور جستجوی بزرگ استفاده می شود بازار خود را پس از آن Google Keyword planner می تواند کمک به تعیین چگونه محبوب خاص و کلمات کلیدی و عبارات. این ابزار همچنین شما را با ارائه برخی از ایده های برای هر گونه شکاف در کلمه کلیدی خود را دایرکتوری به عنوان ابزار نیز تولید ایده های کلیدی را برای شما بر اساس برخی از ساده فیلتر یعنی محصول یا خدمات نوع صفحه فرود, URL, بازار, بخش, محل, و غیره.

همچنین ارزش پیگیری که چگونه بسیاری از بازدید کنندگان خود را در جستجوی خود را با نام تجاری نام و آدرس. این خوب است عهد به قدرت خود را با نام تجاری و وفاداری مشتری به عنوان مثال در بخش بیمه شخصی بسیاری از مشتریان به سادگی جستجو برای نام خود را در طرفداری از مقایسه سایت به جای وارد کردن یک عبارت خاص مانند “بیمه اتومبیل ارزان”.

آنلاین بالقوه مشارکت و منابع ترافیک

ممکن است وجود دارد بسیاری از وب سایت خود را در بازار قادر به مراجعه کننده ترافیک به وب سایت خود را یا به صورت رایگان و یا تبلیغات پرداخت می شود و یا اقدام به پرداخت وابسته که در آن شما پاداش آنها را با یک درصد کمیسیون در هر فروش.

ایجاد یک لیست از کسب و کارهای مختلف خود را در بخش در مقوله های زیر است:

  • تو رفتگی در دیوار اخبار و رسانه ها, وب سایت

یک لیست از تمام اخبار و رسانه ها سایت ها که مخاطبان خود را ممکن است قرار گرفتن در معرض. برای برخی از کسب و کار رسانه های جریان اصلی ممکن است مناسب برای دیگران آنها ممکن است خیلی تو رفتگی در دیوار و پس از آن تنها توسط خود مشتری.

هنگامی که شما این انجام داده ایم رسیدن به سردبیران به راه اندازی یک جلسه. وجود دارد ممکن است چند زاویه برای کسب و کار خود را در نظر بگیرید (بسته به بودجه خود را) مانند تبلیغات پرداخت می شود در حال اجرا از ویژگی های محصول خود را و یا اگر شما یک متخصص در زمینه خود را وجود دارد می تواند این فرصت را برای شما برای نوشتن مقالات و حتی تبدیل شدن به متخصص هنگام انتشار نیاز به برخی از مشاوره.

  • سازمان های تجاری و یا انجمن های صنعت

بسته به نوع بر روی بخش وجود دارد ممکن است تعدادی از سازمان های تجاری و یا انجمن های صنعت در خدمت بازار هدف خود را. هنگامی که شما را ساخته اند لیست خود را در نظر بگیرید برای هر یک از این پتانسیل برای تبلیغات سرمقاله ، در حال حاضر به عنوان ذکر شده در خبر بالا. علاوه بر این تجارت یا صنعت ارتباط ممکن است تبدیل به یک ارزش promotor کسب و کار خود را در ازای مشارکت های وابسته و/یا نوعی از ارزش افزوده خدمات به اعضای خود مانند تخفیف و یا متناسب با محصول و یا خدمات است.

  • کانال های رسانه های اجتماعی

من توصیه می کنم در جستجوی خود را برای مشتریان فعلی و آینده نگر در محبوب ترین کانال های رسانه های اجتماعی و ضبط که کانال های مشتریان خود فعال هستند به عنوان مثال در انجام آنها هدف قرار دادن مشتریان خود را از طریق Facebook, Twitter, LinkedIn, یوتیوب و غیره. اگر شما می توانید احساس برای محبوب ترین کانال های استفاده شده توسط مشتریان خود را پس از آن معکوس این کار با خود شما کمپین های بازاریابی آنلاین در همان کانال است که به احتمال زیاد موفق خواهد بود.

اگر شما تجارت و کسب و کار به کسب و کار آن است که قطعا با توجه به ارزش LinkedIn به عنوان یک روش تعامل و اکتشاف, شما ممکن است شگفت زده چگونه بسیاری از کسب و کار خود و مشتریان استفاده از این کانال. لینک مفید ابزار فروش به عنوان شما می توانید توسعه یک خط لوله از تصمیم گیرندگان و ارسال آنها را به یک Inmail به خودتان را معرفی کنید به علاوه خیلی بیشتر. این یک موضوع گسترده است در حق خود و تحت پوشش خواهد شد در پست های آینده.

  • سایت های مقایسه

سایت های مقایسه قیمت springing تا در بسیاری از بخش های مختلف به عنوان مثال moneysupermarket برای خدمات مالی و محصولات Gocompare برای بیمه uSwitch برای انرژی و مخابراتی. اگر وجود دارد هر گونه مقایسه خدمات خود را در بخش آن است که قطعا با توجه به ارزش لیست محصول خود را بر روی آنها به عنوان آنها به احتمال زیاد برای کنترل مقدار قابل توجهی از ترافیک جستجو در بخش خود. مقایسه سایت ها به طور کلی پرداخت می شود در هر فروش, اما هم وجود دارد بسیاری هستند که پرداخت پستها در طول سرب فرستاده شده به کسب و کار شما.

  • تو رفتگی در دیوار وابسته

وابستگان به دست آوردن درآمد در کمیسیون اساس سهم و یا یک مقدار ثابت از کسب و کار آنها مراجعه ترافیک به. این است که یک منبع مهم از مشتریان و شما باید در نظر روابط با به عنوان بسیاری از که ممکن است این – این می تواند وبلاگ نویسان دیگر کسب و کار عامل در بخش خود اما رقابت نیست افرادی که شبکه خود را در بخش و برخی از کانال های دیگر در حال حاضر ذکر شده است.

اگر کسب و کار شما یک محصول دیجیتال مانند نرم افزار, نرم افزار, یا چگونه به راهنمای آن را نیز ممکن است به ارزش مثال این را به عنوان یک محصول در شرایط مختلف شبکه های وابسته وجود دارد مانند ClickBank. به عنوان اعضای خود را ممکن است به طور فعال ترویج محصول خود را در ازای یک کمیسیون اگر آن را متناسب با رفتگی در دیوار خود را.

  • وبلاگ نویسان & مرجع تخصصی

این به طور کلی افراد اگر چه برخی از عمده اقتدار وبلاگ اغلب اجرا به عنوان یک کسب و کار با مشارکت چند. برخی از وبلاگ تو رفتگی در دیوار ممکن است با دریافت صدها هزار یا حتی میلیون ها بازدید کننده در هر ماه به عنوان مثال در بازاریابی دیجیتال و فناوری فضایی Mashable.com چندین میلیون خوانندگان و است که به ارزش چند صد میلیون دلار است.

می توان آن را نسبتا ساده برای پیدا کردن وبلاگ نویسان در فضای خود را ساده کنید و نوع در “بخش نام” وبلاگ و شما یک لیست از آنها را. نگاهی به چند و شما به زودی احساس برای چگونه شايع آنها در بازار خود را با تعداد پست های آنها چگونه به طور منظم آنها پست و چگونه بسیاری از نظرات آنها را دریافت کنید.

شما همچنین می توانید با استفاده از همین روند برای پیدا کردن انجمن ها آنلاین است که ممکن است خود را در خدمت بخش که در آن مردم جمع آوری به بحث در مورد بخش نقد و بررسی محصولات به اشتراک گذاشتن ایده ها ،

من قطعا پیشنهاد پیدا کردن اصلی وبلاگ نویسان و انجمن ها و تعامل با آنها است. شما می توانید این کار را به صورت رایگان و با اظهار نظر در وبلاگ ها و فروم موضوعات اگر چه اضافه کردن ارزش به آنها اظهار نظر با بینش مفید و یا اضافه کردن سوال اضافی. اغلب این وبلاگ به شما اجازه می دهد برای اضافه کردن وب سایت خود را لینک خود را در امضا یا آواتار هنگامی که شما نظر و یا ارسال با نام تجاری خود را گرفتن پوشش و ممکن است در نتیجه ترافیک رایگان به وبلاگ خود.

فقط به یاد داشته باشید همیشه فکر می کنم در مورد چه مقدار شما در حال اضافه کردن قبل از برقراری ارتباط و شما می توانید نظر خود را دیده می شود توسط دهها هزار نفر از مردم در تو رفتگی در دیوار شما و این مخاطبان تنها رشد خواهد کرد. برای مثال چند سال پیش من یک پست وبلاگ برای کسب و کار وبلاگ نویسی سایت و آن را دریافت کرده است بیش از 35000 انداز و این تعداد همچنان به طور پیوسته رشد می کنند. همه آن را به من هزینه شد یک زن و شوهر از ساعت نوشتن.

هنگامی که شما کشیده اید با هم لیست خود را به شما آغاز خواهد شد برای دریافت یک تصویر روشن از آنچه شما آنلاین بازار به نظر می رسد. من پس از آن نشان می دهد برای هر یک از وب سایت های مختلف ذکر شده در هر دسته بندی با استفاده از ابزار رایگان (هر دو را پیشرفته برای پرداخت امکانات):

  • Sharedcount.com -اگر شما به سایت بروید و نوع در URL آن را به شما بگویم که چگونه بسیاری از سهام های اجتماعی و دوست داشتن یک وب سایت است در سراسر اصلی کانال های اجتماعی.

  • Compete.com – آن را به شما نشان می دهد که چگونه بسیاری از بازدید کنندگان منحصر به فرد و رتبه بندی برای یک وب سایت خاص.

هر دو از این ابزار به خوبی شاخص کیفیت یک شریک بالقوه بر اساس سطح خود را از نامزدی و ترافیک جستجو.

من امیدوارم که این پست ثابت است برای شما مفید و خوش آمدید هر گونه بازخورد و هنگامی که شما شروع به در حال توسعه یک استراتژی بازاریابی آنلاین.

اگر شما در حال حاضر نمی, لطفا, اشتراک, به وبلاگ من دریافت به روز رسانی در پست های آینده.

خوشحال بازاریابی دیجیتال!

راب

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *