چگونه برای اندازه گیری سایت اثربخشی استفاده از معیارهای موفقیت

[ad_1]

به طور سنتی رتبه گوگل و محض ترافیک شده اند اندازه گیری از موفقیت وب سایت. اما این معیارهای در حال تبدیل شدن به کمتر معنی دار در زمان محیط وب.

کسب و کار مردم در حال حاضر خواستار بیش از فقط ترافیک و رتبه بندی, بازاریابی حرفه ای بدست بیشتر web-زرنگ و دانا هستند و با استفاده از تجزیه و تحلیل ترافیک ابزار به صورت رایگان عرضه شده توسط گوگل به درک وب سایت خود را و نقاط قوت و ضعف آن. در اینجا 7 سایت موفقیت معیارهای در نظر بگیرید علاوه بر رتبه گوگل و ترافیک:

1. آگهی های. وب سایت ها اغلب به “بروشور شرکت ها” نه فقط به فروش محصولات. اگر وب سایت شما یک بروشور شما می خواهید به آموزش و شما می خواهید مصرف کنندگان برای تماس با شما بر اساس آنچه که آنها ممکن است آموخته اند در وب سایت خود را. به این دلیل مهم است که برای اندازه گیری منجر می شود. مبارزات انتخاباتی در جستجوگرها آورده است که 100 آگهی بهتر است از یکی که آورده یک میلیون صفحه نمایش اما هیچ مشتریان بالقوه جدید.

2. تبدیل. شاید شما فروش نیست هر چیزی را به طور مستقیم بر روی وب سایت خود را, اما شما می خواهید مردم را به پیوستن به شرکت در یک نظرسنجی توصیه سایت خود و یا به سادگی عضویت در خبرنامه ایمیل خود را? این مهم است که برای اندازه گیری این مشترک از آنجا که شما باید از این فرصت برای تبدیل این فرد از یک مظنون به یک چشم انداز و از یک چشم انداز به یک خریدار از خریدار به مبلغ.

3. مشترکین. مشترکان خود را مهم ترین کاربران وب سایت خود را حتی اگر آنها نمی خرید هر چیزی. مشترکین اغلب به عنوان مراجعه کننده تبدیل. به اطمینان حاصل شود که شما نگه داشتن آنها را در برابر در نظر بگیرید علاوه بر این از یک خوراک RSS بنابراین شما می توانید پیگیری و در ادامه به آموزش و تبدیل.

4. بازگشت بازدید کنندگان است. این واضح است تنها بازگشت بازدید کنندگان واقعا مثل سایت شما. بنابراین بیشتر آنها دوباره بهتر و موفق تر از شما هستند. یک زمان جستجو و بازدید کنندگان گاه به گاه رسانه های اجتماعی بازدید کنندگان می توانند به ستون فقرات سایت خود ، مشترکین و بازدید کنندگان از بازگشت (که اغلب همان مردم) هستند.

5. بازدید هر بازدید. بازدید هر بازدید اغلب به شما بگویم زیادی در مورد چقدر شما بازدید کنندگان وب سایت خود را. 1 به 1 نسبت بد است مگر اینکه همه آنها کلیک بر روی دکمه خرید فورا.

6. زمان بر روی صفحه و زمان در سایت. زمان صرف شده در یک صفحه و در سایت خود شما می توانید بگویید که آیا مردم فقط خامه ای مطالب خود را و یا خود را به خواندن کل تحریریه. آن را همیشه طولانی تر بهتر اما 5 دقیقه است که در بیشتر موارد بهتر از 30 ثانیه به خصوص برای انتشار در سایت و یا به سادگی یک وبلاگ است.

7. نرخ گزاف گویی. نرخ گزاف گویی یکی از مهم ترین قابلیت استفاده متریک و با تشکر از گوگل آنالیز شما می توانید به دست آوردن این اطلاعات است. 100k بازدید کنندگان از تشکر با نرخ گزاف گویی از 95 درصد به این معنی است که در واقع تنها 5.000 در واقع بازدید سایت خود را. بنابراین یک سایت با یک مقدار پایین تر بازدید کننده تعداد و نرخ گزاف گویی می تواند بسیار موفق تر از یک سایت با ترافیک اعداد. هدفمند کیفیت ترافیک کلیدی است برای یک سایت موفق.

در خلاصه راه های متعددی وجود دارد به ارزیابی موفقیت وب سایت خود را. این 7 نکته یک چند راه برای قضاوت در مورد تاثیر و موفقیت از آنچه شما در حال به اشتراک گذاری در وب سایت خود را با مشتریان خود را. برای ثبت نام در گوگل آنالیز (از آن رایگان است) و تور از چگونه به استفاده از ابزار. این کمک خواهد کرد که شما و تیم بازاریابی خود را ارزیابی برنامه ارتباطی لاین موفقیت و کمک به شما در برنامه ریزی برای آینده وب سایت استراتژی.

نیاز به کمک خود را به رشد کسب و کار آنلاین? ما به شما نشان دهد چگونه به استفاده از وب ابزار بازاریابی برای جذب تبدیل و ارتباط با مشتریان است.” بازاریابی سرآشپزها توضیح وب ابزار بازاریابی و استراتژی است که به قاتل وب سایت, طراحی ایمیل, بازاریابی, تبلیغات و بهینه سازی موتور جستجو. آیا کسب و کار شما جدید است و یا شما تا به حال یک حضور وب ما کمک به بهبود سود آنلاین توسط های ما تفکر خلاق و دستور العمل برای موفقیت است. تغذیه یک کسب و کار بسیاری مانند ایجاد یک شام خوشمزه: این شروع می شود با جمع آوری مواد تشکیل دهنده حق و مانند یک آشپز دانستن خلاقانه چه باید بکنید با آنها.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *