چگونه بازاریابی محتوا کمک می کند تا به ایجاد نام تجاری شما

[ad_1]

اهداف خود را تلاش های بازاریابی محتوا:

جذب بازدید کنندگان جدید

تولید بیشتر منجر

رشد لیست ایمیل خود را

توسعه شهرت متخصص

ایجاد آگاهی نام تجاری

موثر محتوای استراتژی های بازاریابی برای ایجاد نام تجاری شما

بازاریابی محتوا

#1. تعریف مخاطبان خود را

درک مخاطبان خود را اولین گام در ایجاد هر استراتژی بازاریابی است. بدون داشتن مخاطب است که می خواهد و نیاز به محصول خود را, شما نمی خواهد که هر یک از مشتریان برای محصول/خدمات خود را. جمعیتی از مخاطبان خود تصمیم می گیرید که چگونه به ساختار مطالب خود را و آنچه را درگیر منافع خود و ارزش ها. شما باید وقت خود را صرف شناسایی وب سایت های مخاطبان خود را صرف زمان و چگونه شما می توانید ایجاد محتوا است که درگیر با آن مخاطب است. اگر مخاطبان خود را که در برقراری ارتباط با صفحات که شامل فیلم به جای تصاویر و سپس تصویری از یک خود آگاهی نام تجاری استراتژی است.

برای مثال اگر شرکت شما ایجاد برنامه های بهداشت حرفه ای مخاطبان خود را در درجه اول پزشکان و پزشکان است. در این مورد شما باید سفارشی کردن مطالب خود را به درخواست تجدید نظر پزشکان و آنها را نشان می دهد که شما متعهد به ارائه آنها را با یک تجربه بزرگ است.

#2. استفاده از شرکت های وبلاگ به عنوان یک ابزار برای آگاهی نام تجاری

در اینجا چند راهنمایی برای کمک به شما در ساخت نام تجاری خود را در شرکت خود دارد.

به متمایز از رقبای خود را, شما باید برای تولید محتوای منحصر به فرد. مردم همیشه به دنبال مطالب تازه. اگر شما پست های مکرر اطلاعات به عنوان رقبای خود را, آن را نمی خواهد کمک به شما را به ایستادگی کردن در بازار است. همچنین اطمینان حاصل شود که اطلاعات ارائه شده در محتوای دقیق خود را به انتظارات مشتری. در نظر گرفتن زوایای جدید در موضوعات مرتبط با صنعت خود را می تواند کمک به ایجاد نام تجاری خود را به عنوان یک خلاق و معتبر یکی. تمرکز بر آینده از فن آوری های در حال اجرا در منطقه کار خود را و سعی کنید به نوشتن وبلاگ بر اساس آن مطالب است. شما همچنین باید نوشتن در مورد موضوعاتی که مخاطبان خود را به یک نگاه در داخل شرکت خود را. برای مثال شما می توانید نوشتن وبلاگ در مورد داستان از محصولات خود را توسعه داده اند, چگونه آن منافع کاربران ،

غالبا جاسوسی بر رقیب خود را پست وبلاگ برای دیدن آنچه که موضوعات خوبی انجام می دهند. شما ممکن است به سرعت دوباره کاری ایده کلی به مطالب خود را که در حال کمک به رقبای خود با مشتریان ارتباط برقرار کنید. اگر خود را رقیب منتشر شده در وبلاگ ها که شامل فیلم اغلب شما همچنین می توانید در نظر بگیرید ارسال ویدئو و یا وبینار هفتگی به حداکثر برسد.

#3. بهینه سازی و ترویج مطالب خود را در کانال های مختلف

در حالی که بهینه سازی محتوا در صفحه وب خود را در نظر گرفتن موارد زیر:

بهینه سازی محتوا با کلمات کلیدی مرتبط. مورب و یا پررنگ مهم ترین کلمات کلیدی برای رتبه بندی می شود در صفحات نتیجه موتور جستجو.

ایجاد چشم نواز هدر. ارائه تیتر برچسب ها – H1, H2, و متا تگ ها.

تقویت داستان های خود را با عکس. تکیه بر گلوله را به خواندن آسان تر است.

ایجاد عناوین و زیرنویس را به مطمئن شوید که موتورهای جستجو (آنلاین خزنده) را پیدا کنید مطالب خود را آسان تر است.

ارائه یک شرح کوتاه از محصول خود را. نوشتن یک خط برای مقاله خود را.

سیستم عامل رسانه های اجتماعی: Facebook و LinkedIn و توییتر و گوگل+ هستند یک راه عالی برای ترویج نام تجاری خود را-ایجاد محتوا و رسیدن به مخاطبان گسترده ای. سیستم عامل رسانه های اجتماعی برای بازاریابی محتوا از آنجا که اطلاعات شما به اشتراک گذاشتن با پیروان خود را نه تنها به آنها در دسترس هستند اما دوستان خود را به عنوان به خوبی. با ارسال شما در حال باز کردن درب برای مطالب خود را برای رفتن بیشتر از فقط مخاطبان خود را.

ارسال مهمان در وب سایت های پیشرو: مهمان ارسال در سایت های مهم مانند فوربس یا کارآفرین افزایش ترافیک خود را.

ارسال خبرنامه به ایمیل: ارسال ایمیل خبرنامه به طور منظم به شما و مشتریان شما هستند یکی از بهترین راه برای نگه داشتن شرکت شما در خط مقدم مشتری ذهن.

#4. با توجه به تجزیه و تحلیل ترافیک

Google Analytics یک پلت فرم بزرگ برای درک یک تن از اطلاعات در مورد چگونه مطالب خود را آنلاین انجام شده است. تجزیه و تحلیل نتایج خود را در استراتژی های مختلف بازاریابی اجازه خواهد داد که شما را به درک تکنیک های که کار می کنند و که نمی کنند به طوری که شما می توانید بهبود استراتژی بازاریابی خود را. شما می توانید تجزیه و تحلیل آن قطعه از محتوا در حال آوردن شما ترافیک بیشتر و از طریق آن کانال. مشاهده نقشه که در آن مشتریان خود را در حال ورود به سایت خود را از, و حتی بدانید چه کاربرانی در حال کلیک کردن بر روی سایت خود ، با استفاده از این اطلاعات برای تعیین نوع محتوای با ارزش ترین هستند به اهداف خود و داده محور رویکرد به انتخاب موضوعات جدید.

بازاریابی غیر ممکن است و بدون محتوای بزرگ. ایجاد ارزش و محتوای مربوطه جذب به طور واضح تعریف مخاطبان و سودآور با مشتری عمل است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *