چه سود از Facebook برای B2C بازاریابان در پاکستان ؟

[ad_1]

رسانه های اجتماعی یک پیچ و تاب و در زمینه بازاریابی اینترنتی. وجود دارد بسیاری از شرکت ها و سازمان هایی که در وب سایت خود را برای ترویج کسب و کار خود را در حال حاضر تبدیل به سوی سیستم عامل های دیگر مانند Twitter, Facebook و VK همچنین.

موفقیت کمپین بازاریابی اینترنتی اندازه گیری شد و بر تعداد بازدید کنندگان فرم پر شده و خرید های ساخته شده اگر به سایت ارائه خدمات تجارت الکترونیکی. رشد محبوبیت شبکه های اجتماعی تغییر کرده است روند بازاریابی اینترنتی و مبارزه در اینترنت. و Facebook است که در میان کسانی که عمده رسانه های اجتماعی بازیکنان در زمان کنونی هدف قرار دادن یک میلیارد کاربر در سراسر جهان.

اینترنت جستجو معیارهای شرکت هایی مانند الکسا و کام اسکور داده اند آمده است که Facebook کاربر صرف بیشتر وقت خود را در فعالیت های اجتماعی به جای وب سایت های دیگر. به طوری که یک فرد بازاریابی که برای مطمئن شوید که شما در حال است که چرا شما در حال خواندن این مقاله نمی توانید اقامت در این تغییر سناریو. روند استفاده از اینترنت نیز تغییر عادات مصرف کنندگان است.

تعامل مشتریان و یا کاربران نهایی بسیار مهم است و بسیاری از کمپین های موفق در هند و پاکستان به طور عمده هدف قرار دادن تعامل در همه سطوح. و شرکت های بزرگ و شرکت های خود را تغییر استراتژی های بازاریابی و گسترش رسیدن به خود را به سمت رسانه های اجتماعی.

ارزش یک پلت فرم است که تجزیه و تحلیل از تعداد جلسات تعاملی. یا به عبارت ساده شما می توانید می گویند که زمان صرف شده است. به عنوان Facebook راه اندازی فعال ترین شرکت ها شد و از زیر دسته ها;

  • فیلم فروشگاه
  • ناشران کتاب
  • برچسب موسیقی

این نوع از شرکت ها هنوز امروز یک بازیکن در مصرف کننده بازاریابی on Facebook. و بسیاری از کسب و کار است که برداشت از این فعالیت های رسانه های اجتماعی. پس با سرعت از محصولات و شرکت های مارک های بزرگ مانند نستله Unilever و پپسی را نیز شروع کرده اند خود را در بازاریابی رسانه های اجتماعی در پاکستان است.

بازاریابان و شرکت ها متوجه پتانسیل Facebook حضور و بازاریابی پس از مدت زمان بسیار طولانی از آن کشورهای همسایه مانند هند و نپال و چین است. اما در عین حال اصلی شرکت های پیشرو در حال قرار دادن تلاش های خود را.

همراه با مارک های پیشرو بسیاری از کسب و کارهای کوچک شروع کرده اند درآمد خود را با افزایش استفاده از Facebook در پاکستان است. بسیاری از افراد از کراچی لاهور راولپندی و اسلام آباد در حال تبلیغات در Facebook به فروش اقلام و لپ تاپ ها و رایانه های شخصی قرص, تلفن های همراه و دیگر موارد مانند تی شرت, ساعت و غیره.

مزایای زیادی برای کسب و کار به مصرف کننده و شرکت ها اما هنوز هم شرکت های پیشرو از پاکستان و افراد تنها با بهره گیری از مزایای این رسانه های اجتماعی. اجازه دهید من به شما یک مثال از یک مرکز سلامتی.

این شارا موسسه بهداشت از کراچی است که با استفاده از یک Facebook صفحه: پوست آرایش صورت برای حفظ و تعامل با مشتریان است که مربوط به پوست موضوعات مرتبط. و استفاده از Facebook صفحات برای افزایش تعامل مشتریان است. و به خصوص پیام از Facebook صفحات افزایش یافته است بالقوه برای کسب و کارهای محلی در گسترده تر از جنبه های.

به عنوان یک فرد بازاریابی و من را مورد تجزیه و تحلیل زیر ذکر شده مزایای که Facebook را ارائه می دهد به B2C بازاریابان;

  • Facebook فراهم می کند یک محیط برای ساخت و ایجاد نام تجاری و تصویر آن
  • Facebook را فراهم می کند تعامل برای شرکت ها و بینش برای مشاهده این روند از مصرف کنندگان
  • Facebook pages بهتر است برای افزایش رتبه بندی موتور جستجو

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *