چه استراتژی بازاریابی است که بهترین ها را برای شما ؟

[ad_1]

اگر شما انتخاب استراتژی بازاریابی مناسب, شما می خواهم که پسر کوچک در وسط از من نمودار بالا. بله! برنده شدن! مشت پمپ!

مشکل با بازاریابی امروز است که وجود دارد راه بیش از حد بسیاری از گزینه های و آن را بسیار بیش از حد گیج کننده است. این کار باعث سرگیجه فقط فکر کردن در مورد این مسائل و من غوطه ور در آن برای 35 سال است.

من دراز کشیده روی تخت من هفته گذشته با یک دفترچه یادداشت و شروع به نقشه من “تئوری یکپارچه استراتژی های بازاریابی“با تاکید بر بازاریابی آنلاین است.

و در واقع من آمد تا با چیزی است که کاملا گیج کننده است و حتی ممکن است مفید باشد به چند نفر.

در اینجا می رود…

این در عین حال یکی دیگر از چهار ربع شبکه که در آن محور عمودی است که یک مقیاس از آسان به سخت و محور افقی است که یک مقیاس از منفعل به فعال.

من ظهور را با این چهار روح ربع:

سخت و منفعل = چند رسانه ای

آسان و منفعل = Publishing

سخت و فعال = سخنرانیها

آسان و فعال = ایمیل

در حال حاضر همه از این استراتژی می تواند موثر باشد. اما بله بعضی از آنها راحت تر از دیگران است. و منفعل آنهایی که تمایل به گرفتن بسیاری دیگر از فعال هستند.

سخت و منفعل = چند رسانه ای (فیلم)

هر کس که دیوانه در مورد فیلم این روزها است. این یک چالش برانگیز و در عین حال منفعل استراتژی. شما یک مقدار زیادی از کار را به ایجاد یک ویدیو و سپس ارسال آن را در یوتیوب امید مردم آن را ببینید.

آن را دشوار است به خوبی انجام دهد. زمان گیر است و می توان آن را گران است. و اکثر فیلم ها خالص تلخه. اگر شما می خواهید به انجام آن را به خوبی در آن طول می کشد یک تکه از تغییر و مقدار زیادی از زمان.

پرتاب بسیاری از ویدئوها در وب سایت خود را می توان به خوبی لمس, اما آنها معمولا نمی توانید مردم را به تماس با شما در droves.

بنابراین به عنوان شما می توانید ببینید من دیوانه در مورد یک تصویری استراتژی برای خود اشتغالی حرفه ای. من نمی گویم آنها نمی توانند کار کنند اما کل مقدار زیادی از کار را به انجام حق.

بهترین مثال: غیر دوگانگی معلم به نام روپرت Spira (non-duality.rupertspira.com/home). او زنده و کارگاه های آموزشی فیلم همه چیز. پس از آن کارکنان خود را لغو احکام صادره ی آنها را به پرسش و پاسخ بخش ها و پست های آنها را در یوتیوب. آنها پنج تا پانزده دقیقه. و آنچه می بینید آیا آنچه کسب می کنید. هیچ زمین بدون اعتیاد به مواد مخدره. این آموزش العربي.

او به صدها نفر از فیلم ها در یوتیوب با صدها نفر از هزاران نفر از نمایش ها. کار می کند ؟ خوب, او در کارگاه های آموزشی همیشه کامل و همه او می کند این است که پایین کلید ایمیل اعلام به لیست خود را هر ماه یا دو.

من می خواهم این رویکرد بسیاری است. بسیاری از مطالب خوب? نگاه خوب در فیلم (بر خلاف ارادتمند شما)? و سپس شما ممکن است بخواهید به تقلید از روپرت.

آسان و منفعل = Publishing

من اتفاق می افتد به مانند این استراتژی بسیاری آن را به عنوان ahem ساخته شده من “امپراتوری”. آن را نسبتا آسان: نوشتن مقاله چگونه به خود موضوع یک بار در هفته ارسال آن را به کسانی که خود را در e-لیست و انتشار در وبلاگ خود. شهرت تحقیق و بحث.

اما انتشار آنلاین می تواند خیلی بیشتر از آن است. شما می توانید همان کسانی که مقالات و انتشار آنها در رسانه مربوط و مقالات Ezine. و سپس شما می تواند اعلام کند آنها را در Facebook, Twitter, Instagram و پینترست. گاهی اوقات شما می توانید قرار گرفتن در معرض بزرگ هنگام نوشتن یک مقاله به صورت عمده نشریه آنلاین. ترافیک وب سایت تکثیر.

هزینه صفر است; یک مقاله از دو تا پنج ساعت برای نوشتن (مگر اینکه آن را به شما طول می کشد چند روز). و ایده های خود را در حال حاضر برای ابدیت به کشف شود توسط کسانی که به دنبال ایده های عملی. برخی را انتخاب کردن در برای شما e-لیست و تداوم این فضیلت بازاریابی دایره.

حرکت نزولی این است که با توجه به تحقیقات گسترده ای (10 دوم جستجو در گوگل) وجود دارد 2 میلیون مقالات منتشر شده آنلاین در هر روز است. ذهن قرقره. بنابراین مسائل خود را خواهد بود در خارج وجود دارد, اما تا حدودی از دست داده و در یک انبار کاه است.

من هنوز یک مدافع بزرگ آنلاین انتشارات اما کوه است تندتر و تندتر. فقط نوشتن یک مقاله و یا دو در اینجا وجود دارد و نمی خواهد به شما کمک کند بسیار است.

بهترین مثال: خوب به غیر از من البته اتمام Henneke از مسحور بازاریابی است. او فوق العاده, خواندنی, سرگرمی, وبلاگ, کسب و کار نوشتن و وبلاگ نویسی. و او راه می رود ، این همه در مورد خوبی نوشته شده است, مطالب مرتبط. اگر شما لازم نیست که به عنوان یک پایه و اساس آن زباله در کل از زمان.

سخت و فعال = سخنرانیها

من ساخته شده است کسب و کار من در سخنرانی در مقابل مخاطبان زنده در انجمن های حرفه ای و اتاق بازرگانی. آن را به من توجه افزودن افراد به لیست پستی من و تولید منجر گرم برای بازاریابی مربیگری.

و من هنوز سخنرانی امروز در قالب آموزشی است. من فقط پر اخیر من گروه برنامه با کمک از یک زن و شوهر آموزشی (همچنین به نام ویدئو کنفرانس). آنها قطعا انجام کار.

اما من قرار داده و سخنرانیها در رده سخت نیست چرا که همه آنها که سخت به, اما می تواند مدت زمان طولانی برای آماده سازی. یکی از آخرین من در زمان من دو روز کامل. وجود دارد حدود 200 اسلاید (whew).

بله این تنها راه برای انجام یک وبینار. شما فقط می توانید به صورت زنده از زوم تصویری که به خوبی کار می کنند. شما در نهایت باید به سبک خود را پیدا کنید و تست چه کار می کند.

ارائه فعال در که در پایان شما می توانید بپرسید برای کسب و کار. و البته شما می توانید ضبط از وبینار به یک ویدیو را در یک ضربه محکم و ناگهانی و ارسال آن را به کسانی که در لیست شما. سازمان دیده بان آن را در اینجا.

بنابراین ارائه خواهد همیشه بازی مهمی در بازاریابی toolkit.

یک چیز دیگر اگر شما لازم نیست که بسیاری از مردم در لیست ایمیل شما موفق باشید در گرفتن مقدار از یک حضور است. بله شما می توانید مهمان ارائه توسط دیگران, اما شما لازم نیست که همان کنترل و توانایی خود را به زمین و خدمات حرفه ای.

بهترین مثال: جان نمو از لینک ثروت (linkedinriches.com). او وبینار انفجار است. وجود دارد مقدار زیادی از آنها وجود دارد در دنیای بازاریابی آنلاین. و بسیاری مانند جان باید تنظیم آنها را به عنوان همیشه سبز آموزشی است که برنامه ریزی شده به بازی به طور خودکار چندین بار در روز. این نوع ترکیبی بین انتشارات و سخنرانی.

آسان و فعال = ایمیل

به نظر من ایمیل قدرتمند ترین به طور کلی ابزار بازاریابی است. و آن را می شود حداقل احترام. اما من نمی توانم تصور کنید که حتی بودن در کسب و کار بدون بازاریابی ایمیل.

رسانه های اجتماعی می شود تمام روابط عمومی و تمام توجه اما ایمیل می شود کسب و کار. یک مطالعه اخیر نشان داد که ایمیل های تولید شده 40 بار نتایج کسب و کار از Facebook و Twitter ترکیب شده است.

ایمیل ابزار آنلاین است که در اطراف طولانی ترین, و من فکر می کنم آن را برای اعطا گرفته. ایمیل های تبلیغاتی را گسترش تصاعدی در طول سال اما بیشتر از آن خیلی خوب نیست.

ما در اب راه رفتن را از طریق ایمیل ما جعبه مانند ما مرتب کردن بر اساس پست الکترونیکی ما بر روی سطل آشغال. حذف حذف حذف. چرا ؟ دلیل آن هم مربوط نیست و یا آن را خسته کننده است. معمولا هر دو.

من احساس می کنم که ایمیل دارای بیشترین پتانسیل از تمام استراتژی های بازاریابی آنلاین به دلیل آن نسبتا آسان و فعال ترین رسانه های بازاریابی از همه است. پیام خود را می رود به سمت راست صندوق پستی از مشتری بالقوه خود را. هیچ چیز دیگری می توانید انجام دهید که.

بازاریابی ایمیل دارای فرصت های زیادی برای بهبود در مناطق مختلف:

1. چگونه به ترکیب طنز به عنوان قدرتمند ترین توجه دستگاه در وجود (که تقریبا هیچ کس با استفاده از).

2. چگونه به تلگراف گزاره ارزش خود را مستقیما به ذهن و دل خود را به چشم انداز.

3. چگونه ایمیل های خود را روشن و متمرکز و آسان برای به عنوان خوانده شده.

4. چگونه به سادگی یک فوتی و فوری تماس به عمل است که سخت است برای مقاومت در برابر.

5. نحوه دریافت ایمیل به هزاران نفر از چشم انداز خود را بدون به دنبال مانند دادن.

اگر شما کار نمی کند در تمام این ایمیل های خود را نمی خواهد توجه و پاسخ شما می خواهید.

بهترین مثال: درمانی عمل شتاب دهنده. به این سایت مراجعه کنید و در لیست فقط برای دیدن درخشش بازاریابی ایمیل. همه چیز در مورد نشان دادن نتایج.

چه استراتژی های بازاریابی شما را انتخاب کنید?

نگاهی به چهار بازاریابی ربع به در نظر گرفتن. آسان تر از یک فعالیت بازاریابی, بیشتر احتمال دارد شما در واقع آن را انجام دهد. و بیشتر فعال یک فعالیت بازاریابی سریع تر پاسخ شما را دریافت کنید.

به سلامتی رابرت

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *