چهار نوع از بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک

به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک شما به احتمال زیاد به صرف مقدار زیادی از زمان تلاش برای تشخیص راه های جدید برای به دست آوردن مشتریان. بازاریابی می تواند سرگرم کننده یا استرس زا کسب و کار. آنها کلیدی است برای درک این نوع از بازاریابی است.

به جای ارسال بودجه بازاریابی خود را در بسیاری جهات مختلف شما می توانید انتخاب کنید یک نوع خاص و سازگار با آن است. شما به سرعت ببینید که بودجه بازاریابی خود را خاموش می پردازد بسیار سریع تر است.

در اینجا شما را پیدا خواهد کرد اطلاعات بر چهار نوع اصلی از بازاریابی است. به این ترتیب, شما قادر خواهید بود برای انتخاب اقدامات بازاریابی که بهترین کار برای کسب و کار شما. شما قادر خواهد بود به نقطه بودجه بازاریابی خود را در مسیر درست.

1. پتو بازاریابی یک نوع است که اغلب مورد استفاده توسط کسب و کار بزرگتر. پتو بازاریابی به این معنی است که شما پول را صرف تبلیغات برای همه. بسیاری از مردم را انتخاب کنید برای انجام پتو بازاریابی و تبلیغات در مجلات و یا روزنامه ها. شما واقعا نمی باید کنترل که می بیند تبلیغات خود را, اما شما باید از این پتانسیل برای رسیدن به بسیاری از مردم است.

حرکت نزولی به پتو بازاریابی است که می توان آن را بسیار گران قیمت هستند و شما می تواند اتلاف پول بازاریابی به افرادی که ممکن است هرگز تبدیل به مشتریان خود را در تمام. پتو بازاریابی بهتر است برای کسانی که مقدار زیادی از بودجه در دسترس است و کسانی که احساس می کنند که آنها قادر خواهد بود برای به دست آوردن بسیاری از مشتریان از این طرح است.

2. بازاریابی هدفمند یک روش که در آن شما را انتخاب کنید جمعیتی خاصی و تنها آنها را در بازار. این می تواند معنی است که شما تبلیغ به هر کس که در یک منطقه خاص. متناوبا, شما می توانید تبلیغات برای هر کس در یک محدوده سنی خاص.

چیز زیادی در مورد بازاریابی هدفمند است که شما احتمال بسیار بهتر در گرفتن مشتریان از شما خواهد شد تبلیغات به این نوع از افرادی که به احتمال زیاد تبدیل به مشتریان. حرکت نزولی این است که آن را کمی legwork برای تعیین که هدف خود را دارد و سپس پیدا کردن راه درست برای تبلیغ به آنها.

3. بازاریابی رسانه های اجتماعی می تواند به نام بچه جدید در شهر از آن است که نسبتا جوان و مفهوم است. با این بازاریابی شما با استفاده از هر یک از محبوب بسیاری از سایت های رسانه های اجتماعی برای تبلیغ شرکت خود را. شما همچنین می توانید با استفاده از یک وبلاگ روزانه برای جلب کسب و کار.

حرکت نزولی به این نوع از بازاریابی است که به شما خواهد شد در حال ارسال اطلاعات خود را به بسیاری از مردم که ممکن است علاقه مند در همه. با وبلاگ شما باید به زمان برای نگه داشتن این وبلاگ تا به امروز است. در غیر این صورت افراد ممکن است در جلوگیری از خواندن آن.

4. آخرین نوع از بازاریابی است بازاریابی در همه. وجود ندارد upsides به این. این ممکن است به نظر می رسد مثل یک راه برای صرفه جویی در پول, اما زمانی که خود را نتواند کسب و کار شما در واقع از دست دادن مقدار زیادی از پول. این بسیار مهم است برای پیدا کردن بودجه بازاریابی در داخل بودجه خود را.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *