چرخه زندگی فلسفه بازاریابی و استراتژی

[ad_1]

چرا استفاده از چرخه زندگی بازاریابی است ؟

برای بسیاری از شرکت های رکود اقتصادی در حال حاضر ساخته شده است یک واقعیت کاملا روشن: انجام کسب و کار در همان راه به سادگی کار نخواهد کرد. روش های قدیمی بازاریابی و فروش بیش از حد ناکارآمد بیش از حد پرهزینه و آنها ممکن است خطر ابتلا به کسب و کار خود را. به تعویق انداختن یک تغییر در استراتژی بازاریابی یک سال بیشتر است که دیگر یک گزینه است. وب سایت, مستقیم, ایمیل, اجتماعی, رسانه های سنتی و دیجیتال تبلیغات همه باید در کسب و کار بازاریابی استراتژی. به سادگی اظهار داشت: چرخه زندگی بازاریابی را تضمین می کند کسب و کار و دریافت پیام حق به حق فرد با استفاده از حق رسانه ها دقیقا در زمان مناسب.

زیر را در نظر بگیرید:

“تصمیم گیری خرید شامل بسیاری از عوامل است که بسیاری از مصرف کنندگان حتی از آگاه نیست. پنج مرحله دخیل هستند تقریبا در هر خرید ساخته شده: نیاز به رسمیت شناختن, اطلاعات, جستجو, بررسی گزینه های تصمیم گیری خرید و در نهایت ارسال رفتار خرید. حتی ساده ترین خرید می توانید هر یا همه از این مراحل است.” (Brown, 2005)

“خرید بیشتر تحت تاثیر چنین چیزهایی به عنوان شخصی روانی و مسائل اجتماعی. یک بازار خوب محقق خواهد شد مطالعه روند تفکر قرار گرفته توسط مصرف کنندگان مقایسه آن با داده های جمعیتی و در نتیجه استفاده از اطلاعات به بازار محصولات خود را.” (Armstrong et al, 2005)

بازاریابی و عوامل مؤثر بر رفتار خرید مصرف کننده

مارس 01, 2006 توسط S. L. o’brien

چرخه زندگی بازاریابان استفاده از تجزیه و تحلیل برای پیش بینی زمانی که مشتریان به احتمال زیاد به خرید. آنها پس از رسیدن با انگیزه با هدف تشویق مصرف کنندگان به خرید از آنها. زمان و پیام کلید. به جای هدر رفتن دلار بازاریابی در تلاش برای رسیدن به مخاطبان بزرگ که بسیاری از آنها هیچ علاقه ای به در همه در ارائه چرخه زندگی بازاریاب اهداف مخاطبان که در آن او است به احتمال زیاد به موفقیت است.

مزایای یک چرخه زندگی, بازاریابی, استراتژی گسترش فراتر از نرخ تبدیل بالاتر. این مجموعه مفید و قابل اندازه گیری داده خواهد شد اجازه می دهد کسب و کار برای توسعه روند بخش و الگوهای رفتاری است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای دقیق تر هدف قرار دادن. در نتیجه تلاش های بازاریابی خود را تبدیل خواهد شد بیشتر خاص به مصرف کنندگان نیاز دارد. سطح خود را از اعتماد و قدردانی را افزایش می دهد بهبود وفاداری و به زودی وکالت.

زندگی چیست-چرخه بازاریابی است ؟

چرخه زندگی بازاریابی فراتر از تفکر سنتی در مورد مشتریان و چشم انداز. به جای تمرکز بر فرد کمپین با هدف تودهها چرخه زندگی بازاریابی به جای در نظر فرد چشم انداز/مشتری نگه داشتن در ذهن که در آن آنها در رابطه با فروش و برقراری ارتباط با آنها را بر این اساس. به طور موثر یک چرخه زندگی استراتژی بازاریابی باید گرفتن نظرات مشتری به عنوان او حرکت را از طریق چرخه زندگی: مراحل رسیدن به, به دست آوردن, تبدیل, حفظ و حمایت کند.

1. از رسیدن به مرحله نقطه شروع است. رسیدن به اشاره به پتانسیل مخاطبان. آن می تواند مربوط به مشتریان فعلی و مشتریان بالقوه به طور یکسان. رسیدن به چیزی است که تبلیغ کنندگان و بازاریابان را برای به دست آوردن توجه خود را. آن است که در مقابل منجر به تبدیل آنها به چشم انداز. برسد می تواند هیجان انگیز است. این است که زرق و آگهی وب سایت های wow ، رسیدن به بهترین آثار زمانی که مشتریان درک کسب و کار نام تجاری و خدمات و یا محصول است.

رسیدن به هدف خواهد شد مخاطبان در یک نقطه زمانی که آنها به احتمال زیاد به تحت تاثیر پیام. تبلیغات پست مستقیم متغیر داده های پست الکترونیکی مستقیم, رسانه های اجتماعی, ایمیل و یا روش های دیگر ممکن است به خوبی کار می کنند. بر خلاف بسیاری از مبارزات تمام روش های شاغل در طول این فاز خواهد بود رمزی و اندازه گیری. هدف نهایی از دسترس است برای به دست آوردن چشم انداز, اما فقط در صورتی که اتفاق نمی افتد رسیدن به جمع آوری اطلاعات با ارزش را برای استفاده در آینده مبارزات.

2. هدف از به دست آوردن فاز مشتریان شرکت. آیا چشم انداز تعامل با شرکت ؟ آنها راه رفتن در فروشگاه, تماس, ایمیل, بازدید از یک وب سایت ؟ دستیابی به یک چشم انداز اتفاق می افتد لحظه ای سرب علاقه نشان می دهد. ما می دانیم که چگونه آنها پاسخ داد (به عنوان مثال ثبت نام برای عضویت در خبرنامه پر کردن یک برنامه اعتباری گرفتن یک بررسی درخواست کوپن, دانلود دمو و یا هر عمل دیگری). ما باحسن نیت چشم انداز, اما در واقع ساخت فروش هنوز هم می تواند در سوال.

به دست آوردن تعریف روش ها و فرآیندهای مورد نیاز برای رسیدگی به این مرحله از مشتری چرخه زندگی. پاسخ خواهد بود شخصی (سن نقطه از علاقه و دیگران) با استفاده از اطلاعات به دست آمده از چشم انداز. همانطور که در رسیدن به مرحله همه دست آوردن کمک رسانی خواهد بود کدگذاری و به دنبال پس روند داده ها جمع آوری می شود.

3. تبدیل فاز نقطه که در آن فروش ساخته شده است و چشم انداز تبدیل شده است به یک مشتری است. ممکن است چند اقدامات در هر دو طرف از روند قبل از چشم انداز در واقع تبدیل.

تبدیل فاز است که در آن مشتری تقسیم بندی آغاز می شود. چه آنها را خرید ؟ جایی که آنها زندگی می کنند ؟ چه محصولات یا خدمات اضافی را شبیه خریداران خرید ؟ سن و جنسیت و قدرت خرید نیاز به خدمات اضافی و عوامل دیگر تعیین حرکت بعدی خود را به عنوان یک بازاریاب است. نزدیک به یک شرکت می توانید به مشتریان خود در این نقطه بیشتر فرصت برای فروش آنها را دوباره.

پس از همه آن است که کارآمد تر برای حفظ مشتریان موجود از به طور مداوم به دنبال آنهایی که جدید است.

4. به حفظ فاز فرایند پرورش ارتباط و تشویق به تکرار فروش. آن را به مراتب آسان تر و کم هزینه تر به فروش دیگر محصولات و خدمات به مشتری های موجود از آن است که برای پیدا کردن آگهی جدید.

مشتریان فعلی در حال حاضر تصمیم به خرید. آنها در حال حاضر یک رابطه با یک شرکت است. آنها تصمیم گرفته اند به اعتماد یک تیم فروش محصول یا فرایند است. اهمیت حفظ اگر نه افزایش این اعتماد نمی تواند اغراق آمیز باشد.

حفظ است که در آن چرخه زندگی استراتژی بازاریابی واقعا باعث افزایش کسب و کار. دانستن که مشتری می خواهد ولگرد اگر ما غفلت او ضروری است ما در حفظ تماس بگیرید. همکاری نزدیک با مدیریت برای ایجاد برنامه های کاربردی روند مدل ها و مکانیزم ردیابی کمک خواهد کرد که یک شرکت حفظ مشتریان.

5. انجمن حمایت از فاز است تکمیل چرخه بازگشت به کسب و کار را بهتر آغاز. این آگهی باید کلمه از یک دوست و یک مشتری وفادار تازه در ذهن خود.

مشتریان با بیشترین زمان زندگی ارزش هستند که مدافع در یک شرکت نمایندگی. آنها به خانواده و دوستان خود. آنها نشان می دهد محصولات در وب سایت های اجتماعی. آنها اجرای فن باشگاه است. آنها تو آرم شرکت بر روی بدن خود را. فقط بخواهید Harley-Davidson چگونه است که کار کردن برای آنها.

دفاع است که به سادگی بهترین ابزار بازاریابی است. طرفداران را به توجه به نیاز آنها و در صورت لزوم از ابزار برای انجام آنچه آنها بهترین… فروش یک شرکت به شبکه خود را.

چگونه یک شرکت با استفاده از چرخه زندگی بازاریابی است ؟

هنگامی که یک شرکت تصمیم گرفته است به دنبال یک چرخه زندگی استراتژی بازاریابی آن را باید درک روشنی از هر مرحله از فرایند است. هر مرحله از استراتژی های ایجاد شده بر مرحله قبلی ایجاد یک چرخه مداوم با انتظارات پیش بینی شده و قابل اندازه گیری نتایج.

• برای شروع موفقیت قرار دادن یک چرخه زندگی استراتژی بازاریابی به بازاریابان باید درک روشنی از کسب و کار فعلی وضعیت و اهداف بلند مدت خود را.

• آنها نیاز به گرفتن حق داده ها برای شناسایی هر دو خود را در سود و سود مشتریان درک رفتار خود را با توجه به ارائه مشوق ها و پیام ها. با این اطلاعات آنها باید ساختار یک برنامه برای تماس با مشتریان در نقطه بهينه زمانی که آنها آماده هستند به عمل می کنند.

• بازاریابان باید در محل فعال ابزار است که اجازه می دهد تا آنها را برای بررسی نتایج در برابر اهداف و به عمل درآمده است.

• تست نیشگون گرفتن و کشیدن اندازه گیری عمل می کنند. سپس تست نیشگون گرفتن و کشیدن اندازه گیری عمل می کنند. آن است که هرگز پایان دادن به روند اما این است که درست نیست از همه بازاریابی است ؟ تفاوت در این است که تصمیمات اتخاذ شده در یک چرخه زندگی برنامه های بازاریابی مبتنی بر حقایق و نه افکار و افکار واهی و پوچ.

برای تحقق بخشیدن به حداکثر سود به طور کامل از چرخه زندگی استراتژی بازاریابی بازاریابان باید:

  • استفاده از چرخه زندگی مرحله به عنوان وسیله ای برای محدود جمع آوری داده ها.
  • ایجاد قوانین و افراد برای هر مشتری بخش.
  • متوقف کردن فکر کردن در کمپین شروع به فکر کردن در رابطه ساختمان.

آنچه در مورد تاثیر (ROI) از یک چرخه زندگی بازاریابی استراتژی ؟

مانند هر سرمایه گذاری یک شرکت انجام خواهد شد چرخه زندگی بازاریابی باید اجرا شود با روشن شدن اهداف و انتظارات خود را برای بازگشت سرمایه گذاری در آن. بر خلاف تفکر سنتی که در آن پیشنهاد فرستاده شده است و نتیجه مستقیم که ارائه اندازه گیری های زندگی-چرخه استراتژی به نظر می رسد در کل تصویر. به عنوان استراتژی خود را نشان میدهد بازاریابی انجام شده در طول چرخه زندگی مشتری می باشد. در همان مد ROI نیاز به ارزیابی بیش از آن همان طول است.

ملاحظات مهم:

یافته های حاصل از یک مطالعه انجام شده توسط about.com

• تکرار صرف مشتریان 33 درصد بیشتر از مشتریان جدید است.

• ارجاع در میان تکرار مشتریان 107 درصد بیشتر از غیر مشتریان را تکرار است.

• هزینه آن شش برابر بیشتر به فروش چیزی است که به یک چشم انداز از فروش که همان چیزی که به مشتری.

مثل همه روابط خوب زندگی-چرخه بازاریابی روابط را هم به توسعه و ارزش خود را باید مورد بررسی در طول زمان با استفاده از انواع اقدامات است. انجام این کار همیشه آسان نیست اما برای شرکت هایی که در آغوش این استراتژی پاداش به ارزش تلاش.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *