چرا Telematics عمده Disruptor در بیمه ؟

[ad_1]

خودرو telematics سیستم و کاربر بر اساس بیمه (UBI) هستند روندهای کلیدی در صنعت بیمه خودرو و انتظار می رود مخل تغییر در آینده نزدیک.

فن آوری دیجیتال است تبدیل بیمه بازار فوق العاده و بیمه سرمایه گذاری قابل توجه برای دیدار با انتظارات مشتری با اتخاذ خودرو telematics سیستم. مشتری خودرو یکپارچه با telematics سیستم کمک می کند تا برای محاسبه حق بیمه است که بستگی به فاصله تحت پوشش خودرو سرعت راننده را حفظ می کند در حالی که رانندگی و همچنین به طور کلی عادات رانندگی از مشتریان به عنوان این اطلاعات را می توان به عنوان خوانده شده و ذخیره شده توسط telematics برنامه و در دسترس ساخته شده که نه تنها بیمه بلکه همه ذینفعان.

خودرو telematics است recalibrating صنعت بیمه خودرو انتظارات و باز کردن راه های جدید برای رسیدن به مشتریان است. افزایش خودرو telematics نه تنها تغییر policyholders’ خواسته اما همچنین اخلال در راه آن باید باشد عرضه شده است. بسیاری از شرکت های بیمه ارائه بیشتر شخصی بیمه نامه برای هر فرد است.

Telematics به عنوان یک disruptor

دیجیتالی کردن فرایند است که telematics آورده به تازگی ساخته شده است که کل صنعت بیمه به ایستادن و گرفتن اخطار و در نهایت گرفتن با این تغییر. تحقیقات اخیر مطالعات نشان داده اند که خودرو telematics در حال پخش است نقش برجسته مختل صنعت بیمه خودرو به صورت مثبت و نتایج کسب و کار. در این روش داده های بزرگ است که نقشی حیاتی در کمک به شرکت های بیمه برای حل چالش های مختلف مانند داده کاوی, دست زدن به انبار داده ها, ساختمان داده ها, راه برای برنامه های کاربردی کاربر و در میان بسیاری دیگر با اتخاذ گسترده و متنوع ساختار داده که ساخته شده به راحتی قابل دسترسی به وسیله نقلیه telematics سیستم با تاثیر از محاسبات ابری. دسترسی به کنترل وسیله نقلیه در زمان واقعی به روز رسانی ترافیک و آب و هوا, پیش بینی و بسیاری دیگر از خودرو telematics گزینه های از راه دور دیده و با کمک ابر رایانه برای هر دو به مشتریان و بیمه. بزرگ داده ابر محاسبات فن آوری های در حال جریان اصلی خودرو telematics سیستم و از این رو در حال جذب مشتریان جدید نسبت به بیمه نامه با ارائه راحتی و آسایش در خدمات.

در طول سال های خودرو شرکت های بیمه را با موفقیت کاهش شکاف بین شرکت های بیمه و مشتریان. خودرو telematics فعال و مبتنی بر کاربرد بیمه در حال شتاب گرفتن برای دیدار با رضایت مشتری با قیمت گذاری انعطاف پذیر مدل بیش از سنتی مدل قیمت گذاری و به عنوان نتیجه policyholders می پرداخت نرخ بیمه بر اساس رفتار رانندگی. این یک نهایی تحول است که به مشتریان کنترل کامل بیش از حق بیمه خود را. برای کمک به policyholders برای رانندگی خود را از خطرات کاربر مبتنی بر بیمه (UBI) مدل تشویق افراد برای رانندگی ایمن و کاهش خطر حوادث اتفاق می افتد از طریق زنده بازخورد حتی به عنوان آنها می توانید صرفه جویی در پول از طریق بهبود مهارت های رانندگی خود را.

در ایالات متحده شرکت های بیمه در حال اجرای رویکردهای متفاوت در کاربر مبتنی بر بیمه و ساده ترین خودرو بیمه نامه ها می روند در این خودرو در بازار بیمه از جمله پرداخت به شما به عنوان درایو (PAYD) یکی در میان آنها است. به جای پرداخت ثابت حق بیمه سالانه شارژ PAYD تضمین حق بیمه محاسبه شده بر اساس تعداد مایل/کیلومتر رانده شده توسط policyholder با کمک وسیله نقلیه telematics سیستم.

ایالات متحده است و با توجه به UBI مدل خود را به عنوان شبکه. این موجی از موفقیت های اخیر تایید کرده است بسیار زیاد پاسخ از policyholders نسبت به این رویکرد جدید. حتی در بسیاری از کشورهای اروپایی بیمه انتقال به سطح بعدی از پرداخت-چگونه-می-درایو (PHYD) درست پس از موفقیت عظیمی از پرداخت As-شما-درایو (PAYD) مدل.

پرداخت نحوه رانندگی شما (PHYD) نظارت بر رفتار راننده و سبک رانندگی هزینه حق بیمه کاهش می یابد بر این اساس با بهبود در راننده رفتار است.این UBI دارای یک پتانسیل بزرگ دروازه به صورت دیجیتالی افزایش مشتریان به عنوان یک نتیجه PHYD ایجاد کرده است قابل توجه پلت فرم برای خودرو بیمه نامه ها اما تعدادی از شرکت های بیمه به دنبال آغاز فراتر از پرداخت نحوه رانندگی شما (PHYD)مدل برای تجربه کاربری بهتر به عنوان یک توسعه مدیریت نحوه رانندگی شما (MHYD) در نظر گرفته شده به عنوان حرکت بعدی از UBI. مدیریت نحوه رانندگی شما (MHYD) ارائه می دهد تخفیف برای رانندگان امن و همچنین همراز policyholders در مورد عملکرد رانندگی از طریق بازخورد ماهانه بسته به نوع رانندگی خود را به نمره.

خودرو telematics مزایای:

• رانندگان با تجربه اغلب پرداخت نامعقول حق بیمه هزینه آن را می توان به راحتی کاهش می یابد.

• تشویق policyholders به درایو با خیال راحت و کاهش خطر حوادث است.

• اگر policyholder درایوهای اغلب پس از آن او/او خواهد شد کمتر حق بیمه اتهامات عنوان شده علیه.

• نظارت مستمر از راننده کمک می کند تا برای بهبود رفتار رانندگی.

• آن را بسیار آسان برای پیگیری سلامت وسیله نقلیه و مصرف سوخت خودرو.

خودرو telematics سیستم و کاربر مبتنی بر سیستم بیمه است موجب عمده مخل تغییر در صنعت بیمه خودرو با ابتکاری بیمه مدل برای راحتی مشتری. اما شرکت های بیمه در حال اجرای استراتژی های مختلف برای بهبود بازاریابی و فروش روند UBI مدل برای حفظ تعادل در سیاست های بیمه شاید اولویت نیز با توجه به مدیریت ریسک و محاسبه قیمت از مشتریان نقطه ایستاده. این مخل خودرو telematics سیستم می تواند باعث روند خودرو بیمه نامه ها می باشد و می تواند پایدار و بدون هر گونه تغییر عمده در شرکت بیمه ساختار مدل کسب و کار و استراتژی. خودرو telematics سیستم شناخته شده برای آن محافظه کار استقرار و اختلال است هرگز واقعا آسان برای چنین سیستم هایی به خصوص در صنعت بیمه خودرو. اما سال 2016 می تواند یک سال از ادامه تحول خودرو telematics سیستم است که در آن شرکت های بیمه است که باقی می ماند به عنوان نوآوران خواهد بود کسانی که مایل به شرکت در قابل تجدید نظر.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *