چرا SEO یا بهینه سازی موتورهای جستجو مهم است

[ad_1]

اگر شما می دانید هر چیزی در مورد بازاریابی آنلاین شما می دانید اهمیت موتورهای جستجو به خصوص گوگل است. برای تعداد سال گذشته گوگل را تحت سلطه آنلاین قسمت جستجو. شما احتمالا نمی تواند جدی در مورد بازاریابی آنلاین مگر اینکه شما صرف زمان اخذ رتبه در گوگل. وجود دارد دیگر موتورهای جستجو مانند بینگ اما برای اهداف توضیح که چطور موتورهای جستجو کار من خواهد شد با استفاده از “گوگل” به همه آنها را پوشش.

تلاش برای موتورهای جستجو را به درایو ترافیک به وب سایت خود را(بازدید کنندگان) است که به نام بازاریابی موتورهای جستجو یا SEM. SEM شامل روش های مختلف در تلاش برای نفوذ در موتورهای جستجو به شما رتبه بندی بالا برای جستجوهای انجام شده بر روی کلمات کلیدی مهم شما.

وجود دارد دو نوع اصلی از ترافیک شما می توانید از گوگل – “رایگان” (یا “آلی”) و “پرداخت” (یا “حمایت”). این مقاله در مورد گرفتن “رایگان” (آلی) ترافیک با گرفتن رتبه بندی بالا در زمانی که مردم جستجو برای شما مهم ترین کلمات کلیدی هدفمند.

اخذ رتبه در گوگل

دقیقا به چه معنی است به “رتبه بندی” در گوگل ؟ برای اینکه یک داستان کوتاه به این معنی است که وقتی کسی جستجوهای خاص “کلمه” (یا “جستجوی عبارت”) شما می خواهید خود را در صفحه سایت یا وبلاگ خود به وجود توصیه می شود نتایج.

هدف این است که برای دریافت در صفحه اول نتایج گوگل – ترجیحا در یکی از موقعیت های بالا. تحقیقات گسترده نشان داده است که برای اولین بار از چند سایت ذکر شده در گوگل در صفحه نتایج بدست آوردن اکثریت قریب به اتفاق از کلیک. و کلیک ميانگين ترافیک.

بسیاری از افراد مطلقا هیچ ایده چگونه برای به دست آوردن رتبه در گوگل. آنها فرض آن است که یک روند مرموز که تنها تعداد نسبتا کمی از مردم می دانند. اما واقعیت این است که ساده وجود دارد, اساسی, استراتژی های موثر برای گرفتن رتبه بندی. و این استراتژی در دسترس هستند به هر کسی.

اهمیت کلمات کلیدی

به عنوان ما خواهد شد نگاه کنید مهم است که به درک نقش “کلمات کلیدی” در SEM بازی. برای مثال اگر شما کلمات کلیدی مهم هستند “تولدو املاک و مستغلات” SEM شامل تلاش برای به دست آوردن رتبه بندی بالا در زمانی که مردم انجام جستجوهای گوگل برای عبارت “تولدو املاک و مستغلات”. این راه مردم را با کلیک بر روی لینک خود را در نتایج جستجوی گوگل و گرفته شده را به وبلاگ خود و یا وب سایت.

Voila. ترافیک.

شما به زودی متوجه است که انتخاب خود را از کلمات کلیدی بسیار مهم است و شامل یک بیت از “علم”. قبل از شروع جدی SEM تلاش شما باید انجام برخی تحقیقات برای تعیین که کلمات کلیدی را به شما ترافیک در دیگر کلمات, کلمات کلیدی که شما باید به هدف.

پایه تکنیک های SEM

دو تا از مهم ترین تکنیک های مورد استفاده برای نفوذ در موتورهای جستجو هستند:

1. “بهینه سازی” مطالب خود را برای کلمات کلیدی خاص. این است که معمولا به نام SEO برای بهینه سازی موتور جستجو. SEO شامل انتخاب بیشتر امیدوار کننده ترین کلمات کلیدی مرتبط و سپس مطمئن شوید که کسانی که کلمات کلیدی در محتوای وب سایت خود را در مکان های مهم.

یکی از اساسی اصول عامل مورد استفاده توسط گوگل است که اگر یک صفحه وب اشاره به کلمات کلیدی خاص و سپس آن صفحه مربوط است به کسانی که کلمات کلیدی و بنابراین بالقوه منبع ارزشمند برای مردم به دنبال این کلمات کلیدی.

پس از آن به شرح زیر است که شما باید به بیرون رفتن از راه خود را به آن را به عنوان روشن که ممکن است آنچه در صفحات خود هستند. به عبارت دیگر شما باید شامل کلمات کلیدی هدف خود را چند بار در مطالب خود را و شما باید جای خود را به هدف قرار دادن کلمات کلیدی در عنوان قابل توجه بسیاری از نقاط که ممکن است.

2. “لینک سازی” – گرفتن لینک از سایت های دیگر با اشاره به مطالب خود را بسیار مهم است برای گرفتن توجه از موتورهای جستجو است. آنها در نظر گرفتن لینک های ورودی به عنوان “رای” با آنلاین دیگر وبلاگ نویسان و ناشران است که مطالب خود را به ارزش نگاه کردن است.

به طور کلی بیشتر مطالب خود را با تمرکز بر روی کلمات کلیدی اولیه خود را و بیشتر لینک های ورودی شما را بهتر وب سایت یا وبلاگ خود را رتبه بندی در موتورهای جستجو. آن را (بیشتر یا کمتر) به عنوان ساده به عنوان آن است.

محدودیت های SEM

در حالی که خطای مهم است که نباید آن را به عنوان یک کامل سیستم بازاریابی است. حتی از نظر ارتقاء آنلاین SEM ناقص است.

برای انجام یک واقعا کامل کار بازاریابی آنلاین شما باید تقویت تلاش های خود را آنلاین با چیزهای دیگر مانند ساخت لیست ایمیل تصویری قرار دادن در مکان هایی مانند یوتیوب و شبکه های اجتماعی – به خصوص در Facebook. همه اینها فراتر از محدوده این مقاله به طور خاص اما در حال رسیدگی در دیگر مقالات و دوره های ارائه شده توسط نویسنده.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *