چرا چاپ باید بخشی از استراتژی بازاریابی محتوا

[ad_1]

پس از چاپ, بازاریابی, تنها بازی در شهر. بنر و پوستر و کارت ویزیت آگهی و تبلیغات در روزنامه ها که در آن تنها گزینه خود را برای گرفتن کلمه در مورد کسب و کار شما.

سپس در آمد از اینترنت.

و با ورود ایمیل جدید, لیست وب سایت ها و رسانه های اجتماعی همه چیز را تغییر داد. در چند دهه گذشته بازاریابی منتقل شده به طور کامل به یک پلت فرم دیجیتال.

پس آیا این بدان معنی است که رسانه های چاپی از دست رفته است ؟ که's درست نیست. در واقع دلایل متعددی وجود دارد که چرا از آن ضروری است برای پیوستن به چاپ تبلیغات خود را به مطالب تکنیک های بازاریابی.

آن را آویزان در اطراف

ایمیل را می توان نادیده گرفت و یا ارسال به دادن جعبه با یک کلیک هرگز دوباره دیده می شود. بالای صفحه آگهی ها و سمت تبلیغات روی صفحه نمایش را می توان فورا. اما راست طراحی شده و رنگی, بروشور, بصری با تصاویر جذاب و یا منحصر به فرد کارت ویزیت متنوع شکل چیزی است که شما ممکن است می خواهم به پرتاب در سطل زباله می تواند بلافاصله.

بر خلاف شما ممکن است چوب آن را به یخچال یا نگه داشتن کارت در کیف پول خود را. به عبارت ساده, رسانه های چاپی شانس بیشتری برای ماندن در دست است که's چه یک استراتژی بازاریابی خوب است.

آن's در حال حاضر چاپ

بسیاری از بازاریابی شامل تخفیف و کوپن که باید چاپ شود. این است که کاملا بدون هیچ زحمتی برای بسیاری از مردم به همین دلیل است که بسیاری از آنها را جست و خیز و هرگز استفاده از این بازاریابی است.

اما کدهای تخفیف و کوپن که در حال حاضر چاپ از طریق پست و یا توزیع احتمال بیشتری مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر این برخی از کوپن را می توان نقد با نمایش یک بارکد بر روی تلفن همراه خود را; اکثر مردم حتی پیدا کردن این بیش از حد به انجام. در نظر گرفتن یک کوپن از کیسه های خود را و استفاده از آن به فروشگاه راحت تر است.

مردم به آن اعتماد کنند

در پایان مهم ترین نکته این است که مردم هنوز هم به یاد داشته باشید بازاریابی راه. آنها به یاد داشته باشید به دنبال شغل از طریق روزنامه ها و برش کوپن از مجلات. آنها به یاد داشته باشید توزیع کارت های کسب و کار در مناسبت های مختلف. این استراتژی بازاریابی کمک در ایجاد اعتماد است. مردم اعتماد, چاپ, بازاریابی, چون قبل از بازاریابی دیجیتال به زندگی آمد بازاریابی چاپ شد پادشاه.

بازاریابی دیجیتال ارائه می دهد مزایای بی شماری است که بازاریابی سنتی هرگز نمی تواند در رقابت با. اما آنچه ما باید بدانند این است که هر دو این استراتژی های بازاریابی می تواند به خوبی با هم کار به عنوان مشتریان جدید و قدیمی هر دو پاسخ موثر به چاپ استراتژی های رسانه ای. سعی کنید با استفاده از رسانه های چاپی خود را در استراتژی بازاریابی دیجیتال و ببینید که چگونه آن را می تواند انجام شگفتی برای کسب و کار شما.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *