چرا هتل خود را با نیازهای کسب و کار من در Google

[ad_1]

موتورهای جستجو نقش محوری در موفقیت هتل ها در بازاریابی و رشد کسب و کار خود را. گوگل است که به خصوص با نفوذ ساخت هتل ها بیشتر قابل رویت تر از همیشه به مهمانان بالقوه.

Google برای کسب وکار من است که یک کسب و کار رایگان لیست شما می توانید ایجاد و اولین گام به رتبه بالاتر در نتایج جستجو و ارائه مسافران با تمام اطلاعات لازم در آنها نیاز به در مورد هتل خود را.

در اینجا به همین دلیل گوگل برای کسب و کار من است, ضروری برای هتل خود را (… و چگونه شما می توانید بهبود خود را در جستجوگرها)

بهینه سازی موتور جستجو یک موضوع پیچیده است چرا که گوگل به طور مداوم در به روز رسانی آن الگوریتم. تلاش برای به روز رسانی وب سایت خود را در همان سرعت تقریبا غیر ممکن است مگر اینکه شما با استفاده از smart خالق وب سایت است که تکامل می یابد با استانداردهای جدید.

از سوی دیگر وجود دارد چند کارهای ساده شما می توانید برای افزایش شانس خود را برای رتبه بندی بالا در نتایج جستجو است.

من در Google کسب و کار هتل خود را بر روی پای راست با در نظر گرفتن اطلاعات و سازماندهی آن را به بهینه سازی زمینه در یک قالب است که تضمین می کند شما و مهمانان خود را از دست ندهید هر چیزی.

با استفاده از این ابزار شما می توانید:

  • لیست هتل خود را نام و آدرس و شماره تلفن

  • باید geo-نشانگر بر روی نقشه های گوگل به برجسته کردن محل سکونت خود را

  • نمایش عکس های منحصر به فرد

  • نمایش نظرات خوش آمدید,

  • ارائه هر گونه اطلاعات اضافی مربوط به مسافران به دنبال اطلاعات

  • Google برای کسب و کار من باعث می شود هتل خود را فورا در دسترس تر. مهمانان بالقوه می تواند به راحتی بر ‘وب سایت’ یا ‘تماس’ از نتایج جستجو در گوگل.

این نیز آنها را تشویق می کند به کتاب به طور مستقیم با شما به جای آن از طریق کمیسیون آنلاین مبتنی بر آژانس های مسافرتی. این نیز بسیار آسان برای ویرایش تمام اطلاعات خود را هنگامی که شما تایید کسب و کار خود را از طریق حساب کاربری گوگل خود را به این معنی حتی اگر شما دور شما هنوز هم می تواند مدیریت خود را لیست و موثر در رتبه بندی جستجو خود را.

برای اطمینان از کسب و کار خود و لیست موثر است, شما نیاز به مطمئن شوید که اطلاعات خود را همیشه به روز و دقیق است.

شما باید در نظر بگیرید با اضافه کردن ویدئوها در علاوه بر این به تصاویر خود را و حداقل پنج اصل نظرات خوش آمدید به هتل خود را.

راهنمایی های بیشتر برای تسلط هتل خود را در جستجوگرها

برداشت اول همیشه مهم است. اگر شما ایجاد یک استراتژی جستجوگرها موثر همراه خود را با گوگل, لیست, و, زیبا, سایت, شما بیشتر احتمال دارد به تصرف رزرو در وهله اول.

در اینجا برخی از دستورالعمل های مهم به شرح زیر است:

  • تحقیق کلمات کلیدی و تعریف لیست خود را. سپس با استفاده از مناسب ترین و جستجو در وب و در مطالب خود را.

  • محتوای با کیفیت همیشه در رتبه بسیار, بنابراین مطمئن شوید که آنچه شما ارائه بازدید کنندگان سایت شما جالب و جذاب است. آن را تازه نگه دارید بیش از حد, که به معنی به روز رسانی به طور منظم پس از حفظ یک وبلاگ در وب سایت خود را آسان است.

  • ایجاد بنای SEO صفحات با ادغام چند صفحه که مربوط به کلمات کلیدی مشابه – در غیر این صورت گوگل نمی دانید که چگونه به آنها رتبه و شما نمی خواهد از ویژگی های بالا در نتایج جستجو است.

  • بهینه سازی وب سایت شما برای موبایل را افزایش می دهد این فرصت را به شما را به دیده می شود مسافران و شما را قادر به قبول mobile رزرو برای مهمانان که برنامه ریزی سفر خود را در اجرا.

  • همکاری با دیگر سایت های محلی خود را برای افزایش لینک های ورودی. بیشتر بهتر است هر دو برای ترافیک و رتبه بندی موتور جستجو.
    محتوای بصری همیشه باید یک اولویت است. هیچ کس نمی خواهد خود را رزرو هتل سایت نهان.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *