چرا مردم فکر می کنم ایمیل بازاریابی است که یک ایده خوب است ؟

[ad_1]

اگر شما سرمایه گذاری زمان و پول در بازاریابی دیجیتال برای کسب و کار خود را, شما ممکن است شنیده ام در مورد چگونه ایمیل بازاریابی می تواند در خدمت کسب و کار شما. بازاریابی ایمیل است که معمولا به عنوان یکی از موثر ترین ابزار برای ترویج نام تجاری خود را به مشتریان بالقوه و حتی outperforming استراتژی های دیگر مانند رسانه های اجتماعی. ایمیل کمپین بازاریابی خدمات برای یک دلیل وجود دارد بعد از همه.

اگر شما جدید به بازاریابی دیجیتال شما احتمالا تکان دادن سر خود را در ناباوری. چگونه می تواند این نسل هنوز هم می شود به ایمیل ؟ بازاریابان می دانید ایمیل است که نه تنها زنده است اما هنوز هم تا کنون مربوطه و آسان برای استفاده و ارزان و مهمتر از همه موثر است. در اینجا دلایل سرمایه گذاری در ایجاد یک کمپین بازاریابی ایمیل است.

1. ایمیل است نه محدود

ما گذشته فاز Facebook دادن صاحبان کسب و کار و تبلیغ یک فرصت برای ترویج نام تجاری خود را تنها به آن را به عقب پس از چند مسائل مربوط به حریم خصوصی و الگوریتم تغییرات. خوشبختانه برای بازاریابان Facebook هموار یکی از راه های تبلیغات آنلاین, اما آن را نه تنها ممکن است و یا حتی بهترین روش است.

این است که در آن ایمیل می درخشد. شما لازم نیست که به نگرانی در مورد هر گونه تغییر الگوریتم است که می تواند تغییر مسیر خود را به کل استراتژی بازاریابی است. در واقع شما حتی نمی باید به نگرانی در مورد مخاطبان خود را ناپدید و یا در حال حرکت به بعدی بهترین پلت فرم.

لیست ایمیل خود را هنوز هم یک لیست از افرادی که می خواهید به شنیدن از شرکت خود را. حتی اگر آنها را انتخاب کنید و برای لغو اشتراک, ایمیل, به رخ کشیدن 20 درصد نرخ باز-که بالاتر از یک Facebook متریک معادل “مردم صحبت کردن در مورد این که می ایستد در 5 درصد است.

2. ایمیل آزمون زمان ایستاده… بهتر از رسانه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی به سرعت گام که بدان معنی است که پست های خود را به راحتی تبدیل به اخبار در طول بدهد و یا دو روز. ایمیل می تواند طولانی تر از دو روز از آنجا که مردم نمی دریافت ایمیل به عنوان سریع به عنوان آنها مصرف روز رسانی رسانه های اجتماعی و ایمیل های خود را نمی شود از رده خارج به راحتی.

3. بازاریابی ایمیل است که آسان به ادغام با دیگر استراتژی های بازاریابی دیجیتال

با ایمیل شما به راحتی می توانید با قراردادن خود را در حساب های رسانه های اجتماعی و یا وب سایت. شما حتی می توانید خود را تشویق گیرندگان به دنبال خود حساب کاربری در رسانه های اجتماعی از طریق خبرنامه ایمیل خود را و حتی به طور منظم آنها را به یاد خود را برای چک کردن پست جدید در وبلاگ.

4. ارسال ایمیل کمک خواهد کرد که حفظ مشتریان خود را

ارسال ایمیل به طور منظم می توانید افزایش شانس خود را از مشتریان موجود خرید از نام تجاری خود را دوباره. در واقع همه ایمیل های خود را به فروش رزین; ایمیل در واقع می تواند راه را برای شما به زمین خود را با نام تجاری شخصیت و ارزش ها و حتی تشویق به تعامل با محتوای تعاملی.

یک مثال: Glossier ما-محصولات مراقبت از پوست بر اساس نام تجاری خود را می فرستد مشترکین ایمیل های با محتوای تصادفی مانند یک عکس از یک بچه بز به خوش آمد می گوید مشتریان خود را یک “روز خوب”. نه تنها آن است که یک صفحه نمایش بزرگ از شخصیت برند اما یک راه عالی برای اشاره کردن مشتریان خود را در هر حال حاضر و پس از آن برای یادآوری آنها را از کسب و کار شما.

ایمیل مارکتینگ یکی از موثر ترین دیجیتال, استراتژی های بازاریابی. شما اولین تلاش چند ممکن است به عنوان موفق اما با تلاش های مداوم بازگشت خود را در سرمایه گذاری موشک وار رفتن خواهد شد. اگر شما نیاز به هر گونه کمک با کمپین های بازاریابی خود را چندین ایمیل کمپین بازاریابی خدمات برای کمک به شما آماده و آنها معمولا فقط یک ایمیل به دور است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *