چرا سازمان های بیمه باید ایجاد بیمه سایت منابع کتابخانه ها

[ad_1]

خود را بیمه آژانس به احتمال زیاد تا به بسیاری از چیزهای با ارزش را ارائه و احتمالا می خواهد برای به اشتراک گذاشتن حداقل برخی از این چیزها با چشم انداز و مشتریان. اگر سازمان شما باید در نظر بگیرید ایجاد فوتی و فوری سازمان بیمه سایت منابع کتابخانه. سایت منابع کتابخانه ها ارائه یک فرصت عالی برای کسب و کار با ارائه مقرون به صرفه پلت فرم به اشتراک گذاری اطلاعات است که می تواند جذب چشم انداز و بهبود مشتری حفظ و نگهداری.

چه سایت منابع کتابخانه ؟

فکر می کنم از یک سازمان بیمه سایت منابع کتابخانه به عنوان یک محتوای hub متشکل از اسناد و مدارک, قالب, لینک منابع دیجیتال, ابزار پرسش و بازاریابی مواد و دیگر اطلاعات مهم است. هدف از این بیمه مطالب توپی است که برای بهبود به اشتراک گذاری اطلاعات با کارکنان و مشتریان و چشم انداز.

نوع محتوا استفاده می شود

وجود دارد صدها نفر از انواع مختلف محتوا که ممکن است ارائه شده در نمایندگی بیمه سایت منابع کتابخانه اعم از بهترین شیوه های توصیه برای بازاریابی وثیقه. اجازه دهید به بررسی برخی از سنتی, انواع محتوا است که یک سازمان بیمه ممکن است ارائه در کتابخانه خود را. این شامل اما نه محدود به:

  • بهترین شیوه (خطر آسیب و پیشگیری و درمان انطباق, و غیره.)

  • پست های وبلاگ

  • مطالعات موردی

  • ادعای اشکال

  • مقالات آموزشی

  • پرسش و پاسخ

  • مهم لینک های وب سایت

  • Infographics

  • فرم های بیمه

  • اخبار

  • بروشور محصول

  • تنظیم مقررات به روز رسانی

  • پروفایل های رسانه های اجتماعی (و گروه)

  • ویدئوها و ثبت شده آموزشی

اینها فقط چند نوع از محتوا است که می تواند به اشتراک گذاشته شود با کارکنان و مشتریان و چشم انداز. یک سایت منابع کتابخانه اجازه می دهد تا سازمان های بیمه و کارگزاران به تصمیم می گیرید چه محتوای آنها را می خواهید به اشتراک گذاشته و به آنها کمک می کند تا سازماندهی چگونه آنها می خواهند برای به اشتراک گذاشتن این مطلب.

بهبود مطالب خود را سازمان

منابع کتابخانه ها به سازمان ها کمک می سازماندهی بهتر تمام محتوای خود را. در برخی از راه های آن به عنوان یک اجبار تابع. با ایجاد یک مخزن مرکزی آن را سریع تر و آسان تر برای کارکنان برای پیدا کردن و اضافه کردن محتوا به عنوان آنها می دانند که در آن برای رفتن به پیدا کردن محتوا در حالی که ساخت آن را آسان تر برای اضافه کردن و یا پست. به جای جستجو از طریق سرور پوشه ها و یا بازدید از صفحات متعدد در سراسر وب سایت خود را (با فرض اینکه محتوای آنها نیاز است و حتی ارسال شده), کارکنان, می توانید پیدا کردن همه چیز به سرعت در یکی از آسان به جستجو دیجیتال محل. برای مشتری محتوای خاص و یا محتوایی که شامل برخی از سس “راز” شما می توانید نیاز به یک رمز عبور برای آن دسته از فایل های خاص یا تقسیم کتابخانه خود را بین چشم انداز (به صورت کلی محتوا) و مشتری در دسترس محتوا.

مزایای منابع کتابخانه

  • اجازه می دهد تا سازمان به نمایش گذاشتن تخصص خود را

  • می تواند مورد استفاده قرار گیرد به گسترش نام تجاری خود را

  • آسان تر برای پیدا کردن جستجو و دسترسی به اطلاعات

  • کمک می کند تا تولید کنندگان دسترسی و به اشتراک گذاری مواد بازاریابی خود را

  • بهبود چسبندگي سایت

  • این می تواند به شما کمک کند رشد خود را انتخاب کردن در لیست ایمیل

  • باعث می شود آن را آسان برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات در رسانه های اجتماعی

  • انگیزه کارکنان آژانس به تولید بیشتر با کیفیت content—

اگر سازمان شما هنوز رتبهدهی نشده است ایجاد یک بیمه سایت منابع کتابخانه در نظر بگیرید با اضافه کردن این طرح به سال آینده طرح بازاریابی. این آژانس که فاقد منابع داخلی برای ایجاد این کتابخانه می توانید در نظر گرفتن برون سپاری این طرح به یک مهارت سازمان بیمه بازاریابی شرکت است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *