چرا رسانه های اجتماعی (قسمت 2)?

[ad_1]

در ادامه با ما “چرا رسانه های اجتماعی” سری… ما می خواهم برای شروع با برخی از نکات مهم توجه داشته باشید در هنگام ایجاد (و یا تجدید نظر!) استراتژی رسانه های اجتماعی خود.

اول بود واقعا سازگار است. را انتخاب کنید فقط یک زن و شوهر از سیستم عامل و پست به طور منظم به آنها و نگه داشتن پست های خود را متعادل (توسعه/ایجاد/گزینش). این مهم است که واقعا درک شما و مشتریان شما/چشم انداز و ارسال عدد سمت راست از به روز رسانی هر روز به بالا از ذهن اما نه دلخوری.

ثانیا: نمی توان همه پست های خود را در مورد خودتان و فقط در مورد خودتان. به عنوان مثال من همیشه به این است که از یک رویداد شبکه های رسانه های اجتماعی خود را کانال باید یک کانال را برای شما به صحبت می کنند به تنهایی. مانند یک رویداد شبکه های شما موثر هستند زمانی که شما در حال پرسیدن سوال از کسانی که در اطراف شما در تعامل و یادگیری در مورد آنها. رسانه های اجتماعی متفاوت است. نظرسنجی پیروان خود را بپرسید و پاسخ به پاسخ (حتی فقط با یک تشکر از شما!).

در اینجا ما 5 دلیل که چرا شما باید صبر کنید یک روز دیگر به پیاده سازی یک استراتژی رسانه های اجتماعی برای کسب و کار شما:

  1. بهینه سازی موتور جستجو – SEO روش گرفتن ترافیک بیشتر به وب سایت خود را به صورت رایگان در آلی/راه های طبیعی موثر بر نتایج جستجو در موتورهای جستجو. بیشتر از جمله رسانه های اجتماعی به استراتژی جستجوگرها خود را (نگه داشتن در ذهن که خود را “درباره” بخش در Facebook جستجو شده) می تواند منجر به پیوند ساختمان; به عنوان افراد پست را به اشتراک بگذارید در رسانه های اجتماعی و پست شما شامل یک لینک به وب سایت خود را ارتباط بین خود سیستم عامل رسانه های اجتماعی و وب سایت ها تقویت شده است.

از آنجا که موتورهای جستجو مانند لینک ها و کلمات کلیدی رسانه های اجتماعی می تواند نقش موثری را در استراتژی کلی برای بهبود رتبه بندی خود را. در حالی که چندین کانال های رسانه های اجتماعی در دسترس برای کسب و کار ما توصیه می کنیم انتخاب دو یا سه شبکه های رسانه های اجتماعی برای ارسال به طور منظم و انجام آن بسیار خوب است. انجام برخی تحقیقات در معیارهای از کاربران از سیستم عامل های مختلف و پیدا کردن آنهایی که با طنین نه تنها خود را با نام تجاری اما بازار هدف خود را به عنوان به خوبی. نگه داشتن در ذهن است که برخی از مردم محصول/شرکت جستجوها در یک شبکه اجتماعی لزوما گوگل پس از حضور بر روی پلت فرم مثبت تحت تاثیر احتمال شما یافت می شود.

  1. افزایش به رسمیت شناختن نام تجاری – با استفاده از کانال های بیشتری برای گسترش نام تجاری خود را به شما خواهد شد افزایش یافته است به رسمیت شناختن نام تجاری. اضافه کردن به این عکس به اشتراک گذاشته شده خود را از پیروان وفادار و رسیدن به از نام تجاری خود را نیز افزایش می دهد.
  2. بهبود وفاداری به نام تجاری – شرکت هایی که فعال هستند را فعال زیر فن احساس شخصی و بیشتر متصل است. رسانه های اجتماعی فراهم می کند شما با محل برای خدمات برتر مشتری گوش دادن و پاسخ به چشم انداز خود را که به نام تجاری خود را یک چهره. خدمات مشتری نیست فقط در مورد پاسخ به شکایت, اما همچنین در پاسخ به سوال محصول برای سهولت در تصمیم گیری بین خود محصول و رقابت را افزایش توانایی خود را برای تبدیل و منجر به فروش). رسانه های اجتماعی نیز می تواند ایجاد یک جامعه اطراف خود را با نام تجاری و محصولات خود را بیشتر افزایش وفاداری به برند.
  3. افزایش ترافیک ورودی – با استفاده از کانال های بیشتری به دریافت پیام خود را شما می تواند رسیدن به مخاطبان بزرگتر این به نوبه خود منجر به کلیک بیشتر به وب سایت خود را. اضافه کردن سرب آهنربا را به مخلوط و شما در حال جمع آوری و مقدماتی حتی بیشتر منجر می شود!
  4. کاهش هزینه های بازاریابی – دیجیتال (حتی پرداخت) تبلیغات ارزان تر از چاپ. بیشتر با استفاده از معیارهای ساخته شده را به Facebook, آن آسان تر برای A/B تست و پیگیری مبارزات خود را به عنوان به خوبی به عنوان خود را تغییر دهید پیام اگر نتایج حاصل از هماهنگی با اهداف خود. این می تواند منجر به غنی تر تجربه مشتری و مشتری (تشکیل یک جامعه اطراف خود محصول).

و آخرین نکته: بازاریابی رسانه های اجتماعی در طول زمان نه تنها در ایجاد مطالب باور نکردنی اما همچنین از نظر نتایج. در حالی که همه دیده ایم این پست که به ویروسی و صفحاتی که در نتیجه یک تن از پیروان جدید ترین کسب و کار آهسته و ثابت افزایش پیروان با یک خوبی در نظر گرفته و مطابق استراتژی است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *