چرا باید هر کسب و کار جدی تمرکز بر روی بازاریابی رسانه های اجتماعی?

[ad_1]

قبل از اینکه بپردازیم به همین دلیل شاید ما باید اول ایجاد دقیقا همان چیزی بازاریابی رسانه های اجتماعی مستلزم. در ملخص کلام آن شامل ترکیب تلاش های بازاریابی از انواع شبکه های اجتماعی آنلاین سایت مدل طراحی شده اند که با توجه به نیازهای شما. همه حاضر سایت های شبکه های اجتماعی در خدمت مقاصد مختلف و در نتیجه شرکت خود و یا کسب و کار باید هدف این درآمده است. بسیاری می توان گفت در مورد بازاریابی رسانه های اجتماعی, اما اجازه می دهد تا استفاده کنید و به عنوان مثال به این نکته بیشتر تند و تلخ.

هنگامی که با استفاده مناسب از شبکه های اجتماعی می تواند عملکرد عالی نتایج مانند زمانی که باراک اوباما در حال اجرا برای رئيس جمهور. با استفاده از درستی ساختار بازاریابی رسانه های اجتماعی برنامه ریزی و حمایت از بازاریابان اینترنتی که می دانند چگونه به خوب بکار بردن این سلاح قدرتمند اجازه مبارزات انتخاباتی اوباما برای افزایش بیش از $32 میلیون دلار در ماه ژانویه به تنهایی. پس از این کار بسیار موفق در رسانه های اجتماعی پیوند مبارزات انتخاباتی اوباما تیم موفق به چنگک جمع کردن در بیش از 50 میلیون دلار در ماه فوریه بدون حتی حضور در یک واحد جمع آوری کمک.

بله کسانی که مبالغ هنگفتی از پول اما به صداقت او حمایت یک تیم تمام رانندگی را به سمت یک هدف. با این در ذهن آن می رود برای نشان دادن آنچه شما می توانید اگر شما رو به خوبی فکر کردن رسانه های اجتماعی طرح بازاریابی و استخدام حق کارکنان/s تا اطمینان حاصل شود آن را انجام می شود اخلاقی.

مزایای استفاده از بازاریابی رسانه های اجتماعی

بزرگترین مزایای استفاده از شبکه های اجتماعی در حال کم هزینه در مقابل فرصت های بزرگ. این واقعیت است که هر شرکت می تواند به ساخت یک لیست انجام تحقیقات بازار, کلمه, انجام, نسل سرب یا بازار یک محصول در هزینه های پایین قطعا باید یک دلیل عمده و تشویق به سرمایه گذاری زمان و منابع را به رسانه های اجتماعی و استراتژی های بازاریابی.

عظیم 85 ٪ از بازاریابان اینترنتی نشان داده اند که اجتماعی خود را تلاش های بازاریابی تولید شده اند قابل توجه قرار گرفتن در معرض برای کسب و کار خود را. این کراوات را با سود اضافه شده برای به دست آوردن همه مهم چشم از پتانسیل زندگی مشتریان وفادار.

بعدی بهترین بهره مند است که بدیهی ترین ترافیک وب سایت است که به هر صاحب کسب و کار آنلاین می داند که ضروری است به ساخت و فروش و کسب و کار مفید و روابط و مشارکت.

بازاریابی قبایل

این روزها وب سایت-وزوز در مورد ساختمان قبایل و رسانه های اجتماعی پیوند محتوا برای هدف رسیدن به جدید مصرف کنندگان است. پیشنهاد این است که شما باید با یک نگاه Seth Godin کتاب “قبایل: ما نیاز شما را به ما منجر شود.” این کتاب تمرکز بر این موضوع است که مردم همیشه به طور غریزی به دنبال و یا احساس نیاز به تعلق به یک قبیله است که در اصل یک هویت. به عنوان یک بازاریاب شما می توانید از یادگیری این اصول و انطباق این مفاهیم به مدل کسب و کار شما.

با دانستن چگونه برای پیش بینی مصرف کننده اقدامات در این کسب و کار برش گلو آب و هوا خواهد داد هر شرکت افزایش اهرم بیش از دیگر رقبا است. رسانه های اجتماعی بازاریابی نیست فقط یک “مد” آن است که در اینجا به ماندن و اگر شما یاد بگیرند که چگونه به استفاده از همه این ها مهم شبکه های اجتماعی ابزار و آینده خود را آنلاین ممکن است تبدیل به تلخ بسیار به زودی. این یک ترس تاکتیک اما صرفا این حقیقت ساده است که مصرف کنندگان به دنبال و یا در “قبیله” هویت و با یادگیری چگونه به اهرم است که به معنی تفاوت بین غذا خوردن دوست داشتنی sauced ضخامت استیک یا نان بیات برای شام.

مسیر موفقیت با بازاریابی رسانه های اجتماعی قبایل است که همیشه به بازی بازی. تبدیل به یک عضو فعال جامعه و ارائه این نوع مطالب و کمک کند که اعضای دیگر به دنبال دارد و به شما امکان ساخت یک شبکه و احترام خود را با نام تجاری و وب سایت خود را.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *