چابکی – ارزش ها و مفاهیم مالکوم بالدريج معیار – Part 5

[ad_1]

در این موضوع من را به اشتراک بگذارید من تجربه به دست آورد و از کنگلومرا و آن عامل شرکت. هدف از این مقاله من را بیان چابکی است که یکی از یازده ارزش ها و مفاهیم مورد استفاده در مالکوم بالدریج معیارهای. به عنوان قبل از من خواهد شد با استفاده از مطالعات موردی نشان می دهد که چگونه برخی از شرکت ها پیاده سازی آنها.

در زیر یازده ارزش ها و مفاهیم از معیار بالدریج:-

  1. رویایی رهبری
  2. مشتری محور تعالی
  3. سازمانی و شخصی یادگیری
  4. ارزش نهادن به کارکنان و همکاران
  5. چابکی
  6. تمرکز بر آینده
  7. مدیریت برای نوآوری
  8. مدیریت توسط واقعیت
  9. مسئولیت های عمومی و شهروندی
  10. تمرکز بر نتایج و ایجاد ارزش
  11. چشم انداز سیستم

بیان چابکی

چابکی سازمان در پاسخ به تغییرات سریع برای کسب و کار است که استفاده بیش از آن نیست. بدیهی است که این اصل به راحتی قابل درک در دنیای کسب و کار. در محیط کسب و کار امروز تغییر اجتناب ناپذیر است. آن است که بسیار سریع است که استراتژی ها و تصمیم گیری ساخته شده که قبلا دیگر کافی یا معتبر است. کسب و کار روبرو هستند تقاضا در ارزش افزوده محصول و خدمات را از مشتریان. مثال: در حال shorted زمان چرخه فوری, اطلاعات, دسترسی, سریع, پاسخ به سوالات, و غیره. به منظور پاسخگویی به این مطالبات به یک سازمان نیاز به فرز. است که نیاز به چابکی.

چابکی نیاز به یک مجموعه کامل از تفکر جدید در کسب و کار ساختار بوروکراسی بازسازی از کار سیستم های چند tasking از کارکنان ساده و نوآورانه فرآیندهای توانمندسازی کارکنان و غیره به تلاش برای چابکی در سازمان است. آن را در مورد پاسخ سریع به مشتری و یا محیط کسب و کار; آن است که در مورد نحوه حمایت از آن.

چابکی است و نه فقط یک فلسفه انجام کسب و کار به نگه دارید تا تاریخ, اما آنها عوامل کلیدی موفقیت برای کسب و کار امروز بازمانده است. از این رو شاخص های کلیدی عملکرد باید برقرار شود که در تراز وسط قرار دارد به این پلت فرم کسب و کار. این KPI ممکن است شامل چرخه زمان, زمان پاسخ, خطا, نرخ, بهره وری, بهبود, تلاش, و غیره.

مطالعه موردی بر چابکی

همه شرکت ها در پاسخ به تغییرات در محیط کسب و کار. به عنوان یک ماده در واقع برخی از آنها واکنش نشان دادند به طوری که مکرر است که آنها از دست دادن تمرکز خود را در دراز مدت هدف کسب و کار. به برخی از گسترش آنها آن را بخشی از فرآیند کسب و کار. با توجه به این پیش بینی نشده تغییر مدیریت بحران به نظر می رسد بیش بهبود مستمر طرح های.

حداقل برخی از تغییرات جدید حتی قبل از راه سالانه خود را طرح کسب و کار و بودجه. متاسفانه آنها نمی به نظر می رسد آماده برای این مفهوم به کسب و کار خود را هنگامی که آن را تبدیل به یک واقعیت. به قول برخی از نمونه های محبوب عبارتند از: مبادلات ارزی نوسانات دلار در برابر RM افزایش مواد خام و قیمت, افزایش در هزینه ترابری با توجه به افزایش قیمت نفت یک لیست طولانی از آنها. این منصفانه نیست که می گویند مدیران این شرکت ها نمی دانند که این عوامل را بر حاشیه سود خود را, اما بسیاری از آنها به این امید که آن را نمی خواهد اتفاق می افتد.

مسائل را با چابکی

همانطور که گفته شد اکثر شرکت ها در مواجهه با چالش های جهانی از نظر سهم بازار سودآوری و افزایش هزینه. به همه این چالش ها به نحوی غیر قابل کنترل توسط این شرکت خود را, بسیاری از آنها صرف بیشتر وقت خود را در واکنش به این بحران و عدم تمرکز در دراز مدت بهبود فرصت ها و ابتکارات. از این رو عدم تمرکز به بازسازی این سازمان به منظور کاهش هزینه های عملیاتی و بهبود فرآیند برای بهتر بهره وری به شدت فراموش مواد هزینه پایین برنامه توسعه کارکنان به چالاک تر در کار خود با چند مهارت است. حل مشکل با استفاده از ad hoc تیم و یا مدیریت بحران به نظر می رسد راه حل های به روز-به-روز مسائل عملیاتی…

فرصت برای بهبود

رهبران نیاز به درک که بسیاری از سناریوهای بالا هستند و عامل خارجی است که دایره خود را از نفوذ بنابراین تنها منطقی است که آنها را از این تغییرات به عنوان واقعی و آمادگی خود را برای مقابله با آن است. توسعه سازمان چالاک منطقی و مقرون به صرفه ترین راه برای دریافت تغییرات. با چابکی سازمان می تواند تغییرات و تبدیل آن به فرصت است. سازمان باید چالاک با زمان چرخه, کاهش خطا و مشکل کیفیت و بهبود بهره وری و کاهش ضایعات. نوآوری خود را به محصول و خدمات باید تمرکز تلاش tot درایو کل کسب و کار و هزینه پایین.

امروز در اینترنت, تکنولوژی, شما باید شنیده ام زیادی در مورد پیوستن به شرکت رسانه های اجتماعی مانند Facebook. و شما باید یاد بگیرند که بسیاری از شرکت های بزرگ دارای یک سایت برای ساخت تصویر نام تجاری خود.

در خلاصه داشتن درک چابکی در ارزش ها و مفاهیم مالکوم بالدریج, رهبران ممکن است معیار خود را مدیر عامل شرکت بالدريج برندگان خود را در TQM موفقیت در این مقدار است. مقاله بعدی من خواهد بیان بعد هسته ای ارزش ها و مفاهیم در تمرکز بر آینده

منبع خود را برای آخرین مالکوم بالدریج معیار می تواند به دست آمده از بالدريج سایت

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *