پیستون موتور چیست ؟

این نقص‌ هنگامی صورت می دهد که لقی در بین پیستون و سرسیلندر زیاد باشد و صدای تلق و تلق از درون سرسیلندر شنیده شود، این ایراد منجر تنش، ترک و بعد از آن سبب ساز شکستگی سیلندر میشود. در حالا حاضر در عمده یخچالهای موجود در بازار از یکی از از دو مثال ترموستات بیمتال و ترموستات سیلندر گازی و مومی استفاده میشود. یکی از عارضه ها روغن سوزی خودرو هم نشت روغن در محفظه احتراق موتور ماشین می باشد. ممکن است اسم پیستون را دوچندان شنیده باشید که البته قطعه ای حیاتی در به حرکت در آوردن ماشین نیز هست. وظیفه رینگ پیستون در اتومبیل خودداری از جراحت وصال به همین دو قطعه می باشد و در صورتی که خراب شود می بایست سریعا آن را تعمیر کنید و رینگ پیستون های تازه جایگزین شوند. نکته حیاتی این میباشد که این روز ها که برق بخش اعظمی از بخش ها انقطاع میشود، این قطعه بایستی به صحت فعالیت نماید تا مانع جراحت وصال به یخچال فریزر در اثر قطع و وصلیهای مکرر برق شود. وقتی که موتور دستگاه بیش از حد داغ می‌شود و یا این که این‌که از موتور یخچال فریزر جریان برق متعددی عبور میکند، همین قطعه مانع عبور جریان برق و یا انقطاع شدن جریان میشود. وظیفه با همین قطعه حفظ از دستگاه در برابر نوسانات جریان الکتریسیته است. در کنار رله آغاز قطعه دیگری اهمیت اسم مشابه به این معنی که رله اُوِر وجود دارد که در بسیاری از اسباب و اثاث برقی و لوازمخانگی وجود فروش پیستون دارد. این حلقه ها که به اسم رینگ پیستون شناخته می شوند ، در بدنه پیستون ، باطن شیارهای منحصر به فرد در بدنه پیستون قرار گرفته و قطرشان میزان بسیار کمی بخش اعظم از قطر سیلندر می باشد و همین قطر بخش اعظم سبب می شود که زمانی پیستون ( به همپا رینگ پیستون ) در درون سیلندر قرار گرفت ، رینگ های پیستون ، اذن خروج ادغام سوخت و هوا از بالای محفظه احتراق به فضای زیر پیستون را ندهند و در سرانجام ، قابلیت فشرده کردن ترکیب سوخت و هوا در بالای پیستون وجود داشته باشد. ماشینکاری : دارای بهره گیری از ماشین آلات CNC، قابلیت و امکان ماشینکاری و تولید هر جور پیستون تا قطر mm 500 در شرکت آذران پیستون (APMCo) مهیا شده است. عملکرد همین قطعه به همین صورت میباشد که زمانی که گاز فریزر به وسیله کمپرسور حساس فشار زیادی به سمت اپراتور دستگاه ارسال می گردد و در اپراتور سرمای ضروری به گاز داده میشود، گاز به سمت فن یخچال فریزر ارسال می شود تا اساسی کمک آن محیط و یا این که کابین فریزر خنک شود. در صورتی که این برفکها بر روی لولهها باقی بماند در نتیجه سرمای کمتری به کابین یخچال فریزر ارسال می‌گردد و در این صورت فرایند سرمایش دستگاه حساس ایراد روبرو میگردد و فضای داخلی سردخانه به دمایی که می بایست نخواهد رسید. نوع ریختهگری که فضای متخللی دارد و مقاومت گرمایی کمتر در خودروهایی اصلی قدرت پایینتر به کار گیری می گردد و دسته آهنگری که بافتی متراکم و توانمند دارااست برای اتومبیل های سنگین حساس اقتدار فراتر مورد به کارگیری قرار میگیرد. وقتی که باطن گوشه و کنار احتراق ادغام هوا و سوخت محترق می شود، انرژی حاصل از احتراق در فضای بسته به مرحله پیستون وارد می شود و آن را به پایین می راند. بدین ترتیب همین نکته را حتماً در حین عیبیابی فریزر مد حیث داشته باشید و به آن دقت کنید. قطعه دیگری که در تمامی یخچالهای موجود در بازار وجود دارااست و دوران عیبیابی حتماً می بایست به آن اعتنا خاصی داشته باشید، قطعه رله استارت است. در یخچالهای تازه فراست طبق معمول قطعهای اهمیت نام هیتر المنت یا المنت هیتر وجود دارد. از همین باید وسیلهای وجود داشته باشد که بتواند این برفکها را آب کند. در اصل فعالیت آب نمودن این برفکها بر عهده هیتر المنت است. این سیم پیچ راهانداز در اورجینال وظیفه به کار انداختن قلب سردخانه به این معنی که کمپرسور را بر عهده دارد. در همین زمان پیستون به پایینترین حد خود آمده و به وسیله حلقه جذبی روغن که به دور این قطعه تعبیه شده , خرید پیستون سمند ef7 روغن را جذب و دارای خویش به بالا برده که نیز خود و نیز دیواره سیلندر را روغنکاری مینماید . وقتی پای خود را روی پدال گاز بگذارید و به دور موتور بالا رود چنان صدایی از او بلند میگردد که مو را برتن انسان سیخ میکند. زاویه پخی تماسی برقرار می­کند که سبب جهت دهی روغن مازاد بر روی جداره سیلندر به سمت رینگ روغنی و از آنجا به سمت مخزن روغن می­شود. پمپ 9 پیستون از اجزای متمایز چون شیر خروجی، محور محرک، شیر ورودی، ورقه زاویه گیر، پیستون و سیلندر تشکیل شده است. و حرارت را از پیستون به جداره سیلندر منتقل می­کنند، و همینطور روغن را به کارتر باز می­گردانند. پیستون چدنی سنگین بوده و توان وزنی موتور را کاهش می دهند همین طور چدن حیاتی ضریب انبساط جرم زیر بوده و در عین حالا با ضریب انتقال حرارت پایینی است. چون همین قطعه اساسی مبنا کمپرسور به صورت سری بسته می‌گردد در عاقبت وقتی که حرارت موتور در سردخانه ارتقا مییابد، طول صفحه بی متال در آن ارتقا مییابد و همین ارتقاء طول سبب ساز قطع شدن رابطه موتور و رله و جریان برق در مدار دستگاه میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.