پیدا کردن بهترین دیجیتال کانال های بازاریابی برای کسب و کار شما

[ad_1]

اجازه دهید's first سرعت اجرا را از طریق معیارهای شما're کارگیری بازاریابی دیجیتال برای که نیاز به محدود کردن لیست کانال های شما نیاز به استراتژی بازاریابی خود را در عمل:

1. اهداف شرکت
گرفتن کلمه: اگر خود را در زمان آفلاین تلاش هستند't مطابق چگونه رقبای خود را در حال افزایش محبوبیت خود را این است که یک هدف خوب برای ارزیابی چگونه کانال های دیجیتال می تواند اهرمی برای پل که شکاف

خود را USP: مخاطبان خود را شما نیاز به دانستن در مورد محصولات و یا خدمات و دیفرانسیلی که شما جدا از دیگر 'من بیش از حد' بازیکن در بازار است. هدف این است که برای حل مشتری's مشکلاتی که برای آنها به دنبال راه حل

ترافیک و فروش: احتمالا مهم ترین دلیل چاک دار در پایان به جریان در به عنوان یک دلیل پس از ایجاد نام تجاری و USP-ارتقاء رانندگی در ترافیک و ایجاد یک پایدار قیف فروش.

2. مشتری اهداف
پست تجزیه و تحلیل مشتری خود را's آهنگ ie عادات مرور خود را و یا کانال های آنها بیشتر در حال حاضر شروع به شناسایی کانال های که بیشتر در خدمت هدف قرار دادن مخاطبان خود را.

3. بودجه برآورد
پس بازاریابی مقرون به ويژه بخش بزرگ آن به یک شکل ورزشگاه از بودجه شما're رفتن به صرف روز خود را نهایی کانال های دیجیتال استراتژی

4. استعداد و شایستگی
داشتن ترکیبی از توسعه دهندگان و طراحان و دامنه منابع خاص برای جستجو و یا اجتماعی کانال بازاریابی باید در میان باشد قبل از انتخاب کانال خود را مخلوط.

با بالا اهداف است که مرکزی برای کسب و کار خود و ایده در حال حاضر firmed تا ابهام در اطراف چه کانال به اتخاذ فقط پاک ،

انجام تحقیقات مقدماتی از طریق مقالات تخصصی مانند این به شما می دهد یک سر خوب شروع قبل از اینکه شما تبدیل به سرب یکی از بهترین های دیجیتال کانال های بازاریابی که سعی خواهد کرد به شما قلاب را به خدمات خود را معمولا حتی اگر آن را ممکن است بهترین جا.
در زیر فهرستی از محبوب ترین کانال های با توجه به عمومی جهت بازاریابی و معمولی که اهداف سازمان داشته باشد.

این قانون از اندازه گیری چه's بهترین با توجه به اکثریت چه کسب و کار اتخاذ باید به شما به اندازه کافی دلیل برای پیدا کردن بهترین مجموعه, اما همچنین کشف کانال های خاص به بخش خود را مانند آگهی ها برای املاک و مستغلات مجموعه و یا یک مهمان نوازی موتور جستجو است که caters به مخاطبان هدف خود را.

بازاریابی موتور جستجو (SEM)
این اصطلاح است که بر دامنه از داشتن نام تجاری خود را در حال حاضر مربوط به جستجو صفحات نتیجه از طریق پرداخت ارز با مشهور در موتورهای جستجو مانند گوگل یا بینگ. اگر شما شنیده ام از پرداخت پستها در طول کلیک کنید و SEM, it's به دلیل آن است که یکی از ویژگی های اصلی از SEM که محبوبیت به دست اورد.

برای مربوط به کلمات کلیدی و یا عبارت جستجو مخاطبان خود را ممکن است را وارد کنید در جستجوی راه حل شما کاملا می تواند در دیدار با موتورهای جستجو مانند گوگل ارائه SEM ابزار مانند AdWords به پیشنهاد و موقعیت خود را با نام تجاری لینک و یا تصویر بند انگشتی محصول فوق ', ارگانیک,' نتایج جستجو (بیشتر در مورد ', ارگانیک,' در یک بیت هر چند). زمانی که چشم انداز خود را بر روی نام تجاری, تبلیغات شما در گوگل پرداخت.

بهینه سازی موتور جستجو (SEO)
Michael Hyatt, مذاکرات در مورد چگونه خود را روی صفحات رسانه های اجتماعی Facebook یا Twitter در حال سفارتخانه های که در آن شما را نگه دارید موقت زمین بر روی شخص دیگری's ملک در حالی که وب سایت شما یک صفحه اصلی و پایه که در آن شما را عالی کنترل.

با استفاده از راه های بهینه سازی وب سایت خود را از طریق عناصر مانند کلمات کلیدی و ابر برچسب ها بهترین راه برای حرکت به وب سایت خود را در صفحات نتیجه موتور جستجو (SERPs). یک کاربر معمول رفتار است که معمولا اعتماد نوشته در اخبار, مقاله کمی بیشتر از شما خواهد تبلیغات.

بنابراین بیش از پرداخت و با قرار دادن نام تجاری خود را با یک کلمه کلیدی پالایش استراتژی جستجوگرها خود را برای فشار به سایت خود را به # 1 # 2 موقعیت برای مخاطبان خود یک فروش بزرگ تبدیل روش.

بازاریابی رسانه های اجتماعی (SMM)
رسانه های اجتماعی باز کرده است تا مصرف کنندگان به طور مداوم گفت وگو با مارک های مورد علاقه خود. تقریبا هیچ رسانه دیگری است که می تواند تضمین حد نامزدی به عنوان رسانه های اجتماعی می کند.

تقریبا تمام سازمان های جستجوگرها باید یک SMM استراتژی برای ترویج خود را ارائه.

اما گرفتن حق پلت فرم رسانه های حیاتی است. در حالی که توییتر ممکن است بزرگ برای نام تجاری آن را نمی ممکن است بزرگ با نسل منجر شود و یا هدف قرار دادن که بیشتر هدف گرا پلت فرم مانند Facebook ممکن است ارائه.

نمایش و تبلیغات وابسته
تصاویر فیلم ها و یا pop-ups می توانید از وب سایت شما بازدید بخشی از نمایش تبلیغات ارائه شده است. یک شبکه نمایش معمولا شامل وب سایت هایی که باز هستند به نمایش گذاشتن تبلیغات خود را به مخاطبان خود است.

امروز's اصلی مدل کسب و کار اجرا می شود بر روی صفحه نمایش تبلیغات به عنوان وب سایت های رایگان مانند یک وبلاگ معمولا پول را از طریق درآمد مشترک با شبکه نمایش.

محبوب ترین شبکه شامل Google Display Network یا Facebook مخاطبان شبکه. تبلیغ می پردازد کمیسیون به شبکه و ناشر هنگامی که چشم انداز کلیک کنید و تعامل با آگهی. بازاریابی وابسته از سوی دیگر بر اساس عملکرد که در آن تبلیغ معمولا سهام برخی از بخشی از درآمد یا پرداخت تنها زمانی که فروش ساخته شده است زمانی که با یک کلیک اتفاق می افتد.

وجود دارد یک میزبان از کانال های دیگر از جمله آنهایی که دور و بر در حال ظهور فن آوری های مانند پادکست, تبلیغات از طریق خانه های هوشمند بلندگو مانند اکو نقطه.

در واقع حدود 50 اکو دستگاه های حمل هستند در هر دقیقه ساخت این بعد جدید پلت فرم که در آن شما به رقابت بپردازند.

با استفاده از کانال های ذکر شده در خط خود را با اهداف کسب و کار می شود آن را حتی ایمیل بازاریابی یا روابط عمومی در خط خود را با اهداف کسب و کار وجود دارد بدون توقف نوع امکانات شما می توانید آزمایش و ترکیب.

پیدا کردن بهترین ترکیب از دو کانال یا sub-کانال است که می تواند تحویل کالا در نظر گرفتن کسب و کار خود و مکان و شما خود را آغاز کرده اند در مسیر های دیجیتال بزرگ بازاریابی کسب و کار شما.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *