پشتیبانی را بدست آورید برای رژیم لاغری

مرحله 6.
کاهش وزن چالش برانگیز است – نمی توان انتظار داشت که این کار را به تنهایی انجام دهیم. وقتی راه خود را از دست می دهید ، باید شبکه ای از دوستان ، خانواده ، همکاران ، متخصصان و افراد هم فکر را پرورش دهید.

خرابکاران خود را بشناسید.

بعضی از افراد ، ناخواسته یا غیر از این ، ممکن است سعی کنند برنامه های کاهش وزن شما را مختل کنند – مانند همسرانی که بستنی مورد علاقه شما را خریداری می کنند. بسیاری اوقات این “رژیم های خرابکار” به اصطلاح رژیم غذایی به معنای آسیب رساندن نیستند ، اما برخی از افراد ممکن است بخواهند وزن شما را کاهش ندهند.

چگونه با خرابکاران روبرو شویم

صبر نکنید تا اقدام کنید: در مورد آن صحبت کنید. به خرابکاران مشکوک خود بگویید که عملکرد آنها بر شما تأثیر می گذارد. احتمال اینکه آنها بی روح باشند در مورد آن صحبت کنید و راه حلی را تهیه کنید که بتوانید با آن زندگی کنید. اما اگر فهمیدید که محبوب شما واقعاً در پشت شما نیست ، به دنبال جای دیگری برای پشتیبانی باشید.

یک تشویق کننده پیدا کنید

حداقل 2 یا 3 نفر را در صورت نیاز با آنها تماس بگیرید:

حمایت عاطفی:

دلگرمی هنگام ناامیدی یا وسوسه کردن ، همراهان برای جشن موفقیت.

پشتیبانی عملی:

ورزش دوستان ، همراهان خرید مواد غذایی سالم ، مراقبت از کودک یا کمک به خانه داری.

از خودتان پشتیبانی کنید

چگونه خود را به سمت اهداف خود ترغیب می کنید؟ آیا شما یک “تشویق کننده” هستید که با عشق و مهربانی رفتار می کنید ، پیروزها را تشویق می کنید ، ضربان را می بخشید یا “مربی بد” که با افکار منفی رفتار می کند و اگر عملکرد کاملی نداشته باشید از شما پیروز می شود؟ افکار داخلی شما می تواند تأثیر زیادی در پیشرفت شما داشته باشد. بدون حمایت از مهمترین قهرمان شما – خودتان – به راحتی احساس حقارت و تسلیم خواهید شد. به این فکر کنید که چگونه ممکن است سخنان مثبتی برای تشویق به شخص دیگری ارائه دهید ، سپس با همان زبان خود را به کار ببرید. کار می کند!

مرحله 7. یک برنامه بلند مدت داشته باشید
با رسیدن به اهداف کاهش وزن خود ، شما برای مرحله نهایی آماده هستید: ایجاد یک استراتژی بلند مدت که به موفقیت های شما کمک می کند. شما مسیری طولانی را طی کرده اید – اما بدانید که خطاهایی خواهید داشت. همه انجام میدهند! نکته اصلی این است که سریع به مسیر برگردید و حرکت کنید. یاد بگیرید که چرخه سقوط-عود-فروپاشی را بشناسید و قبل از اینکه برنامه های کاهش وزن شما را خدشه دار کند ، یک جوانه را از بین می برد.

چگونه جلوی یک Binge را بگیرید: رژیم لاغری

3 سؤال از خودتان بپرسید

1) آیا واقعاً گرسنه ام؟ اگر چنین نیستید ، 20 دقیقه صبر کنید و دوباره از خود بپرسید.

2) آیا از آخرین غذای من بیش از 3 ساعت گذشته است؟ (اگر نه ، احتمالاً احساسی است ، نه گرسنگی جسمی)

3) آیا یک میان وعده کوچک مانند انگشت انگشت انگور و چند بادام زمینی می تواند تا وعده غذایی بعدی مرا جیب بزند؟

رژیم EatingWell. کپی رایت 2007 توسط Eating Well ، Inc. منتشر شده توسط Countryman Press ، P.O. جعبه 748 ، Woodstock ، VT 05091. کپی ، توزیع مجدد یا انتقال این اثر برای هر منظور ، تجاری یا غیره ، بدون اجازه کتبی ناشر ممنوع است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *