وب سایت و موتور جستجو بازاریابی ساده

[ad_1]

ظهور اینترنت باعث شده است تا سطح رقابت برای کسب و کار در حال حاضر در حال جهانی در حال گسترش در سراسر کشور و قاره است. اینترنت حرکت می کند در یک سرعت سریع عمدتا به دلیل آن است که یک فرآیند پویا وادار کردن کسب و کار برای انطباق با انواع مختلفی از روش های بازاریابی معمولی آفلاین بازاریابی و تبلیغات.

به طور کلی هدف از بازاریابی آنلاین است که همیشه برای جذب بیشتر مردم به وب سایت خود را بهبود خریداران برای کسب و کار خود و ارتقای شرکت خود را با نام تجاری. کار با مقرون به صرفه ترین کانال های, وب سایت, بازاریابی اهداف خاص ترافیک / خریداران بالقوه به وب سایت خود را با توجه به بازار و نیاز دارد.

پیشرو در استفاده از اینترنت و جستجو موتور بازاریابی به بازاریابی سنتی خواهد بود که قابلیت اندازه گیری نتایج خود را در زمان واقعی است.

آنلاین موفق بازاریابی نیاز به تبدیل ردیابی برنامه برای اندازه گیری نتایج. تبدیل متریک شامل هزینه هر کلیک (CPC) میانگین هزینه هر هزار برداشت (CPM) هزینه هر عمل (CPA) و بازگشت سرمایه گذاری (ROI). ردیابی و قرار دادن اهمیت در تبدیل معیارهای حیاتی برای اندازه گیری و بهینه سازی مبارزات انتخاباتی خود را بنابراین شما می توانید بسته خود را تبدیل متریک ها بازگشت سرمایه (ROI). Google Analytics یک هیچ هزینه تبدیل ابزار مانیتورینگ استفاده می شود برای پیگیری عملکرد کلی خود را در کمپین های بازاریابی آنلاین از کلیک برای تبدیل.

سایت بازاریابی کانال های:

1. نمایش تبلیغات

نمایش تبلیغات گرافیکی بازاریابی و تبلیغات در وب سایت که به نظر می رسد در کنار محتوای مقالات در سایت های شخص ثالث از جمله وب سایت آگهی و یا بنر تبلیغات. نمایش تبلیغات به نظر می رسد در صفحات اینترنت در فرم های متعدد و شامل متن, تصاویر آرم و نقشه و مقرون به صرفه راه برای رشد تبلیغات خود را رسیدن به. بازاریابی جستجو و نمایش تبلیغات به طور مشترک می تواند به افزایش درآمد آنلاین.

Google, نمایش و Bing / Yahoo! جستجو بازاریابی پیشنهاد قابل توجهی نمایش تبلیغات راه حل. یوتیوب ارائه می دهد یک ویدیو نمایش آگهی در کنار مربوطه YouTube فیلم ها و/یا در وب سایت ها در گوگل شبکه نمایش که متناسب با بازار هدف خود را.

· Google Display Network – گوگل نمایش آگهی سازنده نرم افزار در لغات اجازه می دهد تا شما به راحتی ساخت تصویر فوتی و فوری و تبلیغات تصویری را به سازمان خود را به ایستادگی کردن.

· یاهو! من نمایش تبلیغات – من نمایش تبلیغات نمایش مبارزات در سراسر یاهو! شبکه Plus. با نمایش تبلیغات ممکن است برای تنظیم آگهی های خود را هدف مبارزات انتخاباتی و نظارت بر مبارزات انتخاباتی خود را به طور کلی عملکرد.

2. بازاریابی ویدئو

تصویری بازاریابی و ارائه اطلاعات به یک ممکن است خریدار را در قالب ویدئو و هدایت آنها را به یک محصول است. ویدیو آنلاین است که به تدریج تبدیل شدن به خیلی بیشتر محبوب و شرکت های در حال دیدن آن به عنوان یک روش قابل دوام برای جذب مشتریان.

بازاریابان درک اهمیت ایجاد ویدئو برجسته ماده به عنوان بازاریابی دیجیتال و تبلیغات همچنان به تکامل. تصویری است که یکی از هیجان انگیز تر به معنی شرکت توسعه می تواند حس کنجکاوی و ورودی مشتریان.

3. بازاریابی موتور جستجو (SEM)

بازاریابی موتور جستجو است که ترویج وب سایت با افزایش دید خود را در صفحات نتیجه موتور جستجو (SERPs) با استفاده از پرداخت هر کلیک (PPC) تبلیغاتی متنی / محتوای تبلیغات پرداخت می شود ورود و جستجو بهینه سازی موتور (SEO) روش.

4. پرداخت هر کلیک (PPC)

آگهی خود را ظاهر خواهد شد در کنار و یا در بالا در نتایج جستجو های آلی برای جستجوی عبارت وارد شده توسط شما در گوگل یا بینگ. پرداخت پستها در طول کلیک کنید تبلیغات PPC است که شناخته شده به عنوان “تبلیغات” همراه با خود را در نتایج گوگل و صفحه “تبلیغات” با بینگ صفحه نتایج. تبلیغ مناقصه محل برای خاص جستجو عبارات و هنگامی که یک جستجوگر کلیک بر روی آگهی های تبلیغ شارژ وابسته به مقدار تبلیغ پیشنهاد برای آن عبارت جستجو.

5. متنی / تبلیغات مطالب

تبلیغات محل تبلیغات در سایت های دیگر که حامل اطلاعات مربوط به محصولات و تبلیغات نمایش داده شده به افرادی که در حال جستجو برای اطلاعات از این وب سایت. جستجو در پورتال تجزیه و تحلیل محتوای صفحه وب برای پیدا کردن معنای آن و مسابقات مرتبط با عبارت کلیدی محتوای هدفمند تبلیغات برای نمایش در یک صفحه.

حستبلیغ گوگل برای اولین بار بود مهم تبلیغات متنی در شبکه.

یاهو! بینگ شبکه شامل 30% جستجو تبلیغات بازار است.

6. بهینه سازی موتور جستجو (SEO)

بهینه سازی موتور جستجو است که روند افزایش دید وب سایت خود را در موتور جستجو نتایج جستجو های آلی با در نظر گرفتن چگونه فردی موتورهای جستجو تابع چه افراد برای جستجو نیز به عنوان کلمات کلیدی و عبارات مشتریان جستجو.

سایت اینترنتی خود را توسعه و محبوبیت ساختمان تلاش ها باید مهندسی شده برای موتورهای جستجو با بهینه سازی کد و محتوا و جریان طراحی جستجوگرها copywriting و پیوند ساختمان.

7. بازاریابی رسانه های اجتماعی (SMM)

رسانه های اجتماعی بازاریابی فرایند به دست آوردن بازدید کننده هدفمند از طریق رسانه های اجتماعی و سایت های اینترنتی که شامل وبلاگ ها شبکه های اجتماعی وب سایت های اجتماعی فیس بوک و سایت ها و انجمن ها. بازاریابی رسانه های اجتماعی ترویج سایت خود را با ارسال مستقیم بازدید کنندگان تولید لینک برای وب سایت شما و ایجاد آگاهی است.

· شبکه های اجتماعی عبارتند از: Facebook, LinkedIn و توییتر که در آن شما احتمالا می تواند جای یک لینک به وب سایت خود را در مشخصات خود را. بزرگترین کسب می آید زمانی که مردم دیگر ذکر لینک یا سایت شما.

· اجتماعی فیس بوک یک شبکه که در آن کاربران با یکدیگر به اشتراک بگذارید اطلاعات بیشتر در مورد سایت های اینترنتی و مقالات و یا اخبار است که آنها می خواهم. این سایت های اجتماعی فیس بوک شامل Digg Delicious StumbleUpon Google Bookmarks.

8. بازاریابی ایمیل

بازاریابی ایمیل است تحویل تجاری پیام به یک گروه از افراد کار با پست الکترونیکی. ایجاد یک ماه به ماه پست الکترونیکی نشریه یکی از مهمترین راهبردهای ارتقاء وب سایت. آن را به خوبی ممکن است یک خبرنامه لیست پیشنهادات صنعت به روز رسانی و یا اطلاعات مربوط به محصول.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *