وبلاگ نویسی مهمان: چگونه به انجام آن راه حق

[ad_1]

وبلاگ نویسی تبدیل شده است بسیار رایج در جهان آنلاین به عنوان یک اکثریت مردم یا خواندن و یا نوشتن مقالات آنلاین. نسل کنونی از بازاریابان آغاز شده است شامل وبلاگ نویسی در استراتژی های بازاریابی آنلاین شرکت ها و کسب و کار برای جذب حق بازدید کننده است. وبلاگ نویسی مهمان یک چنین استراتژی بازاریابی است که کمک کرده است بسیاری از کسب و کار در حال گسترش پایه مشتری خود را به عنوان آن را

ارائه می دهد منافع متقابل برای هر دو وبلاگ نویس و وب سایت میزبان. فقط شامل پست های وبلاگ نویسان مهمان در وب سایت خود شما خواهد شد نه تنها قادر به ایجاد ترافیک و همچنین کمک به این وبلاگ نویس در حال گسترش خوانندگان خود را.

وبلاگ نویسی خوش آمدید

وبلاگ نویسی مهمان است, همچنین شناخته شده به عنوان مهمان ارسال که در آن یک بلاگر می نویسد: مطالب دیگر وب سایت شرکت. یک وبلاگ نویس مهمان ایجاد محتوا برای میزبانی وب سایت ها بر اساس نیاز خود را که ممکن است یک چالش برای آنها. هم شما و هم میزبان شما در سایت بهره مند شوند با این وبلاگ نویسی مهمان استراتژی در راه های زیر:

1. جذب ترافیک به وب سایت شرکت به طوری که آنها ممکن است بهبود نسل منجر شود و مشترکین جدید.

2. رتبه بندی جستجوگرها را بهبود می بخشد به عنوان لینک های ساخته شده از با کیفیت بالا hd. این کمک می کند تا در بهبود وب سایت شما's موقعیت های مختلف در نتایج موتورهای جستجو.

3. اعتبار و آگاهی نام تجاری نیز افزایش می دهد با توجه به این واقعیت است که یک شخص ثالث مهمان بلاگر نوشته است در مورد تجربه خود را با شرکت شما.

اگر به درستی اجرا شود مهمان وبلاگ نویسی می تواند یک دارایی بزرگ برای خود استراتژی بازاریابی دیجیتال و افزایش خود را با نام تجاری's رسیدن در هیچ زمان. اجازه دهید ما در حال حاضر نگاهی به برخی از راهنمایی و ترفندها است که کمک خواهد کرد که شما را در اجرای موثر وبلاگ نویسی مهمان استراتژی:

1. تعریف اهداف:

مطمئن شوید که شما و تیم بازاریابی خود باید به وضوح تعریف شده و قابل درک چشم انداز و هدف از شرکت خود و یا نام تجاری. شما حتی می توانید ایجاد اهداف فرعی که شما می خواهید برای رسیدن به اجرای این استراتژی است. برخی از این اهداف می تواند افزایش ترافیک سایت, بهبود سئو, رتبه, افزایش تعداد مشترک ایجاد محصول آگاهی ، داشتن شفافیت در اهداف کمک خواهد کرد که شما را در ایجاد ترد نویسی, محتوا به طوری که مخاطبان خود این پیام است که شما می خواهید به تصویب در. وضوح خواهد شد کمک به ساخت اعتماد با مشتریان بالقوه خود را.

2. پیدا کردن راست وب سایت:

یک راه ساده برای پیدا کردن یک وب سایت است که می پذیرد پست مهمان است از طریق یک موتور جستجو آنلاین. شما می توانید با استفاده از کلمات کلیدی مانند 'تماس با ما',', مقاله مهمان ', کمک برای ما', و غیره. به جستجو در وب سایت ها. شما همچنین می توانید وب سایت های که در آن رقبای خود را مهمان وبلاگ نویسی و روش آنها را برای همان. رقیب خود's خبرنامه و یا حساب رسانه های اجتماعی به شما این لینک را به وبلاگ خود. Alltop لیست وب سایت های بالا در حوزه های مختلف. شما حتی می توانید شروع به جستجو وب سایت خود را از اینجا.

3. بحث و گفتگو با صاحبان سایت:

هنگامی که شما شروع به بحث خود را با صاحب یک وب سایت اطمینان حاصل کنید که مطالب خود را به روز شده است و وسیله انتقال افکار خود را دقیق است. مطالب ضعیف و

بی ربط زمین فرمت خواهد خلاص منافع صاحبان سایت. این امر می تواند خوب اگر پیشنهاد خود را در همگام سازی با وب سایت خود و محتوای منتشر شده بر آن است. خوب تحقیق کار به شما کمک خواهد کرد در تشکیل یک رابطه واقعی با صاحب سایت و رسیدن به اهداف در یک سرعت سریع تر.

4. انتخاب موضوع:

تحقیقات در این سایت خواهد بود که خود را ارسال وبلاگ مهمان در. مطالعه برخی از بینش های مربوط به مخاطبان است که شما برنامه ریزی برای رسیدن با این پست. استفاده از تمام این تحقیقات در تصمیم گیری این موضوع برای وبلاگ شما. محبوب تر این موضوع این است که بیشتر این تعداد از بازدید شما در این وبلاگ. به طور کلی پست که به اشتراک گذاری تجربیات زندگی و زندگی, انجمن هستند و بیشتر محبوب در میان خوانندگان. Buzzsumo یک ابزار خوب برای گرفتن ایده در مورد پتانسیل موضوعات است که تولید خوب بازدید.

5. محتوای با کیفیت:

محتوا است که شما مایل به انتشار باید منعکس کننده ارزش علاوه بر کیفیت

برای مخاطبان است که آن را می بیند. در حالی که نوشتن مقالات مطمئن شوید که تن است't تبلیغاتی دیگری از مخاطبان را از دست دادن علاقه به خواندن وبلاگ ها. برخی از زیر نکات کمک خواهد کرد که شما را با محتوای با کیفیت:

یک. شامل یکی مربوط به لینک های داخلی برای هر یک از شرکت شما پست های وبلاگ.

b. نوشتن مختصر و واضح و روشن زیستی برای مخاطبان به تعامل با.

c. شامل کلمات کلیدی محبوب برای جذب ترافیک بیشتر به وبلاگ خود پست.

d. پایان این پست با یک تماس به عمل است که می پرسد خوانندگان برای به اشتراک گذاشتن افکار و نظرات.

e. استفاده های مختلف در دسترس ابزار تحلیلی برای ردیابی ترافیک در مهمان وبلاگ برای دریافت بینش در پیشرفت های بیشتر.

6. درگیر می شود:

سعی کنید برای عضویت در این بخش نظرات خود را در وبلاگ مهمان اگر وب سایت

مالک آن را اجازه می دهد. هنگامی که وبلاگ شما ارسال شده است را آغاز کرده است و برای دریافت بازدید و نظرات سپس مطمئن شوید که شما پاسخ به این بیننده فعل و انفعالات. این کمک خواهد کرد که شما در اتصال خود را با مخاطبان جدید و در بازگشت شما ممکن است کسب مشترکین در آنها است. اگر شما پاسخگو هستند و سپس صاحب وب سایت نیز احساس مثبت در مورد کار با شما و این رابطه طولانی مدت کمک خواهد کرد که شما هر دو در حال گسترش مخاطبان خود را آنلاین.

7. ترویج وبلاگ مهمان:

محتوای ارتقاء کمک خواهد کرد که شما در رسیدن به یک مجموعه گسترده تر از مخاطبان و حتی صاحب وب سایت را بهره مند از افزایش ترافیک. شما می توانید با استفاده از

همان کانال برای ترویج مهمان وبلاگ شما به عنوان استفاده برای ترویج نام تجاری شما و محصولات است. شما همچنین می توانید با ارسال لینک به مهمان خود مقاله در سایت های مختلف رسانه های اجتماعی وب سایت ها. نوشتن و ترویج پست مهمان برای رسیدن به اهداف خود و اهداف است که شما باید تعریف شده در استراتژی بازاریابی است.

در حال حاضر شما به خوبی آگاه از مراحل است که شما باید به دنبال ایجاد یک استراتژی بازاریابی موثر بر وبلاگ نویسی خوش آمدید . فقط جلوگیری از رایج بازاریابی محتوا اشتباهات و نگه داشتن یک ردیاب از اهداف است که شما در حالی که تعریف خود را از بازار استراتژی است. این کمک خواهد کرد که شما را در تقویت نام تجاری اعتبار و رسیدن به یک مجموعه بزرگتر از مخاطبان در صنعت شما. آیا به اشتراک گذاشتن افکار خود را در بخش نظرات زیر.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *