هنر یا علم تبدیل شود ؟

[ad_1]

تبدیل نرخ بهینه سازی شده است بارها مورد بحث و بررسی موضوع در جهان از بازاریابی دیجیتال است. تبدیل نرخ بهینه سازی و یا CRO آن را به عنوان اغلب به نام این عمل از fine-tuning طراحی خود را کپی تبلیغات و دیگر متغیرها به حداکثر رساندن تعدادی از اعضای مخاطبان هستند که نه تنها خود را در معرض پیام, اما در واقع عمل مورد نظر آن است که آیا ثبت نام برای عضویت در خبرنامه, خرید, محصول, برنامه ریزی یک نسخه ی نمایشی یا چیز دیگری.

به عنوان شما می توانید تصور کنید CRO یک فرایند پیچیده است – و آن را یک اندازه متناسب با همه چیز ، شما نمی توانید توسعه CRO فرمول است که کار در سراسر هیئت مدیره برای هر وب سایت هدف هر تبلیغ یا هر محصول. علاوه بر این, شما قطعا نمی توانید به همان روش به CRO برای هر دو پرداخت و جستجو آلی. چند دلیل وجود دارد که چرا.

بازدید کنندگان رسیدن به یک صفحه فرود از یک جستجو پرداخت تبلیغات مختلف انتظارات از یک فرد که می رسد یک صفحه فرود بر اساس جستجو آلی. علاوه بر این جستجو پرداخت بازدید کنندگان تقریبا همیشه همان نقطه ورود و آگهی – در حالی که جستجو آلی بازدید کنندگان ممکن است اتفاق افتاده بر روی صفحه فرود خود را از رسانه های اجتماعی به روز رسانی یکی دیگر از منطقه در وب سایت خود یک خبرنامه به ایمیل شما ارسال می شود و یا در توصیه از یک دوست. که بسیاری از حالات مختلف شما باید در نظر بگیرید که طراحی خود را CRO استراتژی است.

شما همچنین ممکن است متفاوت CRO اهداف با توجه به مبارزات انتخاباتی شما در حال اجرا. در ایمیل مارکتینگ شما باید به در نظر گرفتن در صد از مشترکان که در واقع باز کردن ایمیل درصد از کسانی که افتتاحیه که در واقع بر روی لینک کلیک کنید و سپس درصد clickers خواهد شد که در نهایت تبدیل.

در زمانی که شما فیلتر کردن آن های مختلف تبدیل امتیاز شما احتمالا از سمت چپ با یک بسیار باریک به دنبال نرخ تبدیل. برای ایمیل اهداف بازاریابی است که ممکن است فقط خوب است, اما شما ممکن است شلیک به صورت یک بزرگتر نرخ تبدیل از رسانه های اجتماعی به دلیل کاربرانی که در حال حاضر آشنا با نام تجاری خود را و – آل – یک عضو از مخاطبان خود را. باید آنها را آسان تر برای تبدیل یک گرم سرب, اگر شما خواهد شد.

بنابراین آنچه می رود به تبدیل نرخ بهینه سازی ؟ چند عامل بستگی زمینه:

• طراحی صفحه فرود

• کپی صفحه فرود

• تماس به عمل

• ارائه

• ضرورت

• ضد اجتماعی

• ارزش

این که آیا شما با استفاده از PPC یا جستجو آلی به درایو ترافیک به صفحات فرود خود را در هر صفحه طراحی شده برای تبدیل بازدید کننده به یک عمل خاص است که به طور معمول به عنوان یک صفحه فرود. آن را نمی ممکن است یک هسته سخت, فروش, فرود صفحه – صفحات فشار از روز “اینترنت بازاریابی” که شما استفاده می شود برای دیدن در همه جا – اما آن را شامل زبان خاص و عناصر طراحی شده برای جلب بازدید کننده به عمل مورد نظر.

بسیاری از بازاریابان به شدت تمرکز بر روی طراحی یا کپی سقوط کوتاه در منطقه دیگر. تبدیل نرخ بهینه سازی نیاز به ایجاد توازن میان این دو با توجه دقیق و ترکیب آنها را در چنین راهی که آنها به طور طبیعی تعریف هر یک از دیگر. صفحه فرود خود را طرح باید شامل ترکیبی ایده آل از رنگ عناصر و فضای سفید برای هر دو ارائه درخواست تجدید نظر بصری و مستقیم بازدیدکنندگان چشم مسیرهای به هر عنصر خاص در ترتیب و با پایان دادن به تماس خود را به عمل.

کپی خود را باید آسان به خواندن و آسان به شیر خامه گرفته. استفاده از لیست گلوله ای و پررنگ سرفصل برای جدا کردن و برجسته کردن نکات کلیدی است. بیشترین بازدید کننده را نمی خواهد زمان را به خواندن هر کلمه از کپی خود را به هر حال, بنابراین هدف شما این است برای ایجاد فوتی و فوری ترین اطلاعات به ایستادگی کردن.

اگر این برای تلفن های تهدید آمیز است. اما خبر خوب این است که وجود دارد ده ها تن از ابزار است که ارائه مقدار زیادی از اطلاعات برای کمک به شما ریز لحن هر یک از این عناصر با چنین دقت که نرخ تبدیل خود را افزایش می یابد.

نقشه حرارت برای مثال به شما نشان می دهد دقیقا همان جایی که بازدیدکنندگان چشم راه رفتن هنگامی که زمین آنها را در صفحه خود را. در واقع ابزار وجود دارد که می توانید هر آهنگ و هر بازدید کننده از طریق تمام وب سایت خود را اجازه می دهد تا شما را به تمرین پایین به کاربر داده های خاص برای هر فرد است. شما می توانید بخش کسانی که بازدید کنندگان و تعیین ویژگی های یک بازدید کننده بیشتر احتمال دارد برای پاسخ دادن به عناصر مختلف در صفحه خود را فرود. در نهایت شما می توانید آن را به عنوان جامع به عنوان دوست دارید آیا این بدان معناست که به سادگی شناسایی عناصر که انجام بهترین کلی و یا ایجاد یک سری از زیر مبارزات با متمایز صفحات فرود کپی و تماس های به عمل برای هر هدف جمعیتی.

داده محور بازاریابی کار می کند. یک مطالعه توسط نرم افزار Adobe یافت که بالای دیجیتال بازاریابان زمانی سه برابر نرخ تبدیل از پایین سوم – منتسب حداقل در بخشی با استفاده از تجزیه و تحلیل داده ها. بالا 20 درصد از شرکت های رسیدن به 1.7 برابر متوسط نرخ تبدیل باقی مانده چرا که آنها سرمایه گذاری در ابزار و منابع مورد نیاز را داده محور با رویکرد دیجیتال خود را تلاش های بازاریابی.

بنابراین چه چیزی شما باید با تیراندازی ، حدود 68 درصد از بازاریابان رسیدن به تبدیل نرخ 2 درصد یا بالاتر است. بالای 20 درصد در حال دستیابی به تبدیل نرخ 9 درصد و یا بهتر است – قابل توجه feat ترین CRO کارشناسان را به شما بگویم. قبل از اینکه داده ها, تبدیل نرخ که خوب شد ممکن است تنها به دلیل تازگی از صنعت; اما به عنوان مصرف کنندگان تبدیل شدن بیشتر سیستم ایمنی به تبلیغات آنلاین تاکتیک داده است کلیدی برای بالا رفتن سرسام آور نرخ تبدیل.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *