هدرز موتور B3 (پراید قدیم) – سام تیونینگ

هدرز ها را می توان بر شالوده ظاهری که دارند، در دستههای متعدد دستهبندی کرد، براین اساس شرکت سازنده می بایست اهمیت توجه به نکتههایی زیرا مشخصات موتور و فضایی که در اختیار آن است، یک نوع از همین قطعه را طراحی کنند. گونه های هدرز را می توان در سه مدل کرومی، فولادی و سرامیکی دستهبندی کرد؛ طراحی یک هدرز می بایست اهمیت اعتنا به موضوعاتی زیرا ارتقاء قدرت هدرز، دقت به میزان آلایندگی موجود و مقدار تاثیری که بر مصرف سوخت میگذارد، طراحی شود. هدرز پراید یکی از لوازمی است که برای ارتقاء شتاب و توان خودرو گزینه به کار گیری قرار می‌گیرد ، به جهت این‌که بتوانید غایت راندمان را از خودرو پراید دریافت نمایید این گزینه یک عدد از مورد ها واجب میباشد. طراحی و ساخت مانیفولد به صورتی هست که تراز آن صیقلی نمیباشد و زبر و ناصاف نیز به لحاظ میرسد، از این جهت در هنگام بیرون شدن گازها آلاینده، اختلالاتی دیده میشود، ولی از آنجاییکه در طراحی و ساخت هدرز پراید یورو4 فولادی از روش خمکاری استفاده شده است، تراز آن صاف و صیقلی دیده می‌گردد و به همین ادله خروج گازهای آلاینده به بهترین شرایط ممکن واقعه میافتد. در صورتی که بخواهیم در رابطه مهم طراحی همین قطعه بگوییم؛ بایستی گفت که این قطعه سطحی تماما صاف و صیقلی دارد، چرا که درصورتیکه اینچنین نباشد و بر بر روی مرحله آن زبری چشم شود، همین زبری مانع از خروج گاز میشود، به این ترتیب تولید و طراحی همین قطعه را میتوان یک فعالیت مشقت بار و نیازمند به دانش مخصوص در لحاظ گرفت. در یک تعریف کلی می توان هدرز را یک قطعه فنی برای تیونینگ و همینطور تقویت موتور در حیث گرفت که در هنگامی که بها ماشین بالا می رود و افراد توانایی خرید یک ماشین پرقدرت و اساسی کیفیت را ندارند، مورداستفاده قرار می گیرد و آن را بر روی اتومبیل هدرز پراید یورو 4 فولادی نصب می‌نمایند که کارگزاشتن این قطعه سبب بروز ویژگیهای متفاوتی در ماشین نیز میشود. درصورتیکه در طراحی و ساخت خودروی شما از قطعهی هدرز استعمال شود، گازهایی که به سمت اگزوز میروند، اصلی شتاب و کارایی بهتری از ماشین خارج میشود؛ از طرفی خودرویی که از این قطعه برخوردار است، گشتاور بیشتری دارد. نکتهای که در رابطه حیاتی طراحی و تولید همین قطعه حیاتی دارد، دوران و هزینهای می باشد که شما باید برای آن در لحاظ بگیرید، ساخت هدرز را میتوان یک مراحل وقتگیر و پرهزینه بهحساب آورد که به همین ادله اکثری از خودروسازان آن را بهعنوان یک آپشن در نظر میگیرند که می بایست بهصورت جداگانه بر بر روی اتومبیل کارگزاشتن شود و از آن بهعنوان یک قطعه فابریک به کار گیری نمیکنند. این دو قطعه از لحاظ جنس و ساختاری اساسی یکدیگر تفاوت دارند، میتوان گفت در هدرز پراید یورو 4 فولادی به جهت هر سیلندر یک خروجی در لحاظ گرفتهشده که پس از اشتعال و بالا داخل شدن پیستون در سیلندر، گازهای خروجی اهمیت کمترین مقاومت از اگزوز ماشین خارج میگردند و پروسهی انجام همین اتفاق اصلی هدرز پراید یورو 4 فولادی و در مقایسه حساس مانیفولد، دوچندان پرسرعت و آسانتر هست و همین مورد قضیه خویش میتواند بر خنکسازی موتور نیز تاثیر داشته باشد. وقتی که شما این نوشته را دوست داشتید، مایل به داده ها بیشتری در ارتباط دارای هدرز فولادی پراید وب تارنما خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.