هتل بازاریابی اینترنتی – هتل های رسانه های اجتماعی و وفاداری مشتری

[ad_1]

هتل بازاریابی اینترنتی باید شامل فعالیت های مختلف با هم استفاده می شود برای تولید یک نتیجه موفقیت آمیز. این مقاله این است که برای رفتن به رسانه های اجتماعی برای هتل ها و نحوه استفاده از آن به طور موثر به بهبود وفاداری مشتری و رانندگی کسب و کار نیز هست.

هتل های رسانه های اجتماعی – رویکرد مناسب

با استفاده از برنامه های رسانه های اجتماعی به طور موثر به معنی شما باید به روش آنها متفاوت از شما می خواهم یک بازاریابی سنتی کانال. مردم با استفاده از وب سایت ها مانند Facebook و توییتر به طور کلی نمی خواهند به فروش می رسد به طور مداوم. آنها در حال رفتن آنلاین برای جامعه و محتوا بیشتر از زمان.

بنابراین اگر شما می رویم به استفاده از این ویژگی به عنوان یک بازاریابی خودرو شما باید کمی دقیق تر از شما ممکن است در رسانه های دیگر.

فقط نگه داشتن در ذهن است که مردم به دنبال برقراری ارتباط با املاک و واقعی مردم آنها را می خواهم نه یک نرم و صاف و یا بیش از حد رسمی وزارت ارتباطات.

در حال توسعه یک استراتژی برای ساخت جامعه خود را

محتوا پادشاه است. همین حالا صدای جیر جیر در مورد خودتان را به طور مداوم با آنچه در شما و یا کسب و کار شما و…. هیچ کس را دوست دارد به گوش دادن به کسی در مورد خود را در دنیای واقعی و آن را بسیار آسان تر به کلیک دور به صورت آنلاین و یا چشم پوشی از چه کسی گفت از آن خواهد بود اگر شما نشسته در سراسر فرم آنها را در یک کافی شاپ.

بحث در مورد موارد شما احساس خواهد بود با ارزش در نظر گرفته توسط مردم در بازار هدف خود را. بیایید می گویند شما یک هتل در New Orleans, شما ممکن است بخواهید به مردم بگویید که در مورد مختلف حوادث بزرگ (مانند مردی Gras) رخ می دهد که در آن جشنواره خاص. اگر شما می خواهید به بازار و مردم به شما همچنین می توانید ذکر است که هتل خود را فقط اتفاق می افتد به نزدیک به اکشن و شما در حال ارائه امتیازات ویژه در طول مردی Gras.

نکته این است که مطمئن شوید که شما بازاریابی است ثانویه به اطلاعاتی از جنبه های هتل خود را رسانه های اجتماعی در مبارزات انتخاباتی.

اگر شما مردم ارائه های جالب و مطالب ارزشمند آنها را در نهایت به شما آمده است.

با استفاده از تبلیغات ویژه به درایو کسب و کار

گاهی اوقات شما ممکن است بخواهید برای دریافت سنبله در کسب و کار زمانی که همه چیز کمی آهسته است. این یک زمان فوق العاده به ارائه ارتقاء. فقط شما می توانید کشف کردن دقیقا چه کار خواهد کرد برای هتل خود را, اما اجازه دهید من به شما یک مثال است.

می گویند شما می خواهید برای افزایش اشغال برای روز ولنتاین. شما می توانید ارسال پیام های خود را در کانال های رسانه های اجتماعی گفتن مردم آنها را دریافت 15 ٪ تخفیف اتاق اگر آنها کتاب برای روز ولنتاین شب. شما باید تصمیم بگیرید که اگر آن را به ارزش آن را به 90 درصد اشغال در 85 درصد از قیمت عادی یا 60 درصد اشغال در نرخ طبیعی است. آن را به شما است.

اما یکی از راه های خوب به دنبال تخفیف شهریه است اگر شما انجام یک کار خوب آنها باید دوباره… در قیمت کامل.

هتل بازاریابی اینترنتی است که بخش مهمی از موفقیت های مدرن کسب و کار مهمان نوازی و رسانه های اجتماعی می تواند موثر به خصوص اگر به درستی استفاده می شود.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *