نکات شگفت انگیز برای کم بودجه پرداخت برای هر کلیک (PPC) تبلیغ

[ad_1]

PPC شرکت ارائه مجموعهای از خدمات و در نتیجه شما ممکن است یک کنترل کامل بیش از بودجه بازاریابی خود را و تصمیم بگیرید که کلمات کلیدی در آن شما می خواهید به صرف پول است. تنها زمانی که مشتری کلیک آگهی خود را, شما نیاز به پرداخت هزینه برای خدمات. اگر شما را در بودجه تنگ است, شما نیاز به تمرکز بیشتر در مورد بازگشت سرمایه گذاری. انتخاب شرکت باید به شما ارائه دقیق ارزش برای پول شما صرف. به دنبال راهنمایی در حال اجرا مبارزات انتخاباتی PPC در بودجه کم.

با شروع اصلی محصولات و خدمات کلیدی

هنگامی که شما فقط یک مبتدی در PPC صرف پول در فقط 1-2 محصولات و تمرکز بر روی آنها. فکر می کنم در مورد محبوب ترین محصولات و خدمات و کسانی که بیشتر نرخ تبدیل. شما ممکن است تمرکز بر روی محصولات است که ارائه بیشتر حاشیه سود.

ساختار مبارزات انتخاباتی خود را و آگهی های گروه موثر با کارشناسان PPC

PPC کارشناسان می تواند به شما کمک کند در این. آنها می توانند بخش این مضمون مبارزات از آنهایی که گره تنگ تبلیغات. نمره کیفیت می تواند تعیین موفقیت مبارزات انتخاباتی آگهی. آن است که راه موتور جستجو نمرات کلمات کلیدی بر اساس مربوطه. کارشناسان می توانید گروه تبلیغات و مبارزات انتخاباتی در راه است که شما در رسیدن به یک با کیفیت بالا نمره.

هدف جغرافیایی خاص مناطق

PPC متخصص ممکن است موقعیت جغرافیایی هدف قرار دادن تبلیغات به مکان های خاص و که بیش از حد مبارزات با مبارزات انتخاباتی. تبلیغ می تواند هدف جستجوگران هر دو سطح ملی و بین المللی. شما می توانید ذخیره مقدار زیادی از پول با هدف قرار دادن گروه های خاص.

برای موبایل مناقصه

در این دوره از گوشی های هوشمند, گوشی های تلفن همراه بسیار با ارزش تر از کامپیوترهای رومیزی است. اگر وب سایت شما دارای یک فقیر نرخ تبدیل از گوشی های هوشمند شما از دست بازدید کنندگان است. تنظیم مناقصه درآمده است. شما می توانید منفی تنظیم mobile مناقصه به صرفه جویی در پول برای کسانی که جستجوهای رخ می دهد که از قرص و رومیزی.

استفاده از کلمات کلیدی و یا عبارت دقیق کلمات کلیدی در شروع

در هنگام ایجاد لیست کلمه کلیدی خود را در مضمون آگهی های گروه با استفاده از مطابقت دقیق کلمات کلیدی برای شروع با. این محدود کردن تعداد کلیک. بنابراین تنها کسانی که مشتریان بالقوه شما که می خواهید می نوع محصول را با کلیک بر روی لینک.

نگه داشتن ساده تبلیغات حرفه ای خدمات PPC

تبلیغ متنی شما باید ساده و واضح و مستقیم است. کلمه در آگهی گروه باید از آن مربوط به آگهی گروه تنها. بازی کلیدی در گروه آگهی با متن به نگه داشتن آن مرتبط است.

رایگان از هزینه آگهی پسوند

شما ممکن است پیاده سازی ad پسوند است که ارائه شده توسط گوگل به صورت رایگان. هنگامی که یک تبلیغ با استفاده از آگهی فرمت وجود دارد افزایش در تعامل معیارهای مانند نرخ تبدیل و از طریق نرخ کلیک کنید.

نگه داشتن یک مسیر از تبدیل

PPC کارشناسان می تواند کمک به شما پیگیری از تعداد کلیک های به دست آمده و تبدیل است. برای تبلیغ مهم است که به محاسبه و یا ارزیابی بازگشت سرمایه گذاری. برای بهینه سازی خود را پرداخت پستها در طول کلیک کنید حساب آن است که باید پیگیری ROI و تبدیل.

تبلیغات خود را تصمیم طبق داده های مشتق شده

هنگامی که شما انجام داده اند تبدیل ردیابی شما, شما ممکن است استفاده از آن را به تبلیغات بیشتر تصمیم گیری. با کمک تبدیل داده های شما همیشه می توانید قوی تر و آگاهانه تر تصمیم گیری است. آن است که آیا پیام این آگهی کپی کمپین بودجه و یا کلمه کلیدی پیشنهادات شما خواهد بود آگاهانه تر اگر شما در نظر بگیرید تبدیل داده ها.

را ترک نمی مبارزات انتخاباتی آگهی خود را بدون ردیابی آن

این اشتباه بزرگ ساخته شده توسط بی تجربه تبلیغ که فقط ایجاد کمپین های تبلیغاتی و بررسی کمپین پس از ماه. حساب PPC نیاز به نظارت به طور منظم.

حتی اگر شما بودجه کمتر ممکن است شما را حرفه ای خدمات PPC. PPC بسته های ارائه شده بسیار در بودجه و بنابراین شما ممکن است آنها را بررسی کنید آنلاین.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *