نکاتی برای داشتن موثر ترین و بهترین-فروش میکرو توسعه وب سایت

[ad_1]

یک وب سایت کار این است که به ارائه یک تکه بزرگ از اطلاعات را برای کاربر به طور عمده در قالب محصول شرکت ادبیات, منابع, خدمات, دسته, پرسش و پاسخ, وبلاگ ها و بسیاری دیگر. آن است که ترکیبی از تمام این قطعه از اطلاعات است که باعث می شود هر سایت خواستار & بیشتر در معرض ابتلا به بازدید توسط کاربر پایه. اما اگر ما در مورد بحث ، microsites ها و یا میکرو وب سایت آنها نوع متفاوت و به ارمغان می آورد یک تفاوت واقعی به هر استراتژی بازاریابی دانم چرا:

1. میکرو وب سایت با هدف ارائه بالا ترین تاثیر پیام با کلمه کلیدی بهینه تراکم عالی & طاقچه گرا محتوا. این اجازه می دهد تا این سایت به رتبه بالاتر در جستجو صفحات از گوشیهای صفحات وب است.

2. این سایت میزبان کلید واژه غنی دامنه و ژئو هدفمند کلمات کلیدی است که کمک می کند تا آن را به پرش در بالا از SERPs آن را یک انتخاب عالی برای علامت های تجاری است که خانه ها و با تمرکز بر ارائه یک محصول واحد.

3. این سایت به عنوان صفحه نمایش بسیار هدفمند پیام آن را آسان تر برای جمع شدن مقدار زیادی از ترافیک به وب سایت. شما صفحه نمایش تنها چیزی است که از لحاظ بصری جذاب به مخاطبان & در نتیجه یک درهم و برهمی-وب سایت رایگان است, چه مخاطبان خواسته است.

در حال حاضر شما می دانید که چگونه یک microsite مفید برای آگهی و تبدیل بیایید یاد بگیرند که چگونه برای شروع با میکرو توسعه وب سایت.

1. گرفتن یک نام دامنه مناسب

اولین قدم برای انتخاب یک نام دامنه به عنوان این کمک خواهد کرد که سایت برای رسیدن به سطح مورد نظر از دید. اگر شما در حال تمرکز برای هدف قرار دادن منطقه خاص شما ممکن است سعی کنید ترکیب که محل شهر یا شهر نام داخل microsite نام دامنه.

بنابراین اگر وب سایت خود را با تمرکز بر موقعیت جغرافیایی متمرکز شده نام دامنه شما به احتمال زیاد به خوبی در رسیدن به در SERPs.

2. چیدن مناسب, میزبانی, نام

شما نیاز به انتخاب مناسب و معقول میزبانی نام و تنظیم DNS برای سایت شما. ترک فرایند دقیق به میکرو وب سایت شرکت توسعه برای به دست آوردن بهترین نتایج.

3. با تمرکز بر طراحی جذاب کار

گام بعدی این است که به بافت پایین برخی از عناصر طراحی بصری جذاب به بعد انتقال آن به microsite توسعه دهندگان. دمدمی مسائل است که بیشتر ترجیح داده بیش از كشور حرفه ای عناصر این روز است.

4. در حال حاضر نوشتن کپی فروش موثر

هر کلمه ای که شما برنامه ای برای ذخیره کردن در وب سایت موثر باشد plain & قانع کننده برای خریداران به عنوان خوانده شده. کپی خود را باید در خانه تمام اطلاعاتی که کاربر پایه می خواهم به عنوان خوانده شده – که بیش از حد در یک زمان محدود span. بود ظریف & توضیحی با تن از محتوا و اضافه کردن زبان است که نگه می دارد به علاقه مخاطبان است. برای دمدمی و خارج از جعبه کپی به جای قدیمی و معمولی هستند.

5. ساخت یک طرح نیست که سازش با تجربه ناوبری

ضرب و شتم نیست در اطراف بوته را با ویژگی های محتوا و جنبه های ناوبری وب سایت خود را نگه دارید و آن را صاف و کوتاه و به نقطه. این را اضافه کنید در بزرگ ناوبری و تجربه کاربر در پایان.

6. بارها و بارها بررسی اشکالات و اشکالات

آن سخت است برای دریافت به این سایت دوباره ایندکس, برای جلوگیری از, که, گام, ابزار و روشها غالبا به بررسی وب سایت برای kinks اشکالات و یا اشکالات. اگر شما پیدا کردن هر گونه مطمئن شوید که برای درمان آنها قبل از اینکه گوگل آن انبارها.

بنابراین این چند مراحل شما نیاز به گرفتن برای داشتن یک میکرو مورد نظر توسعه وب سایت.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *