نوشتن خود را وابسته به صفحه اصلی طرح کسب و کار

[ad_1]

در اینجا یک نمونه سناریو: شما در حال تصمیم گیری برای شروع یک کسب و کار خانگی و ناگهان همه شما می دانید که تا بینی خود را در کسب و کار شما به معنای واقعی کلمه. چه چیزی شما را به آنها بگویید? و چگونه می توانم به شما پاسخ سوال خود را? آنچه شما باید انتظار از این شرکت در شرایط ثبات و طول عمر نشاط و اعتماد و درآمد و غیره? اولین خبر بد: هیچ تضمینی وجود ندارد. سپس خبر خوب: وجود دارد مقدار زیادی از اطلاعات که از آن به نتیجه گیری های خود را. اینترنت بزرگ است و هر شرکت خوب خواهد شد ارائه رایگان ابزار بازاریابی و آموزش.

اما به همین دلیل است که طرح کسب و کار. شما در حال رفتن به کوچک شروع کند و پسر! وجود دارد مقدار زیادی برای یادگیری است. چه نقطه در واقع نشستن و نوشتن یک طرح کسب و کار? شما بیل گیتس, این نیست, مایکروسافت فقط شما در دفتر خانه خود را چند ساعت در هفته به آرامی ساختمان کسب و کار آنلاین, حضور, واقعا نمی فهم چی شما انجام می شود.

استراحت و تنفس. بر خلاف Mt. Rushmore برنامه خود را نمی خواهد طراحی شده است به مقاومت در برابر هوازدگی از سنین. شما می توانید انتظار آن را تغییر دهید و خم با جریان واقعی خود را تجربه خواهد بود که کاملا با شما یکسان نیست به هر کس دیگری.

چه نوشتن طرح خود را انجام خواهد داد است باعث شود شما را به مکث و فکر می کنم رویای مطالعه و تمرکز. این سند نوشته شده است آن است که آیا یک صفحه یا دوازده را به کسب و کار خود و یک چارچوب برای کار کردن است. اینترنت گسترده است و به ظاهر بی پایان. از آن آسان است به از دست دادن تمرکز و رانش دور بر هوی و هوس و یا ایده در هر روز است. درک که در آن شما امروز چه ابزار شما را مجبور به کار با چه اهداف خود هستند و چگونه شما می توانید بهترین از رسیدن به آنها و اندازه گیری موفقیت خود را کمک خواهد کرد که شما اقامت در هدف و زباله نیست چه چند ساعت شما ممکن است سرمایه گذاری در کسب و کار شما در راه اندازی.

هر زمان که شما احساس می کنید از دست داده و یا اشتباه شما می توانید بازگشت به آنچه شما نوشته شده است. هنگامی که شما تجزیه و تحلیل خود را از وضعیت و تصمیم به ایجاد یک تغییر و بازنویسی است که بخشی از این طرح است. درک کنند که این یک سند زنده در نظر گرفته شده به رشد با شما و کسب و کار. طرح کسب و کار شما است دوست خود را.

آشنایی با طرح کسب و کار

در ابتدا شما نیاز به مطالعه شرکت و مدیریت آن است. شما نیاز به خواندن و یادگیری در مورد محصولات طرح پرداخت غرامت و ساختار شبکه. ببینید شما در ماه آینده. شوخی کردم.

برنامه ریزی در انجام برخی از خواندن هر روز کار برای چند ماه آینده اگر نه به طور نامحدود. نگه دارید تا با شرکت در فروم مطالب هر روز به عنوان خوانده شده چیزی در گزارش آموزش در هر روز است. آموزش و پرورش خود را ادامه خواهد داد. برنامه ریزی برای آن است.

وقتی که شما آماده برای باز کردن یک دفترچه یادداشت پنجره و در پاسخ این پرسش:

چه خدمات/محصولات کسب و کار خود را ارائه و آنچه باید آن را پر کنید?

که مشتریان بالقوه برای محصول یا خدمات شما و چرا آنها آن را از خرید شما ؟

چگونه شما را در رسیدن به مشتریان بالقوه خود را?

که در آن شما دریافت منابع مالی برای شروع کسب و کار شما?

Ok. شاید شرکت شما ارائه می دهد بسیاری از محصولات و خدمات. آیا شما می خواهید به تمرکز ؟ من پیشنهاد می کنم که در ابتدا شما تمرکز بر روی یک یا دو محصولات و/یا وابسته به فرصت است. به عبارت دیگر نگه داشتن آن ساده است. هنگامی که شما قطع از آنچه شما انجام, شما می دانید که آن زمان برای گسترش دهد. چه راحت با شما در هر مرحله از راه. این است که کسب و کار خود و خود را حق و امتیاز برای تصمیم گیری در رویکرد خود را.

بازاریابی اینترنتی لولا در ساختمان اعتماد. چگونه شما انجام این کار ؟

رسیدن به مشتریان به معنی بازاریابی است. تصمیم خود را یک بار دیگر. و دوباره این گزینه باید در شرکت شما مواد آموزشی.

بنابراین ما در حال صحبت کردن در حال توسعه خواندن/برنامه مطالعه. در اینجا ممکن است لیست هنگامی که شما را خوانده ام به اندازه کافی برای تصمیم گیری خود را برای پاسخ به سوالات فوق شروع به نوشتن. نوشتن را می توان لیستی از کلمات و عبارات رایگان فرم طوفان فکری تشریح نقشه های ذهن, هر آنچه که برای شما کار می کند. فقط آن را بنویسید و فراموش نکنید که برای صرفه جویی در اغلب. اگر خود را در دفتر خانه مسکونی توسط گربه یا بچه های کوچک آنها تمایل به مطبوعات در تصادفی کلید های صفحه کلید. اسناد و مدارک را گاهی اوقات فقط ناپدید می شوند. صرفه جویی در جلوگیری از مجموع فاجعه است.

  1. مطالعه این محصولات است.
  2. خواندن مواد آموزشی.
  3. بخوانید در مورد کمیسیون و پاداش و غیره.
  4. مطالعه بازاریابی ایدز و استراتژی
  5. پیدا کردن آنچه ابزار رایگان در دسترس هستند.
  6. بازدید از انجمن ها به صورت منظم. خواندن همه چیز در مورد گرفتن آغاز شده است.
  7. سوال بپرسید.

نهایی خود را, نوشته شده طرح کسب و کار باید حداقل چهار بخش:

مقدمه/مقدمه: تاریخچه شرکت و موسس آن, بازاریابی اینترنتی, روند, به همین دلیل این شرکت و به همین دلیل در حال حاضر ،

اهداف: من پیشنهاد می کنم شما فکر می کنید آنچه شما می خواهم به کسب درآمد در دو سال اما به طور عمده تمرکز بر روی اهداف خود را برای سال اول. اهداف واقع بینانه می توان پیش بینی بر اساس اطلاعات این شرکت در سایت در خبرنامه جستجو در مرجع تخصصی و متمرکز سوال دیگر وابسته است.

طرح بازاریابی: بر اساس پاسخ های خود را به 3 سوال فوق و مطالعه خود را از بازاریابی ایدز و ابزار.

برنامه عمل: جزئیات آنچه شما انجام خواهد داد در یک ماهانه و هفتگی و یا روزانه برای سال آینده.

من نمی توانم به شما بگویم آنچه در پاسخ شما باید دلیل این که شما باید تصمیم بگیرید که چه مقدار پول شما را سرمایه گذاری. فقط شما می توانید تصمیم بگیرید که چگونه بسیاری از ساعت در هر روز هفته یا ماه شما می توانید سرمایه گذاری در کسب و کار شما. چه محصولات شما احساس می کنید راحت ترین بازاریابی و که شما تصمیم به هدف قرار دادن به عنوان پایه مشتری خود را در حال همه گیری تنها شما می توانید است. اگر شما گیر کرده است و نمی فهمم یک سوال را نمی دانم که در آن برای پیدا کردن اطلاعات و یا نمی دانید که چگونه به یک سوال بپرسید, تماس با حامی خود و یا کسی که در upline خود. اگر آنها نمی تواند به شما کمک کند آنها باید قادر به شما ارسال به someonewho می توانید.

شما هرگز نباید احساس تنهایی می کنم. کار باید سرگرم کننده!…

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *