نهایی بازاریابی اینترنتی طرح کسب و کار – فقط در هفت جملات

[ad_1]

اگر شما're جدید برای بازاریابی اینترنتی و محصول یک وب سایت و آماده برای رفتن هستند و سپس این مقاله را می توانید کسب و کار خود را اجرا کنید بسیار نرم و صاف و سودآوری.

در اینجا's که چرا:

من مصاحبه های زیادی از اینترنت بازاریابی و فروش کارشناسان بیش از چند سال گذشته. و نه پیش من تا به حال لذت بردن از مصاحبه با یک نام در صنعت بازاریابی جی کنراد لوینسون.

و در آن مصاحبه من مفصل پرسش و پاسخ جلسه با او که در آن مردم در لیست من ایمیل من سوال برای من به درخواست جی.

یکی از سوال کسی که پرسید این بود که چگونه به منظور توسعه یک طرح بازاریابی جامد.

Jay's پاسخ خیلی خوب بود من فکر می کنم هر فرد فروش آنلاین هر چیزی باید آن را بنویسید آن را مطالعه و از آن استفاده کنید هر زمان که آنها انجام کسب و کار.

در اینجا's آنچه که او گفت:

چیزی که او همیشه توصیه می کند که نوشتن ساده هفت-جملات او خواستار “guerrilla marketing plan.”
و هفت جملات رفتن در واقع مثل این:

جمله اول می گوید هدف از بازاریابی خود را; فیزیکی چه چیزی می خواهید مردم را به انجام – مراجعه به یک وب سایت تماس با یک شماره 800 به دنبال محصول خود را بعد از وقت آنها're در فروشگاه جواب ایمیل شما, کلیپ کوپن و غیره.
به عبارت دیگر آنچه شما می خواهید آنها را به انجام جسمی?

جمله دوم می گوید نخست سود و مزیت رقابتی است که شما نیاز دارید برای به انجام رساندن هدف خود را. شما ممکن است 100 مزایای. انتخاب یکی از اصلی. به طور خاص خود را انتخاب کنید مزیت رقابتی است که رقابت خود را ارائه نمی دهد.

حکم سوم از برنامه های بازاریابی خود را لیست مخاطبان هدف خود را و یا مخاطبان.

چهارمین جمله لیست سلاح های بازاریابی است که شما'll استفاده کنید. به عنوان مثال: مقاله بازاریابی تبلیغات پرداخت پستها در طول کلیک کنید, موتورهای جستجو, معارفه, و غیره.

پنجمین حکم می گوید تو رفتگی در دیوار خود را در بازار. چه's اول کلمه شما می خواهید برای وارد ذهن مردم زمانی که آنها محصول خود را? نام شما ؟ شاید نام شرکت خود را?

ششم حکم می گوید هویت خود را (نه خود تصویر) – شخصیت متمایز خود را. شما don't می خواهید به یک سرد بیچهره موسسه در هر's ذهن است. شما می خواهید به یک گوشت و خون فرد با یک شخصیت واقعی.

سرانجام هفتم جمله می گوید بودجه بازاریابی خود را که باید بیان به عنوان یک درصد از پیش بینی فروش ناخالص.

و که's آن است.

Jay's طرح ساده کار تقریبا مانند سحر و جادو برای مردم است.

آن را نگه می دارد شما را در مسیر نگه می دارد شما متمرکز نگه می دارد و اهداف خود را در خط و آسان تر برای رسیدن به.

دفعه بعد که شما یک محصول جدید و یا کسب و کار برای راه اندازی و استفاده از این راهنمای ساده. آن می تواند همه چیز را به پایین خیلی راحت تر و سریع تر و سودآوری بیشتر برای شما.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *