نحوه استفاده از Google Trends به عنوان یک اینترنت توپ کریستال

[ad_1]

به نظر نمی رسد ممکن است برای درک رفتار کاربران اینترنت به مراتب کمتر از پیش بینی آن است. Google Trends را توضیح نمی دهد که چرا برخی از تغییرات اتفاق می افتد و یا چگونه, اما آن را نشانی از یک کار خوب در تجسم آنها. یک تحلیلگر بازاریابی با این حال می توانید خیلی بیشتر از این ابزار از نمودار.

درک گذشته به آماده شدن برای آینده

چند تغییرات در اینترنت می توان به صورت گذشته نگر توضیح داد. Google Trends گزارش گرافیکی چگونه اغلب یک تعداد واژه های جستجو شده برای جستجو در گوگل در طول زمان است. شما فقط نیاز به وارد کنید برای مثال “gif متحرک” و مقایسه نتیجه با این روند برای جستجوی عبارت “ویدئو کلیپ” (به معنای واقعی کلمه “کلیپ تصویری”,”gif متحرک”). گرایش های گوگل نمایش داده خواهد شد نمودار که صعودی خط فرکانس جستجوهای موضوع ‘ویدیو کلیپ و, نزولی, چگونه اغلب متحرک gif’ است برای جستجو. نمودار رسم شده است در یک مقیاس خطی است و روشن است که یکی بیشتر برای جستجو از دیگر و به طور فزاینده ای ،

آن را وسوسه انگیز به تفسیر این تغییرات به افزایش نرخ بهره در پهنای باند-گرسنه چند رسانه ای مورد علاقه در دسترس بودن پهنای باند اتصالات. این اتفاق می افتد به ضرر منافع اختصاصی و منسوخ متحرک با فرمت gif. تمام تفاسیر البته قابل بحی, تعریف, اما این روند نیست.

چگونه به کشف جدید جستجو محبوب در حال حاضر شما لازم نیست به ویژه آگاه و شهودی فردی برای دیدن برخی از تغییرات آینده در اینترنت. آن را ممکن است برای پیدا کردن عبارات جستجو که فقط به دنیا آمد و رشد بسیار سریع با ترکیب قطعات از دو موجود و محبوب مباحث جستجو در گوگل روند. انتخاب یک یا چند واژه (کلمه) از یک عبارت و سایر اصطلاحات (کلمات) از دیگر عبارت قرار داده و آنها را با هم. شما فقط نیاز به مطمئن شوید که شما ترکیبی از کلمات یک عبارت جستجو وجود دارد که وجود دارد آن است که به طور فزاینده ای برای جستجو و که ترکیبی از شرایط حس می کند.

تا کنون در این مقاله ما را شناسایی کرده اند ‘ویدئو کلیپ” به عنوان یک عبارت گرفتن بیشتر و بیشتر جستجو. اصطلاح دیگری در حال رشد در محبوبیت است ‘avatar’. آواتار گرافیکی است که کاربران ها به انجمن های اینترنتی و برنامه های پیام رسانی فوری خود را شناسایی. ما می توانیم ترکیب قبلی ما نمونه برای دیدن آنچه که اتفاق می افتد. در حال حاضر وجود دارد چنین چیزی به عنوان یک ‘فیلم آواتار‘? بله وجود دارد! آن اتفاق می افتد به یک موضوع است که فقط شروع به جستجو برای به طوری که اغلب گرایش های گوگل است که در حال حاضر تجزیه و تحلیل آن است.

نه تنها ‘فیلم آواتار‘شروع به جستجو برای به تازگی, اما همچنین دارای یک صعودی خط. این روند به طور قابل توجهی بیشتر peaky از خطوط از پدر و مادر خود را ‘کلیپ’ و ‘avatar’. جدید محبوب عبارات معمولا شروع زندگی خود را با حجم جستجوهای چند سفارشات از قدر کوچکتر از پدر و مادر خود را’. رفتار خود را نیز بیشتر حساس است.

محدودیت های ابزار

آزمایشگاه گوگل هشدار می دهند که خود را ابزار نمی اندازه گیری به طور کلی علاقه به یک موضوع اما کاربران تمایل به جستجو برای آن موضوع در گوگل. اما از آنجا که موتور هنوز تقریبا نیمی از سهم بازار از جستجو در اینترنت به نتایج می توان گفت که یک شاخص خوب از تمام که شد و جستجو برای خط زمانی که این ابزار استفاده می شود به مقایسه روند میان موضوعات برای دوره های طولانی از زمان. ما همچنین فرض کنید برای سادگی خاطر که شرایط فیلم آواتار و عبارت “فیلم آواتار” (از جمله دو علامت نقل قول) به عنوان به خوبی به عنوان خود را جمع انواع تقریبا یکسان روند.

شهود می توان تا حدی توسط یک فرآیند تکرار شونده از حدس و بررسی کنید. شما می توانید هر موضوع صرف نظر از اینکه آیا یک مفهومی همبستگی بین آنها هر دو به عنوان مثال یکی از موضوع بودن یک جایگزین و یا مکمل دیگر مانند “انرژی تجدید پذیر” و “سوخت های فسیلی” یا نه.

شما فقط نیاز به یاد داشته باشید که این نمودار فقط به شما کمک کند تجسم و مقایسه روند در مقیاس بزرگ و تنها از یک نمونه از کل جستجوهای گوگل.بسیاری از ترکیبات موفق عبارات نمی رسم چون تعداد جستجوی خود را رویدادی است که هنوز دو پایین است. شما باید نگه دارید در ذهن است که گوگل نمی, نشان, واقعی تعداد کل جستجوهای یا هر موضوع. اندازه نمونه مورد استفاده برای ایجاد نمودارهای خود را نیز ناشناخته است. اگر شما نیاز به دنده تا به سطح بعدی خود را در اینترنت و تحقیقات بازاریابی وجود دارد دیگر از ابزار است که اجازه می دهد تا شما را به دریافت برآورد از تعداد جستجوها برای هر کلمه کلیدی خاص.

ابزار به کار گرفته می شود با تخیل

این فرایند پیدا کردن جدید جستجو موضوعات با علاقه رو به رشد را می توان به تقریبا هر چیزی را با یک بازار بالقوه ارزش محصولات یا خدمات جدید و یا حتی به مفاهیم جدید و ایده های. اگر شما خوش شانس شما می توانید پیش بینی جرم پدیده و تازه ابداع واژه های جستجو. شما لازم نیست به یک متخصص برای کشف تغییرات در خط منافع و تقریبا در زمان واقعی است. شما هم اکنون می توانید مقایسه تعدادی از موضوعات جالب و عبارات و چه کسی می داند شاید شما شاهد یک کودک ستاره متولد می شود!

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *