نام تجاری و موقعیت نکته – این C2C راز – چگونه به استفاده از توییتر برای نام تجاری شخصی

[ad_1]

توییتر نهایی رسانه های اجتماعی ابزاری برای قرار دادن نام تجاری شخصی خود را در استروئید. شما در مورد به کشف یک مفهوم قابل توجه است که نه فقط افزایش توییتر خود را تلاش های بازاریابی خود را با نام تجاری و موقعیت به عنوان به خوبی.

به شما بگویم کمی در مورد سابقه و هدف من از Ogilvy و مادر. من برنده جایزه copywriter و خلاق است.

آنچه که ما آموخته است که به معماران و طراحان در Ogilvy که در واقع نیست آموخت هر جای دیگری خارج از خیابان مدیسون تبلیغات جهانی است که به نام تجاری و نام تجاری در سطح است که بسیاری از کارآفرینان کسب و کار کوچک می دانند. ما می دانیم که نام تجاری اسرار است که هزینه میلیاردها دلار است.

شرکت های بزرگ مانند کک و Heineken می خواهید برای ایجاد یک کنترل در بازار به طوری که آنها آزمون و پیگیری واقعا خاص استراتژی نام تجاری برای حداکثر بازدهی. من متوجه شدم که زمانی که من اعمال این استراتژی نام تجاری به نام تجاری شخصی خود من و برای کارآفرینان کسب و کار کوچک آن را می شود واقعا قدرتمند مکان یابی روش.

این مفهوم به نام C2C نام تجاری است.

C2C به معنی مصرف کننده به مصرف کننده از نام تجاری به عنوان B2B یا B2C.

یک انسان است خرید از شما. شما می خواهید برای ایجاد یک نام تجاری است که مردم می تواند مربوط به. مالک کسب و کار کوچک خواهد بود و نه مربوط به یک فرد به عنوان مخالف به یک غول نهاد یا شرکت است. شما می خواهید به خودتان یک نام تجاری است که چوب را در چشم انداز خود را در ذهن به عنوان مخالف به افراد دیگر.

نقطه تمام از نام تجاری می شود آن را برای یک کارآفرین کسب و کار کوچک و یا یک شرکت بزرگ است که شما می خواهید را به ایستادگی کردن.

شما خواهید بود به طوری متفاوت در چشم انداز خود داشته باشید که زمانی که آنها فکر می کنم از یک طاقچه خاص آنها فکر می کنم از شما.

توییتر تقویت نام تجاری شخصی خود را با ایجاد اعتماد و اقتدار در میان پیروان خود را. استفاده از توییتر برای نام تجاری شخصی را به سرعت کسب و کار خود را غالب خود را در طاقچه.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *