می توانید تجارت الکترونیک شرکت توسعه برای کمک به ایجاد یک فروشگاه آنلاین? اسرار برای موبایل تجربه کاربر

[ad_1]

آن را تبدیل به اجباری برای شرکت طراحی وب سایت و توسعه دهندگان برای ایجاد و اتخاذ یک تلفن همراه پسند طراحی در حالی که ایجاد وب سایت است که کمک خواهد کرد که آنها را تهیه نیازهای مخاطبان تلفن همراه بیش از حد همراه با دسکتاپ کاربران است. با این حال یک طرح پاسخگو است که به اندازه کافی برای پذیرایی تلفن همراه نیاز کاربر سایت باید متشکل از یک رابط کاربری جذاب به همراه چشمگیر محتوا. تجربه کاربری در موبایل سایت اهمیت زیادی در جذب تلفن همراه مشتریان نسبت به فروشگاه های آنلاین.

آن را بیشتر متکی به طرز فکر از کاربران تلفن همراه. توسعه دهندگان و طراحان وب را به درک کاربر's طرز فکر و سپس بهینه سازی وب سایت برای ارائه لذت بخش ترین تجربه برای آنها. حتی مشتریان امروزه با توجه به تلفن همراه UX بهینه سازی به عنوان یک معیار کلیدی برای آزمون بهره وری خود را اگر شما یک توسعه دهنده یا طراح وب.

اجازه دهید's یک نگاهی از نزدیک در برخی از راه حل های برای بهبود موبایل تجربه کاربر در فروشگاه آنلاین خود را.

صاف و قابل رویت سفر مشتری در سایت

اطمینان حاصل شود که مشتریان بسیار صاف و ساده تجربه هر زمان که زمین آنها را در فروشگاه آنلاین خود را. چیزهایی که آنها ممکن است به دنبال باید به وضوح قابل رویت به جای جمله اطلاعات در هر منوهای کشویی که ممکن است منجر به سردرگمی و غیر ضروری زمان مصرف تا آنجا که مشتریان نگران هستند. یک تجربه کاربر پسند با همه چیز در دسترس در نوک انگشتان خود را به وضوح می تواند در جذب بیشتر مشتریان نسبت به فروشگاه آنلاین خود را برای ساخت آینده خرید ، فضای کافی برای ارائه در این تماس به عمل دکمه در غیر این صورت ممکن است کاربران با کلیک بر روی برخی از گزینه های دیگر به جای مورد نظر و زمین به یک صفحه دیگر که ممکن است مربوط به آنها. محتوا باید آسان به خواندن و آسان به کلیک کنید در اندازه صفحه نمایش از دستگاه تلفن همراه.

چیزهای دیگر را در نظر بگیرید عبارتند از:

  • در نظر بگیرید از جمله آیکون بر اساس منوها هستند که به صورت عمودی قرار می گیرد به طوری که برای جلوگیری از طولانی تر اسکرول که ممکن است باعث تحریک مشتریان.
  • شامل انباشته زبانه با سرفصل است که گسترش هر زمان که کلیک کاربر بر روی آن. این همچنین باعث می شود صفحه وب نگاه سازمان یافته تر و شسته و رفته.

ابزار مفید برای تجزیه و تحلیل تجربه کاربری در موبایل سایت

ارائه یک تجربه است که لذت بخش است به جای استفاده از تجارب هستند که رضایت بخش برای مشتریان و مشتریان خود را. آن است که مطلوب به تجزیه و تحلیل سایت تلفن همراه خود را و رفع هر گونه تجربه کاربری مسائل بنابراین به عنوان برای جلوگیری از هر گونه مسائل در آینده.

در زیر برخی از ابزار است که کمک خواهد کرد که بهبود کاربر تلفن همراه تجربه برای مشتریان.

صفحه سرعت بینش Tool – این ابزار از گوگل اجازه می دهد تا توسعه دهندگان برای دریافت نزدیک بینش بنابراین به عنوان برای ارائه پیشرفته همراه تجربه کاربری برای مشتریان است. هدف اصلی از این ابزار برای بهبود سرعت صفحه وب و در نتیجه ارائه یک بدون درز تجربه در حال دیدن سایت برای کاربران.

تجربه کاربر Beta – این یکی دیگر از ابزار در دسترس است که در نتایج صفحه, از صفحه با سرعت بینش است که شما ارائه رهنمودهایی برای رفع هر گونه تجربه کاربری مسائل.

به دنبال بازخورد از مشتریان خود را

بازخورد مشتری بسیار مهم در درک تجربه مشتری برای سایت تلفن همراه خود را و رفع این مسائل ، این می تواند انجام شود از جمله 'ترک بازخورد' صفحه جایی که مشتریان می توانند خود را بیان نظرات و انتقادات در مورد این سایت تجربه آنها تا به حال در فروشگاه آنلاین خود را. راه دیگر این است که برای مرتب کردن لیست از مشتریان که بارها و بارها بازدیدکننده داشته است وب سایت خود را خرید. هنگامی که لیست آماده است شما می توانید آنها را ایمیل و درخواست برای بازخورد ارزشمند اگر هر گونه که ممکن است کمک به شما در بهبود تجربه کاربر در سایت های تلفن همراه.

[ad_2]

Source by William Hills

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *