میزبان انگل بازاریابی

[ad_1]

یکی از تکنیک های بازاریابی است که من اغلب در میان بازاریابان زرنگ و دانا و حداقل اغلب در میان کمتر زرنگ و دانا است که به عنوان شناخته شده “میزبان انگل” و یا “تعاونی” بازاریابی.

چه میزبان انگل بازاریابی است ؟ آن را فقط برای تلفن های موبایل…منفی آن را نمی کند? خوب در واقع این طور نیست. آن است که به سادگی یک کسب و کار با استفاده از یکی دیگر از کسب و کار منابع به تولید و فروش. اگر شما می خواهید به آن را انجام دهد, شما باید به “میزبان” چیزی بیش از حد.

احتمالا رایج ترین و موثر ترین شکل میزبان انگل بازاریابی یک ارجاع ساده/هزینه ارجاع ارتباط است. کسب و کار X یک لیست پستی از افرادی که احتمالا می تواند با استفاده از سود کسب و کار Y خدمات. کسب و کار Y می پرسد کسب و کار X به ارسال پستی به مشتریان خود توصیه و ارائه مختصری آگهی در ازای یک درصد از سود تولید شده از این نامه است. اگر کسب و کار X را انتخاب کرده است آن انگل با دقت و سپس این نامه را در خدمت آن به دو روش: این فراهم می کند یک سرویس اضافی به مشتریان خود را بدون هیچ هزینه و آن را به تولید درآمد از هر فروش. این می تواند بسیار سودآور برای میزبان و این یکی از دلایلی است که لیست های پستی مانند یک منبع ارزشمند برای بازار زرنگ و دانا کسب و کار.

آن است که فقط به عنوان خوب برای انگل کسب و کار Y. Y کسب و کار داده شده است بسیار ارزان دسترسی به یک (احتمالا) گروه بزرگی از مشتریان بالقوه همراه با یک توصیه که تقریبا اطمینان از دریافت مطلوب خواندن. آن را می توانید آن را با دقت کنترل هزینه های بازاریابی در حالی که از نزدیک پیگیری سودآوری سرمایه گذاری.

و آن را خوب است برای مشتریان که تا به حال بالقوه نیاز به شناسایی و برای آنها و یک منبع قابل اعتماد از یک راه حل ارائه شده است.

البته این ترفند این است که برای شناسایی نیازهای بالقوه مشتریان خود و وارد یک ارتباط مناسب با قابل اعتماد کسب و کار دیگر. این چیزهایی که یک کمپین بازاریابی خوب خواهد شد را به حساب شما به عنوان نقشه استراتژی کسب و کار شما به هر حال.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *