موسیقی معاملات توزیع – آمار شما باید بدانید قبل از ثبت

[ad_1]

با افزایش پیشرفت تکنولوژی موسیقی در دهه گذشته سرزمین اصلی فروشگاه CD در ادامه به کاهش محبوبیت به عنوان مرسوم تقاضا برای موسیقی دیجیتال محبوبیت همچنان به سرکوب آنها بیشتر به بایگانی تاریخ. این ادعا بیش از نیمی از گلاب موسیقی خرید مخاطبان موسیقی دیجیتال توزیع شده است و غالب روش از موسیقی بازاریابی ارائه می دهد جهان ما امروز.

بیشتر و بیشتر نوازندگان در حال ظاهر شدن در صحنه با شدت جلا آلبوم عمدتا تولید شده به طور کامل خود را در زير بخار. آنها تبدیل شده اند مدبر مفرد امپراتوری های, برگزاری, تنها حقوق و اصالت به عنوان نامحدود تولید کنندگان و عوامل بازاریابی از محصولات خود را. این نوازندگان آماده هستند تا به جهان توسط طوفان با اتصال خود را با یکی از بسیاری از شرکت های توزیع در حال حاضر در دسترس است.

اما به عنوان یک نوازنده مستقل چه هستند شما واقعا ثبت نام در توزیع معامله ؟

بسیاری از دیجیتال توزیع ارائه نوازندگان این شانس را به موسیقی خود را در دسترس در بسیاری از برنامه های محبوب و محترم موسیقی فروش لباس; آیتونز اپل یکی از محبوب ترین زمین های بازی برای موسیقی فعلی مصرف کنندگان است. اما در حالی که آنها ممکن است قول به موسیقی خود را در راه راست است, چگونه آن را خواهید داشت در میان میلیارد هنرمندان دیگر رقابت برای فروش ؟ در نظر بگیرید که بیشتر جریان اصلی هنرمندان بسیاری از دلار ریخت به تبلیغات و بازاریابی شخصیت را از unsigned نوازنده همیشه می تواند استطاعت. عمده اعمال هستند تامین می شود عمده جیب تضمین بهترین فرصت فروش.

یک پاسخ این است که بسیاری از نوازندگان بدون علامت احساس می کنید که به سادگی با داشتن موسیقی خود را در دسترس ساخته شده در کنار جریان اصلی هنرمندان این است که افزایش اعتبار خود تهیه و آنها را موسیقی خود را بسیار بالاتر تمایز است. مسلم است که یک معامله خوب می گرانت موسیقی خود را به یک, پیروزی, پیروزی, اگر شما را مدیریت برای افزایش جمعیت, قدیمی, موسیقی, فروش سایت. خود را تنها پس از آن هدف این است که به واقع فروش بر روی آنها. در غیر این صورت چه هدف بعد از همه ؟

معاملات و شرایط متفاوت از کسب و کار به کسب و کار پس از آن است که ارزش نگاه کردن به اطراف و تحقیق که از نوع روش توزیع برای شما مناسب است. وجود دارد بسیاری از ارزش معاملات و احتمالا فقط به عنوان بسیاری از کلاهبرداری گردش اطلاعات در بزرگراه.

اگر شما به فکر پذیرش یک معامله توزیع قبل از امضای خط نقطه چین مهم است که به پرسش هایی مانند:

o آیا این معامله شامل هر گونه تبلیغات و یا تبلیغاتی مزایای هنرمند ؟

o وجود دارد هر گونه پرداخت من باید قانونی جمعی و یا در غیر این صورت ؟

o چه درصدی از حق امتیاز را دریافت کنم و چگونه در حال پرداخت به کار گرفته شود ؟

o آیا من می توانم با ارائه یک برآورد چگونه سود خود را توزیعی روش هستند ؟

o آیا حقوق من در فسخ قرارداد ؟

o من تنها مسئول اظهارنامه مالیاتی بر درآمد خالص?

چیزهای دیگر شما باید قبل از امضای هستند ‘انحصار’ شرایط است. این تا حد زیادی می تواند مانع از آزادی خود را. آیا یک معامله شامل صدور مجوز موسیقی خود را به صورت دیجیتالی (از طریق ترجیح آنلاین فرمت) و یا این قرارداد همچنین شامل فیزیکی فروش ؟ برخی از آنها بسیار منحصر به فرد در طبیعت در حالی که دیگران به شما حقوق ادامه با بازاریابی موسیقی خود را از طریق کانال های دیگر.

به یاد داشته باشید که بسیاری از معتبر و مجاز توزیع کنندگان مانند CDBaby برای یک, را نمی خواهد اجازه می دهد یک هنرمند برای بهره برداری از کانال های توزیع دیگر به عنوان دو طرف اجرا خطر از قرار دادن آهنگ های خود را در همان سایت. بدون هیچ زحمتی عمده فروشان و توزیع کنندگان می تواند بدون انجام و قابل فهم بند بیش از حد.

شما باید به عنوان خوانده شده شرایط یک توافق کامل است. آن را کاملا ضروری است که شما به طور کامل درک آنچه که انتظار می رود از شما و همچنین به عنوان آنچه که ارائه شده!

در اینجا یک هشدار مثال:

یک توزیع موسیقی سایت در حال حاضر ارائه می دهد یک معامله برای هر دو دیجیتال و فیزیکی موسیقی, فروش (شرایط توافق نامه در دسترس عموم برای دانلود در سایت).

این سایت به نظر می رسد به اتهام $99.99 به عنوان یکی کردن پرداخت. پس از بررسی نظر خود را از توافق آن آمده است:

“پس از یک سال از توسعه ما ممکن است از بایگانی حذف و/یا به حالت تعلیق در آثار خود از این سرویس بدون فسخ این توافقنامه است.”

چه پس از آن اگر توافق است که هنوز هم در محل کار است و دیگر در دسترس ساخته شده در خود سایت ؟

“شما ممکن است به پرداخت هزینه سالانه است که به تعیین خواهد تا مطمئن شویم که شما مواد بایگانی شده اما نمایش داده شده و برای فروش ارائه شده پس از سال اول است.”

بنابراین اگر شما حاضر به پرداخت این هزینه سالانه, سایت هنوز هم نگه می دارد تمام حقوق مربوط به مجوز و فروش موسیقی خود را به عنوان بیان شده در قرارداد شما در حال حاضر به امضا رسید!

این است که لزوما اشتباه است اما آن چه می خواهید ؟ همیشه چک چاپ کوچک و جزئیات هر گونه توافق به طور کامل. به عنوان یک قاعده کلی با احتیاط از سایت های که درخواست شما را به پرداخت برای پخش موسیقی خود را. بر این اساس است که یک سایت بازاریابی استراتژی های بارور و آنها بر این باور بودند که موسیقی خود را به اندازه کافی خوب است به درو سود چرا که آنها را از شما خواسته به پرداخت آنها را در پیشبرد ؟ کفایت می گویند که همه سایت های که درخواست پرداخت از یک هنرمند ارائه نامطلوب خدمات. صحبت می کنند به دیگر هنرمندانی که موسیقی در حال توزیع و ببینید که چگونه این معامله این است که کار برای آنها. اگر چیزی نیست صدا کاملا مناسب در هر معامله دو برابر چک با توزیع کننده. اگر شما هنوز هم دریافت کافی پاسخ شما همیشه می توانید به دنبال یک نظر حقوقی. اما اگر شما واقعا در شک شاید شما بهتر است بدون!

اگر شما در حال بازاریابی موسیقی خود را از طریق یک برچسب آنها باید به اندازه کافی مراقبت از منافع خود. معتبر با برچسب اطمینان حاصل شود که تمام شرایط توزیع تنظیم روشن و عادلانه به همه طرف های درگیر. بخشی از صادقانه برچسب است که اغلب یک راه خوب برای تسکین خود از برخی از ظریف فشارهای متصل به طور مستقیم طرح. آنها خواهد شد البته همچنین انتظار کاهش سود خواهد شد اما اغلب درجه خوبی از علاقه به حفظ خود هنرمندان امور در شیوه ای مناسب. اگر هنرمند خوشحال است برچسب رشد پس از آن شهرت خوب و یکپارچگی خود را نسبت به خود هنرمندان است.

با وجود این شانس, فروش, حاشیه های افزایش یافته برای هزاران unsigned نوازندگان به سادگی به دلیل تنوع بیشتر از بازاریابی رسانه های در دسترس است. شما می توانید نه تنها خود را در بازار موسیقی خود را, اما اجازه می دهد تا دیگران را به انجام آن را برای شما. بیشتر مکان های موسیقی خود را در دسترس است بالاتر شانس خود را از دستیابی به فروش. اما همانطور که با هر گونه سرمایه گذاری پول و سود است که هدف اصلی و بنابراین شما باید با احتیاط قبل از توزیع کارهای شخصی خود را به هر کسی.

وجود دارد بسیاری از توزیع کنندگان معتبر که قول می دهم برای انجام این کار و در واقع ارائه آنچه آنها اعلام کرد. اما همانطور که با همه چیز در زندگی وجود دارد آن است که شما نه می تواند با درگیر. پس از تحقیقات به عنوان بسیاری که ممکن است بخواهید به سوالات به عنوان بسیاری به عنوان شما را مشاهده کنید مناسب. پس از همه, از یک سال است که یک مدت زمان طولانی در گیر شدن در یک معامله شما بعدا متوجه شدم کاملا کار نمی کند برای شما! نه تنها خواهد یک معامله بد شما باعث نا امیدی در محدودیت های آن, اما همچنین می تواند شما را تضعیف می کند اعتماد به نفس در شرکت در آینده فرصت های بازاریابی.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *