موثر بازاریابی اینترنتی: بالا منجر حجم Vs با کیفیت بالا منجر

[ad_1]

افزایش آگهی اینترنتی در مقابل افزایش کیفیت بالاتر منجر

فراموش آگهی های بیشتر = بیشتر کسب و کار ؟

آن است که کمیت و یا کیفیت است که مهم است به تلاش نسل سرب خود را? شما نه می توانست 100 آگهی با تنها 5 که واجد شرایط هستند یا باید 10 آگهی که در آن 8 واجد شرایط?

در یک مورد اخیر یک تاجر شرکت پردازش حسابرسی خود را بهینه سازی موتور جستجو (SEO) کار شرکت به تعیین چرا او تا به حال “همه از این ساختگی آگهی در حالی که او رقیب / اچ بسته شد 30 درصد از اینترنت منجر می شود.”

مشخص شد که 97 درصد از وب سایت خود منجر به تولید از طریق بهینه سازی موتور جستجو شرکت تا به حال هرگز حتی تماس اولیه با تکرار. بسیاری از زمان تلف شدن تماس با شماره های که هرگز پاسخ داده است. آنها صرف حدود 3 ساعت در روز الک را از طریق واردات به پایگاه داده خود را و ساخت خروجی برای پیدا کردن که 97% از آنجا منجر شد بی ارزش است.

بر اساس برخی از برآورد اولیه به CPA تعیین می شود این شرکت در حال از دست دادن $ 5,000 یک هفته در بهره وری از دست رفته و نیروی انسانی این شرکت در یک سطح به پشتیبانی تماس با آگهی.

کیفیت بالاتر منجر بالاتر = ROI

اگر شما در حال تلاش به اینترنت خود را افزایش دهید, نسل سرب, تلاش, تمرکز باید بر روی با کیفیت بالا, حتی اگر آن فداکاری حجم زیرا شما باید بیشتر بازگشت سرمایه گذاری. برای تولید با کیفیت بالاتر منجر شما باید تغییر روش خود را از بازاریابی اینترنتی است. شما نمی خواهید SEO تا زمانی که شما برای اولین بار ساخته شده است یک وب سایت است که ثابت شده است برای تبدیل ترافیک وب سایت خود را به فروش.

آن را برای تلفن های موبایل ساده اما بسیاری از وب سایت انجام هر نوع تبدیل تست. باید وب سایت نرخ گزاف گویی بالاتر از 90 درصد است. این به این معنی است که 9 بیرون از 10 بازدید کننده ترک سایت قبل از کلیک کردن به صفحه دیگر برای پیدا کردن اطلاعات بیشتر.

در شخص غیر روحانی's, نظر, 9 بیرون از 10 بازدید کننده don't مانند صفحه اصلی خود را.

برای تست برای تبدیل شما نیاز به هر دو شروع روند خود را با استفاده از A / B تست یا تست چند متغیره. به طور کلی در شما ایجاد یک صفحه اصلی و پس از آن برچسب هایی که روی صفحه کنترل. سپس شما تکراری است که صفحه را تغییر دهید فقط 1 متغیر است.

کنترل به عنوان مثال صفحه : به جای گفتن “خوش آمدید به وب سایت”

تست صفحه مثال: “بازاریابی اینترنتی با نتایج تضمین شده”

این یک آزمون واقعی بود که در صفحه اصلی. تست صفحه تا به حال 150% نرخ تبدیل بهتر از صفحه کنترل. زمانی که بیشتر آزمايشات انجام شده صفحه رفت از 10 آگهی های تولید شده برای ماه مارس به 50 آگهی های تولید شده برای ماه آوریل است.

از طریق فرایند تبدیل بهینه سازی, شما می توانید تعیین دقیقا همان است که در صفحات وب سایت خود را تولید آگهی و صفحاتی را که باعث شود مردم به ترک سایت شما.

بنابراین اگر شما احساس مثل شما در جستجوگرها است کار نمی کند و یا دیگر نگرانی خود را در مورد شرکت در جستجوگرها شما باید نگاه به یک SEO Audit از وب سایت خود را. SEO ممیزی آشکار اگر شما در حال ایجاد ترافیک با کیفیت بالا و یا اگر شما در حال تولید آشغال ترافیک.

[ad_2]

Source by Marcus T Bradley

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *