مهندسی کسب و کار – بازاریابی شما پیشنهاد فروش منحصر به فرد

[ad_1]

شما می دانید که شما که کار خود را در شرکت فنی و مهندسی بهترین خارج وجود دارد, اما آیا مردم می دانید که ؟ چه چیزی باعث می شود شرکت شما بهتر از رقابت است ؟ آیا مشتریان بالقوه خود را می دانید که ؟ چه مزایا و منافع خود را انجام دهید مشتریان خود را با استفاده از شرکت ؟ این است که بازاریابی; گرفتن کلمه در مورد شما و شرکت شما.

بخش عمده ای از بازاریابی است که توصیف چگونه شرکت شما متفاوت است از رقابت و چگونه است که منافع شما و مشتریان شما. اکثر شرکت های مهندسی بسیار کمی انجام بازاریابی در خارج از دهان به دهان و حفظ روابط مشتری. بسیاری از زمان این ممکن است همه شما نیاز به انجام به ماندن مشغول, اما اگر شما می خواهید خود را به رشد شرکت شما نیاز مشتریان بیشتر و عقد قرارداد. چه اتفاقی می افتد هنگامی که شما و مشتریان شما شروع به محو و یا تصمیم به استفاده از شخص دیگری ؟ به ماندن مشغول شما نیاز به استخدام چند به خوبی برنامه ریزی شده تاکتیک های بازاریابی.

یکی از بهترین راه ها برای بازار است به اطلاع عموم اختلاف را از رقابت با ایجاد یک پیشنهاد فروش منحصر به فرد و یا خارش. یک USP چیزی است که باعث می شود شرکت شما متفاوت از رقابت خود را. اگر شما می خواهید به بلافاصله ایستادگی در مهندسی جامعه به روشنی تعریف شده اند USP. سوال بپرسید “چرا مشتریان بالقوه خود را خواهد تصمیم به انجام کسب و کار با شرکت شما در مقابل رقابت؟” چه جدا مهندسی خود را از شرکت در این رقابت است ؟ پاسخ این است که USP خود را. خود شرکت فنی مهندسی بهتر است, خدمات, ضمانت, انتخاب بهتر, خدمات, دیگر, ساعات کار انعطاف پذیر تر گزینه های پرداخت و یا ترکیبی از همه از این و بیشتر. شما باید قادر به طور خلاصه USP خود را در یک جمله. بزرگ USP خواهد شد که مشتریان بالقوه خود فکر و گفت: “من باید برای انجام کسب و کار با این بچه ها.” اکثر شرکت ها سهوا بحث در مورد ایجاد یک USP اما در واقع نه اجرای آن.

متاسفانه اکثر USP را منحصر به فرد نیست; زیرا بسیاری از شرکت ها را بررسی دیگر USP و کپی کردن بهترین کلمات. آنها را به جستجو در اینترنت و بررسی چندین کتاب های کسب و کار و حتی ممکن است افراد دیگر و سپس با ترکیب نتایج به خود USP. اگر بیشتر USP مشتری می خواند مشابه هستند و سپس آنها را معنی ندارد.

دوباره بسیاری از بازاریابی کتاب های موجود در کتابفروشی نیست برای حرفه ای کسب و کار خدمات مانند مهندسی است. شخصی خدمات مشتری است که به دنبال منافع بیشتر از هر نوع دیگر از مشتری است. یک مشتری از فروشگاه های بزرگ زنجیره ای است که احتمالا به دنبال قیمت پایین محصول است. یک مشتری از طراح است که به دنبال کیفیت با نام تجاری و نه لزوما پایین ترین قیمت می باشد. اما یک مشتری از خدمات حرفه ای شرکت است که به دنبال برای چیزی کاملا متفاوت است. شما چه می خواهید از یک وکیل یک دکتر یک حسابدار یا یک طراح ؟ آیا شما به دنبال پاداش های فروش و تخفیف? البته که نه!

درست USP پاسخ به نیازهای مشتری. آنچه در آن است که مشتریان به دنبال آن هستید ؟ بر اساس تجربه ما اکثر خریداران می خواهید خود را حرفه ای ارائه دهنده خدمات به یک یا بیشتر از موارد زیر از ویژگی های:

1 – قابلیت اطمینان: انجام آنچه شما می گویند شما می خواهید برای انجام و در زمان مورد آن. این ذکر شده است چرا که آن ها بسیار مهم است. چند بار شنیده اید مهندسین به دیدار با ضرب العجل آنها وعده داده شده ؟ توسعه دهندگان کار با برنامه های تنگ و بستگی به sub-مشاوران, جلسه, خود مهلت دارند. تاخیر هزینه پول و اغلب بیشتر از مهندسی قرارداد مقدار. این نیز بسیاری از دادخواهی رخ می دهد.

2 – در دسترس: در عصر امروز از تلفن همراه مهندسین بسیار در دسترس در هر زمان و در هر روز هفته. مشتریان انتظار شما برای پاسخ به تلفن خود را و اگر آنها را ترک یک پیام بازگشت تماس ساخته شده است به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است. آنچه مشتری می خواهد برای مهندس به وجود داشته باشد زمانی که آنها مورد نیاز است.

3 – تاثیر: با توجه به ماهیت این حرفه هر کار متفاوت است و هیچ یک راه حل می تواند به حل هر مشکل است. بنابراین مهندس اول باید درک نیاز مشتری و ارائه بهترین خدمات است که حل آن نیاز دارید. در علاوه بر این به ارائه خدمات مهندسی باید هدفمند در اختیار مشتری خود را برای رسیدن به هدف نهایی.

4 – مناسب: همه مشتریان متفاوت هستند و شما نمی توانید کار کردن با همه است. بسته به نوع کسب و کار خود و سبک مدیریت شما ممکن است یک جا بهتر است با یک خواستار مشتری یک تازه کار که نیاز به راه می رفت از طریق هر مرحله و یا یک دست مشتری رایگان است. برای حفظ مشتریان خود را خوشحال تر از آن ممکن است بهتر است از زمان به زمان به پیشنهاد یکی دیگر از مهندس که ممکن است یک جا بهتر است. گاهی اوقات بهتر است که اجازه دهید آنها را بروید و سپس نگه داشتن و خراب کردن شهرت خود را.

5 – اهمیت: وجود دارد بدون احساس بهتری برای مشتری خود را پس از آن به می دانم که آنها بخشی از تیم طراحی. این بسیار مهم است که اجازه دهید به مشتری خود را می دانم که آنها بخشی از تیم خود اجازه آنها را می دانیم طراحی گزینه ها و توصیه های خود را.

6 – خدمات: بیش از شما انتظار مشتری با ارائه یک سرویس بزرگ. این معنی ممکن است شخصا ملاقات با مشتری به طور منظم در طول عمر پروژه. شخصا ارائه مکاتبات و برنامه ریزی و در نظر گرفتن زمان برای صحبت با مشتری خود را. نگه داشتن آنها را در اطلاع از وضعیت پروژه به طور مداوم ارائه بهترین خدمات ممکن است.

7 – احتیاط: وجود دارد بیشتر به یک پروژه و سپس طراحی مهندسی. درک عواقب ناشی از یک گزینه طراحی یا مراحل و چگونگی اثرات آن کلی پروژه بسیار مهم است به مشتری. اگر چه مهندسی ارزش بررسی را تعیین می کند که یک طراحی تجدید نظر را ذخیره کنید مشتری 50000 دلار برای ساخت ممکن است یک تصمیم خوب اگر آن را می افزاید: دو ماه دیگر به پروژه برنامه به روند تجدید نظر. این ماه دیگر ممکن است هزینه مشتری $200,000 در حمل وام و تاخیر در ساخت و ساز. مراقب باشید و انجام تکالیف خود را قبل از شما پیشنهاد می کنم یک دوره از عمل برای شما و مشتریان شما.

8 – پژوهش: اصول مهندسی هرگز واقعا تغییرات اما تکنولوژی و محصولات به طور مداوم در حال بهبود پس از. جدیدترین روند در مهندسی فن آوری های سبز و مؤثر است و هر دسته از این حرفه است. اقامت در بالا از فن آوری های مستمر مطالعه است.

9 – گوش دادن: درک نیازهای مشتری ضروری است در ارائه یک سرویس است که سفارشی ساخته شده است. مشتری شما ممکن است فقط می خواهم به منظور توسعه جبهه نیمی از اموال خود را با یک فروشگاه. نمی شود آن را محتاطانه به ارائه برنامه های است که توسعه تمام اموال. آنها ممکن است می خواهم به توسعه منطقه پشت ملک در این زمان ؟ مگر اینکه شما در حال گوش دادن به شما خواهد شد نمی دانم. مشتری ممکن است بسیاری از دلایل که شامل مهندسی.

10 – آموزش: مشتری خود را در حال آمدن است به شما برای کمک به تکمیل پروژه های خود را. آنها می دانند که آنها نمی دانند که همه چیز اما از شما انتظار این کارشناس به می دانم که دقیقا چه باید بکنید. آموزش آنها در روند باعث می شود آنها را بهتر به مشتری است. آنها را دوباره به شما با پروژه بعدی خود, دلیل این که شما در زمان زمان برای توضیح این روند و درگیر آنها در طراحی. بیشتر آنها درک کسب اطلاعات بیشتر می توانید آنها را به شما ارائه خواهد شد و اسناد و مدارک لازم آماده برای شما به عنوان مورد نیاز است.

11 – مدیریت کسب و کار: مشتری را درک نمی کند که چرا این سازمان را بررسی مهندسی برنامه نیاز به هر گونه نظر. در نظر آنها یک مجموعه خوبی از برنامه های باید بدون دیدگاه. در واقع آنها بیشتر حق است. اگر کسب و کار خوب کنترل کیفیت و تضمین کیفیت برنامه در محل پس از آن وجود دارد باید بسیار چند اگر هر گونه نظر در این طرح است. به خصوص هر نظر که نیاز به تجدید نظر در برنامه ها با توجه به طراحی ضعیف یا مفهوم یکی است که برآورده نمی کند. علاوه بر این ، هر گونه نظرات دریافت شده باید به صورت یک جایگزین است که ممکن است در نظر گرفته شده است. هیچ مشتری می خواهد به پرداخت هزینه برای آموزش بی تجربگی پرسنل و یا اطلاعات از دست رفته که باید گنجانده شده اند که در طراحی اولیه.

12 – مدیریت ارتباط با: وجود دارد دو نوع از روابط کسب و کار; خوب و بد است. هر کس در دفتر کار خود نیاز به احساس می کنید و می گویند چیزهای خوب در مورد همه مشتریان. اگر کارکنان خود را با ساخت بد یا نظرات موهن در مورد شما و مشتریان آن خواهید بود طولانی قبل از شما و مشتریان شما را پیدا خواهد کرد. هنگامی که شما و مشتریان شما فکر می کنم که شما فکر می کنم آنها را به عنوان یک دشمن آنها شروع به نگاه در جای دیگر برای یک مهندس. بدون مشتریان شما هیچ کسب و کار.

در حال حاضر این ایده ها و ایجاد خود پیشنهاد فروش منحصر به فرد ارائه شده توسط مشتری چه می خواهند. حتی اگر شرکت شما دارای یک کارمند بودن منحصر به فرد را به شرکت خود را به ایستادگی کردن از جمعیت.

اکثر مهندسین عالی مهارت های فنی اما نه لزوما همان سطح از تجربه و تخصص در مدیریت کسب و کار و بازاریابی است. این مسئولیت مهندس برای توسعه این مهارت های مدیریت از طریق آموزش مداوم. این آموزش مداوم می تواند به دست آمده از طریق کالج ها و دانشگاه ها آموزش حرفه ای برنامه های سازمان های حرفه ای و آموزش آنلاین دوره های آموزشی. در اکثر کشورهای این دوره های آموزش مداوم واجد شرایط برای ادامه تحصیل واحد (CEU) و یا توسعه حرفه ای ساعت (PDH).

در این مقاله ما در مورد پیشنهاد فروش منحصر به فرد به عنوان یک استراتژی بازاریابی است. مدیران اغلب به نام بر بهبود بازار تلاش این شرکت با داشتن یک لیست از استراتژی های دیگر است که می تواند به راحتی پیاده سازی شاید تفاوت بین خوب و بد یک مدیر.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *