مشخصات، قیمت و خرید پیستون پژو 206 (تیپ 5) TU5 025 بالتین

حیاتی اعتنا به قابلیتها و انعطاف این پیشرانه در برابر گونه های ارتقاء فنی و تیونینگ به سبک تنفس طبیعی (NA یا اتمسفریک) و پرخوران (توربوچارجر یا سوپرچارجر) منجر شده است اکثری از علاقهمندان در بازار محدود و پوسیده اتومبیل ایران، برای دستیابی به اندکی هیجان عمده به تقویت همین پیشرانه بر روی آورند. پژو ۲۰۶ به استدلال بوش خشک بودن سیلندرها، قابلیت مهربانی برای توربو شدن داراست و به گفتهی dp-engineering (یکی از بهترین تیونرهای پژو) موتور TU5 مهم ۱.۶ لیتر حجم، توان پرخوران تا ۳۰۰ اسببخار را به یار پیستون و شاتون استاندارد کارگاه دارد! در حالا حاضر پوشش های CrN برای پوشش دهی حلقه پیستون به کار می رود که مقاومت سایشی مهربانی در دمای اتاق دارااست ولی به خاطر ساختار متخلخل شونده سایش بسیار متعددی در دماهای بالای 200 مرتبه از خویش نشان می دهد و فاقد خواص خویش اعصاب کننده است. بهترین خط مش و شیوه شستوشوی انژکتورها همین می باشد که وقتی موتور واضح است، آنها را به صورت درجا تمیز کنید، چون بخش اعظمی از رسوبات بر بر روی سوپاپ ها و باطن اتاق های احتراق برداشته می گردد و در ضمن همین عمل در حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه زمانه میبرد. از پاراگراف همین موردها می اقتدار به هزینه های حمل و نقل و تعداد واسطه های فروش اشاره کرد. چنانچه فقط چرخ هارا به واسطه یک فنر به اسکلت گاری متصل کنیم، اصلی همین فعالیت حتی پیش از آزمایش نیز میتوان انتظارتغییرقابل توجهی در این سیستم را داشت، تغییری که می توان تفاوت آن را آشکارا احساس کرد :تبدیل سواری خشک یار حیاتی کوبش گاری به یک سواری قابل انعطاف و الاکلنگی .اما نکته ی بدیهی آن میباشد که نمیتوان در یک سیستم تعلیق فقط از یک فنر به کار گیری کرد ، به این خاطر که فنر ها برای جذب انرژی وارد به گاری که از مرحله مسیر ناشی می‌شوند اثرگذار میباشند ولی به جهت دفع آن نیرو قدرت کافی را ندارند تا به شرایط اولیه خود بازگردند، به این مفهوم که درصورتیکه به یک فنر نیرویی وارد شود به مراتب باونس (bounce ) خواهد کرد. خرید مستقیم پیستون از کارخانه حساس حذف واسطه های فروش اصلی نازلترین قیمت در بازار امکانپذیر است. ارزش پیستون تیبا در خرید از نمایندگی های فروش به علت رابطه مستقیم مهم کارخانه ارزانتر است. به خواسته خرید پیستون تیبا مهم مطلوب ترین ارزش از سوله تولیدکننده اشکال پیستون می توانید اساسی ما تماس بگیرید. به جهت خرید گروه پیستون پژو پارس می توانید از طریق نمایندگی های مجاز سوله مبادرت کنید. پیستون تولیدی همین سوله بر مبنا تکنولوژی روز عالم ایجاد و اهمیت مجهزترین ابزارهای کنترلی آزمون می شود. امداد ها را حیاتی ابلاغ بسیار بی آلایش و مشابه سازی اغراق آمیز می توان به دو استوانه که یک طرف آن ها بسته می باشد و مغایر جهت یکدیگر در هم قرار گرفته و در درون آن محفظه ای به جهت روغن تعبیه شده است، تشبیه کرد . اما پیش از آن به یک موضوع پایه ای تر میپردازیم که ببینیم در چه خودرویی از چه تعلیقی استعمال می‌گردد و در همین فی مابین به اشکال شاسی های گزینه به کار گیری در خودرو ها نیز نیم نگاهی خوا‌هیم داشت . سیستم های تعلیق کنونی به نسبت پیشین پیشرفته تر و پیچیدهترشده اند و توضیح و تعبیر کارایی آنها نیاز به پیش راستا و باز‌نگری فناوری های نسل های پیشین دارد. به جهت مثال در نهایی نسخه رولزرویس گوست از سیستمی به کار گیری میشود که اهمیت توجه به مرحله جاده سفتی و نرمی یاری فنر هارا تنظیم می کند تا خودرو با کمترین رول به هنگام حرکت مواجه شود علاوه بر این یکی از حساس ترین قابلیت هایی که سیستم های تعلیق بادی دارند قابلیت و امکان تنظیم طول (ride hight ) به جهت ماشین به ارمغان میآورد. از این رو مسیرهای محل ورود هوا و خروجی دود را طی فرایندی پایین عنوان پورت و پولیش به مقدار مشخصی گشادتر و باطن آن‌ها را صیقلی می نمایند تا هوا به راحتی وارد و حیاتی کمترین حصر ممکن از آن خارج شود. قطر دهانه و کورس پیستون همین پیشرانه ۱۶ سوپاپه کلیدی دو میلسوپاپ در بالا به ترتیب برابر حیاتی ۷۸.۵ میلیمتر و ۸۲ میلیمتر است و بر مطابق آنیک نمونه دیزلی نیز ساخته شده است. در همین گونه سیستم تعلیق از دو بازویی که بشکل جناغ هستند بهره گرفته می گردد که یک عدد از آنان مسئول جذب لرزش ها و دیگری به جهت در دست گرفتن است. همین تعلیق ها برای جذب و از در میان بردن نیرو های وارده برچرخ خوب میباشند اما این مزایا کم هزینه هم نخواهند بود و اساسی بها واستهلاک بالا نیز می قطر پیستون tu5 باشند. به جهت خرید کردن پیستون تیبا دارای همین معیارها و استانداردها می توانید با واحد فروش سوله تماس بگیرید. خرید کردن پیستون پژو 405 اورجینال به رخ عمده حساس یک تماس تلفنی حیاتی واحد فروش سوله مهیا شده است. دارای خرید مستقیم پیستون تیبا از کارگاه می توانید بعضا از این فاکتورهای هزینه ای را حذف نمایید. در برخی موتورها بوش مهم آب در تماس نمی باشد و به آن بوش خشک گفته می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.