مدیریت اعتبار آنلاین راهنمایی برای کسب و کارهای کوچک

[ad_1]

تقریبا هر کسب و کار بدون در نظر گرفتن محل آن است یک موضوع را با یک مشتری. این وضعیت باید در برخورد سریع و دوستانه. در غیر این صورت ممکن است در نهایت با مشتری ارسال در یک انجمن عمومی. در این آشفته مشتری ممکن است احساس کنند که آنها نیاز به صدور هشدار به مردم در مورد کسب و کار شما. اخبار سفر می تواند سریع تر در حال حاضر در این عصر اینترنت است. کلمات منفی می تواند تاثیری منفی بر روی کسب و کار شما. اگر شما آماده برای رسیدگی به آنلاین انتقاد از شرکت خود را, سپس شما ممکن است قادر به مقابله موثر و به حداقل رساندن تاثیر مالی. اجازه دهید بحث در مورد برخی از نکات برای مدیریت اعتبار آنلاین.

ایجاد یک حضور در سایت های رسانه های

شرکت شما باید در حال حاضر در برخی از سیستم عامل رسانه های اجتماعی. اما اگر شما در یک بازار بسیار رقابتی شما ممکن است نیاز به فعال خواهد شد و در برخی دیگر از سایت های رسانه های اجتماعی به عنوان به خوبی. متعدد وجود دارد از جمله سایت های موجود و برخی از آنها خاص به کسب و کار شما. برای بسیاری از شرکت های با تکنولوژی بالا, ادغام, با, لینک, ممکن است مفید باشد.

تقویت نفوذ خود در حساب های رسانه های اجتماعی

شما نیاز به افزایش نفوذ خود در شرایط مختلف حساب های رسانه های اجتماعی. تنها با داشتن یک Facebook, Twitter و Google+ حساب کافی نیست. ساختمان مخاطبان خود را برای آنها را بیش از حد مهم است. شما می توانید خود را در حساب های رسانه های اجتماعی برای ارتباط برقرار کردن با مشتریان خود را. اگر کسی شروع به پست منفی چیز در مورد کسب و کار خود و سپس این حساب باید به اندازه کافی قوی به برتر بودن این موارد منفی.

نظر شما مارک

شما ممکن است نیاز به ساخت پروفایل های اجتماعی خود را برای نام محصول و مارک های. توسعه مطالب به مرتبه و برای آن نام. شاید برای ذخیره هر نام تجاری شما ممکن است نیاز به توسعه صفحات وب و وب سایت ها و پروفایل های رسانه های اجتماعی.

محافظت از افراد مرتبط با شرکت

شهرت جامد استراتژی مدیریت ضروری است برای بنیانگذاران صاحبان و مدیران اجرایی که متمایز هستند. اغلب مشتریان جستجو بر اساس نام برای پزشکان و دندانپزشکان و وکلا بنابراین لازم است برای محافظت از این افراد در ارتباط با کسب و کار.

اجرای نویسندگی

شما می توانید پیاده سازی نویسندگی به عنوان یک استراتژی بازاریابی است. این مفید است برای کسب و کار که در آن صاحبان از نزدیک مربوط به هویت کسب و کار. نویسنده تگ در ارتباط با افراد و نه یک صفحه کسب و کار.

وبلاگ

وبلاگ نویسی نه تنها کمک می کند تا در بهبود رتبه بندی سایت در کلمات کلیدی خوب اما برای شهرت اهداف آن رتبه را برای خود نام و شما می توانید پاسخ به هر گونه اظهارات ساخته شده در مورد سازمان شما.

نمی توان انعطاف ناپذیر

هنگامی که شما در پاسخ به نظرات منفی شما ممکن است بخواهید به روند خود را یک فکر جدی است. آن را به ارزش بررسی این که آیا ممکن است برخی از نقاط ضعف است که نیاز به خطاب. به خصوص اگر شما شده اند دریافت بازخورد منفی غالبا در مورد یک چیز خاص و سپس شما باید آمد تا با یک راه حل بدون رفتن به هر گونه درگیری با مشتریان است.

نتيجه گيری

سرمایه گذاری در, فعال, مدیریت اعتبار آنلاین, خدمات, یک تصمیم خوب توسط کسب و کارهای کوچک در دراز مدت به خصوص اگر چنین بحران محصولات کشاورزی ، اگر شما لازم نیست که زمان رسیدگی به این و یا شما نمی چگونه برای مقابله با این کسی که مسئولیت رسیدگی به آن را برای شما.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *