مجازی در مقابل واقعی مرحله بندی صفحه اصلی

[ad_1]

بیشتر از یک خانه است که یک فرد تنها بزرگترین سرمایه گذاری مالی. به این ترتیب, آن مهم است برای پیدا کردن بهترین استراتژی های بازاریابی در هنگام فروش یک خانه. مرحله بندی بخش مهمی از املاک و مستغلات طرح بازاریابی و باید در نظر گرفته شود به منظور فروش خانه سریع تر و برای پول بیشتر. Realtors ممکن است نشان می دهد یک مرحله بندی مشاوره مورد نیاز است برای اشغال خانه و یا توصیه کامل چوب بست خدمات کامل با اجاره مبلمان و لوازم جانبی برای تمام یا کلید اتاق در یک خانه خالی. مجازی, مرحله, مشاوره, موجب صرفه جویی در زمان و پول با بحث در مورد مرحله بندی مشاوره از طریق تلفن و پس از تجزیه و تحلیل عکس های واقعی ملک از طریق ایمیل. استفاده از مجازی بندی نرم افزار ممکن است کاهش هزینه ابزار بازاریابی برای خانه های خالی, اما ممکن است به عنوان موثر به عنوان واقعی را مرحله بندی صفحه اصلی. وجود دارد بسیاری از تفاوت بین این نوع مرحله بندی استراتژی.

مجازی بندی روند ساخت کامپیوتر تفاسیر از یک طراحی داخلی مفهوم از یک عکس دیجیتال از یک اتاق به کمک خریداران بالقوه تجسم فضا. این تفاسیر اغلب توسط سازندگان و سرمایه گذاران در بازاریابی جدید ساخت و ساز خانه ها و یا ناتوانی خواص. این تصاویر ممکن است مورد استفاده قرار گیرد برای نشان دادن کف cabinetry پس از اتمام و مواد دیگر گزینه های به خصوص در دوران قبل از ساخت و ساز یا توسعه فاز. عکس های مجازی نیز ممکن است نشان می دهد که چه آینده پروژه بازسازی خانه می تواند مانند نگاه کنید مفید است برای نشان دادن ایده های تزئینات به مشتریان. اما واقعی چوب بست خانه خالی یا مدل مرحله بندی صفحه اصلی برای یک جامعه جدید ثابت کرده است که بیشتر موثر است.

حرفه ای مرحله بندی صفحه اصلی با استفاده از اموال تکنیک یک ظاهر طراحی شده است که درخواست تجدید نظر به هدف خریدار جمعیتی برای ایجاد یک نگاه خانه خود را بهترین و ایستادگی کردن از رقابت. با مرحله بندی مبلمان و لوازم جانبی در آورده و هنرمندانه قرار داده و به برجسته کردن جنبه های خانه است. بر خلاف مجازی, واقعی, مرحله بندی کمک می کند تا به ایجاد ارتباط عاطفی با خریداران و استقبال احساس می کنید که آنها را پیدا خواهد کرد جذاب در صفحه اصلی.

بسیاری از افراد برای اولین بار فهرست لیست املاک و مستغلات آنلاین هنگامی که برای خرید یک خانه. عملا صحنه تصاویر ممکن است جرقه اولیه علاقه آنلاین, اما اغلب به نظر می رسد گمراه کننده و بی اثر که خالی خانه ها در فرد است. خانه نیز ممکن است نیاز به به روز رسانی های بیشتر از آنچه که نشان داده شده در عکس کاهش این خانه ارزش درک شده. خریداران بالقوه بازدید از خانه هنوز هم ممکن است سوال اندازه فضا و همچنین چیدمان مبلمان از آنجا که هیچ نقطه مرجع واقعی بدون مبلمان. مرحله بندی موثر است که آن را عاشقانه خریدار در فرد است. آنها نیاز به در عشق سقوط با یک صفحه اصلی و توسعه “در خانه” احساس می کنم به منظور تصمیم می گیرید که این خانه برای آنها.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *