مثبت چرخش هر داستان: نحوه ساخت مثبت ارتباطات در قرن بیست و یکم

[ad_1]

گرفتن توجه رسانه ها: Buzz

شما می توانید هر داستان ساده و آن را به درخشش مانند جدید سکه. اما در نظر گرفتن یک داستان منفی و تبدیل آن به چیزی روشن و براق است که به چالش کشیدن در بهترین حالت.

با بسیاری از منابع به را انتخاب کنید از سوال این است که یکی از ما باید انتخاب کنید برای ما سازمان ؟

اینترنت به ما می دهد بسیاری از گزینه های آن را گیج کننده است در هنگام انتخاب یک سری از ابزارهای ارتباطی برای دریافت وزوز مورد نیاز برای سازمان شما. اندازه گیری نتایج نیز چیزی است که نمی توان نادیده گرفت. اگر اندازه گیری ROI هستند توری نتایج شما نیاز دارید و سپس مجددا رسانه های خود را در برنامه به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است.

حتی اگر در برخورد با ناچیز ترین موضوع در مورد کسب و کار خود و چرخش مثبت داستان است. آن طول می کشد متعهد گردد و استدلال قانع کننده برای به دست آوردن یک داستان در Nightline, به عنوان مثال. مردم می پرسند ساعتی برای قرار دادن در آن شبانه, مجله خبری. پس چه خواهد شد شما بگویید تولید Nightline که متقاعد کردن آنها داستان خود را که ارزش خبری دارند? به یاد داشته باشید هر داستان است نه ارزش خبری دارند.

شرکت ارتباطات کارکنان باید به بازسازی خود را رسانه کنسرسیوم به جای نیازهای ذینفعان و همکاران. استقرار یک طیف گسترده ای از ارتباطات دیجیتال سیستم عامل های امروز می تواند به طور موثر افزایش آگاهی بسته به نحوه اداره آن را برای شرکت می باشد. با استفاده از ارتباطات قوی استراتژی های داخلی و رسانه های خارجی به شما اجازه خود را در هم ادغام شدند و نقاط قوت و درخشش است.

ساختمان و گر چه هنر خود را با نام تجاری

تدوین صدا و تصویر نام تجاری خود را به همان اندازه مهم است در نظر گرفتن شهرت کسب و کار خود را از چشم انداز به واقعیت است. برقراری ارتباط با خارج از ترکیبات هنر و صنعت است که می تواند آموخته شود با در نظر گرفتن یک نگاه واقع بینانه در رسانه های جدید استراتژی برای امروز. به این معنی که شما مجبور به ازدواج با تمام عناصر رسانه ای به اداره جامع چند رسانه ای, ارتباطات, استراتژی. گر چه هنر پیام خود را به پایبندی به شرکت مکالمات حیاتی است به ارائه hi-tech ابزارهای ارتباطی.

در زیر به آنچه رهبران صنعت می گویند در مورد منابع و مونتاژ این ابزار به شما کمک کند:

· اندازه گیری نگرشی و رفتاری تاثیر روابط عمومی خود را برنامه.

· فروش در روابط عمومی خدمات به مشتریان خود و یا مدیریت ارشد.

· برقراری ارتباط, نقش, نتایج, و ارزش روابط عمومی است.

· ایجاد یک درک بهتر و قدردانی از آنچه که ما به عنوان یک حرفه ای.

· گرفتن سهم بیشتری از شما و مشتریان شما و یا سازمان ها سرمایه گذاری در بازاریابی و خدمات ارتباطی است.

· تغییر تثبیت نگرش ها و ادراکات در مورد عملکرد روابط عمومی است.

· بازوی خود را با اطلاعات در مورد آخرین تحقیقات صنعت روند و تکنیک های.

· ایجاد صنعت خاص evaluative معیار.

در زیر عناصر ضروری از فرمت های چند رسانه ای شما می توانید در یک برنامه ارتباطی:

  • استراتژی های دیجیتال

  • رسانه های اجتماعی

  • صفحات وبلاگ صفحات فرود

  • مقالات بازاریابی

  • توسعه پادکست ها و/یا آموزشی

  • روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی

  • پیام در طول یک سناریوی بحران و چگونه این پیام را درک است

روابط عمومی حیاتی تر از همیشه قبل از به خصوص با توجه به انفجار تعامل مصرف کننده از طریق رسانه های جدید و دیجیتال و رسانه های اجتماعی. سقوط از شهرت و اعتماد در عمده موسسات نگرانی از مدیران عامل شرکت های بزرگ. در همان زمان این صنعت همچنان به رنج می برند انتقاد در دست افرادی است که نمی دانند عمل و کاربرد روابط عمومی در قرن بیست و یکم. اجازه دهید چیزی را تغییر دهید که طرز فکر.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *