قلمرو مدیریت: دیدگاه رهبری

تیم هنینگ ارشد رهبر فروش با 25 سال تجربه در پزشکی و تجهیزات سرمایه, فضای پیشرو فروش تلاش برای Philips پزشکی, ADAC, آزمایشگاه DFINE داد و تصویربرداری. او به ADAC کسب معتبر مالکوم michael young جایزه ملی کیفیت و او تبدیل کرده است بسیاری از فروش ضعیف نوازندگان به تیم برنده و منجر آنها را به سطوح اوج فروش تعالی.

در اینجا نکات برجسته مصاحبه ای که در آن قلع سهام خود را در پرداخت آف و چالش های است که با فروش خاک مدیریت.

چقدر مهم است که قلمرو مدیریت در مقایسه با تمام مسئولیت های یک مدیر فروش است ؟

قلمرو مدیریت باید 75 درصد از آنچه رهبران فروش کنسانتره روی به دلیل آن را شامل استراتژی و تاکتیک است که آنها نیاز به اجرا برای دستیابی به اهداف خود. بقیه minutia. اما بسیاری از مدیران فروش را قرار داده و آن را در تنها 10 درصد چرا که آنها درک نمی کنند که چگونه تاثیرگذار می توان آن را.

چرا شما فکر می کنید ممکن است مقاومت به قرار دادن یک قلمرو مدیریت فرایند در محل ؟

  • این کار سخت است ، کسانی که آن را انجام نداده اند احتمالا متوجه نمی شوند که وجود خواهد داشت یک نتیجه نهایی اگر آنها بماند.

  • فروش تیم می تواند بسیار کوتاه مدت گرا بنابراین انگیزه برای فروش برنامه ریزی باید از مدیریت.

  • در جهان امروز تیم فروش مشغول هستند در واکنش به همه ورودی های دیجیتال است که آنها را به فعال و واقعا فکر می کنم در مورد آنچه آنها نیاز به انجام.

چه رهبران فروش نیاز به انجام متفاوت به پشتیبانی از قلمرو مدیریت ؟

فروش رهبران باید درایو رشته با استفاده از خاک فرآیند مدیریت توسط:

  1. قانع کننده مدیریت بالا و سپس مدیران فروش برای حمایت و استفاده از این فرآیند است.

  2. جذاب فروش مردم برای یادگیری این شرکت روند قلمرو مدیریت و قبول است که خوب برنامه ریزی و گزارش دهی مورد انتظار است.

  3. که در خارج وجود دارد با تیم خود “پیشرو از جلو” و نشان دادن آنها چگونه به ایجاد و اجرای جامد خاک در نظر دارد.

  4. ساخت قلمرو مدیریت و برنامه ریزی بررسی تمرین به طور منظم.

چگونه می توان یک رهبر فروش موفق اجرای یک قلمرو مدیریت روند ؟

  • ایجاد یک قلمرو مدیریت فرایند و الگو است. این باعث می شود آن را آسان تر برای تولید موثر فروش برنامه. شما می توانید این کار را با ایجاد قالب خود و یا با استفاده و تطبیق یک است که به صورت تجاری در دسترس است.

  • ارائه آموزش در این روند چگونه به استفاده از این الگو برای ایجاد و نحوه مدیریت برنامه های.

  • اطمینان از مدیریت فروش تیم با استفاده از و بررسی قلمرو برنامه ها و گزارش.

  • مهمتر از همه استفاده از آن را به خودتان.

چه نمونه شما می توانید به اشتراک گذاری نشان می دهد که چگونه خاک بهبود مدیریت فروش ،

مثال 1:

من قرار هرزه جدید به منطقه هوستون که در آن وجود دارد مشتریان بدون حمایت مردم… هیچ چیز! من با او کار می کرد برای ایجاد یک منطقه طرح. چرا که او نگه داشته کار و خوب تنظیم طرح او او خاک شد بالا-مجری در این کشور برای مدت پنج سال در یک ردیف.

شما ممکن است قادر به رسیدن به فروش خوب نتایج جستجو برای یک سال اگر شما خوش شانس هستید. با این حال اگر شما می خواهید برای تولید نتایج پایدار, شما باید یک برنامه است که به تشریح چگونه شما را حفظ کند حساب جاری خود را پایه و اضافه کردن حساب های جدید برای ساخت سهم بازار. اگر شما غفلت یا شما را از دست ندهید فرصت های بزرگ.

مثال 2:

فرایند برنامه ریزی نیز به من کمک کرد تخصیص منابع مناسب. برای مثال به عنوان به زودی به عنوان من در زمان بیش اروپایی ما عمل من یک تجزیه و تحلیل و متوجه شدم که ما یک نماز در آلمان است. بنابراین من کشیده منابع از آنجا مستقر شده و آنها را در جای دیگر که ما را قادر به پیروزی بزرگ در سراسر بقیه اروپا.

شما چه هستند بالا 4 راهنمایی برای مدیران فروش و مدیران فروش امروز ؟

  1. تصمیم به نصب یک قلمرو مدیریت فرایند و یک قهرمان برای آن است.

  2. حمایت خود را از مدیریت ارشد و فروش خود را مدیریت تیم

  3. نگاهی به روند اجرای یک گام در یک زمان – گام های کودک را به موفقیت منجر شود.

  4. پیدا کردن یک مربی است که موفق شده است با قلمرو مدیریت و از آنها یاد بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *