قدرت از محتوای بصری خود را در استراتژی بازاریابی محتوا

[ad_1]

قلم ممکن است تواناتر از شمشیر است, اما تصاویر هستند حتی بیشتر قدرتمند تر از کلمات!

تصاویر اکسل در انواع خاصی از ارتباط ندارند اما بسیار موثر برای انواع دیگر. هنوز, آن مهم است به درک چه دیداری بهتر از محتوای کلامی بنابراین شما می توانید انتخاب کنید بهترین وسیله برای پیام خود را.

در اینجا 3 اسرار به شما کمک کند باز کردن قدرت از تصاویر بصری در بازاریابی محتوا است.

راز #1: مغز انسان طراحی شده است برای پردازش تصاویر است.

لئوناردو داوینچی گفت: “همه ما دانش است منشاء آن در ادراک ما.”

انسان باید پنج حسی اصلی مسیرهای اما اکثر مردم تکیه می کنند کاملا به شدت در خود حس بینایی. دانشمندان تخمین می زنند که نزدیک به 90 درصد از ورودی های حسی که وارد مغز ما می کند تا از طریق چشم ما!

حدود 50 درصد از مغز انسان منابع اختصاص داده شده است برای دیدن و تفسیر آنچه ما می بینیم. حدود 30 درصد از ماده خاکستری حاوی دیدگاه های عصبی در مقایسه با تنها 3% برای شنیدن. از همه اعصاب اتصال به مغز 40 درصد از اعصاب آمده از شبکیه چشم.

مغز ما در حال بدیهی است راه اندازی برای اولویت بندی بصری ورودی بیش از انواع دیگر ورودی های حسی. چشم انداز است که به وضوح اولیه مسیر از ورودی های حسی برای اکثر مردم است.

مغز می تواند روند بصری ورودی 60,000 برابر سریع تر است که فرآیندهای اطلاعات متنی. به علاوه محققان دریافته اند که ایدز بصری می تواند به افزایش یادگیری تا 400% بیش از آموزش با روش گفتاری به تنهایی.

آنچه که در تمام این ورودی بصری است که مغز ما مشغول پردازش ؟ بسیاری از آن پردازش شده توسط ما ناخودآگاه مغز است و برای استفاده های بی شماری فوری تصمیم گیری های ما را امن نگه دارید.

راز #2: مطالب نوشته شده است نه در درجه اول بصری.

نقش مطالب نوشته شده است که اغلب اشتباه گرفته; ما فکر می کنم آن را بصری است چرا که ما با استفاده از چشم ما به عنوان خوانده شده. اما خواندن بیشتر به درستی طبقه بندی شده به عنوان یک کلامی وظیفه و نه بصری.

در نظر بگیرید برای یک لحظه است که هر کس با استفاده از چشم خود را به عنوان خوانده شده. بینایی افراد می توانند یاد بگیرند به عنوان خوانده شده به خوبی با استفاده از خط بریل سیستم نوشتن پردازش با نوک انگشتان و نه چشم.

خواندن یک کار منحصر به فرد است که شامل چند بخش از مغز است. اما یک چیز قطعی است: خواندن یک سطح بالا و استدلال انتزاعی مهارت انجام شده به طور عمده توسط خودآگاه مغز است. خواندن بسیار متفاوت مغز روند از ناخودآگاه بصری ورودی بالا توضیح داده شد.

حتی اگر بسیاری از افراد با استفاده از چشم خود را برای مشاهده یک صفحه چاپ شده و یا صفحه نمایش است که مهم ترین بخش از فرایند خواندن. ما باید با استفاده از پردازش کلامی بخشی از خودآگاه ما (منطقی) مغز به ترجمه آن خط و خطوط مارپیچ به افکار و ایده های.

بخش بصری خواندن کار بی فایده است توسط خود کلامی بخشی از وظیفه تعیین معنای آنچه که ما به عنوان خوانده شده. این هماهنگی که 2 عملکرد مغز است که باعث می شود خواندن چنین پیچیده و مهارت است.

در خلاصه این است که دقیق تر به طبقه بندی متن نوشته شده به عنوان کلامی محتوا نسبت به محتوای بصری – صرف نظر از اینکه آن کلمات نوشته شده به نظر می رسد در یک کتاب و یا بر روی یک اسلاید پاورپوینت و یا صفحه نمایش های ویدئویی. های متن نوشته شده بر روی صفحه نمایش است که محتوای کلامی و نه بصری!

راز #3: به اشتراک گذاری محتوای بصری ارائه می دهد مزایای منحصر به فرد.

به طور سنتی ما فرض کرده اند که اطلاعات تصویری را می توان به ترجمه کلمات و بالعکس منجر به عبارات مانند: “یک تصویر ارزش هزار کلمه است.”

اما شناختی تحقیق کشف کرده است که این دو حالت برای نمایندگی از دانش هستند کیفی متفاوت و همان اطلاعات را می توان به راحتی تبدیل از یک حالت به دیگری.

دو کد یا dual-channel, نظریه یادگیری متحده است که انسان با استفاده از کانال های مجزا برای پردازش ذهنی کلامی و تصویری اطلاعات است.

فعال یادگیری نیاز به زمان و روانی فضا برای پردازش ورودی. کار حافظه با ظرفیت محدود است که این فعال پردازش رخ می دهد و آن را شامل یکپارچه سازی ورودی از کلامی و بصری/تصویری کانال.

هنگامی که یک یادگیرنده ذهنی ادغام سخن گفته و یا چاپ اطلاعات شفاهی از یک کانال با ویژوال/تصویری اطلاعات از کانال های دیگر این فعال پردازش رسیدن به موفق ترین نتایج یادگیری.

با توجه به والت دیزنی, “همه ما اختراعات برای ارتباط جمعی تصاویر هنوز هم صحبت می کنند بیشتر جهانی درک زبان است.”

پژوهشگران آموزشی مستند کرده اند که ما یاد بگیرند و به یاد داشته باشید بهترین طریق تصاویرنه از طریق نوشتاری یا گفتاری.

تصاویر زبان ناخودآگاه است. ارتباطات بصری می رسد ناخودآگاه ذهن مشتریان خود و چشم انداز بدون در نظر گرفتن خاص و متوسط شکل و یا به اشتراک گذاری پلت فرم.

تصاویر بتن و تقریبی واقعیت بیشتر نزدیک است. ما چشم و مغز ما درک تمام قطعات از یک شی به طور همزمان به عنوان یک کل. در مقابل خواندن شامل اسکن حرف مجزا در یک توالی خطی به منظور تشخیص نامه های فردی به عنوان یک کلمه.

وجود دارد یک کل دسته از اطلاعاتی است که پردازش بصری بدون هر فکر درگیر است. این “preattentive صفات”مانند رنگ و جهت و الگوی می تواند به انتقال مقدار زیادی از اطلاعات بصری باور نکردنی در سرعت های سریع – عرض 250 میلی ثانیه!

یک مثال می توان با استفاده از رنگ به عناصر خاصی از مطالب نوشته شده ایستادگی کردن از بقیه. اثر آنی! Preattentive پردازش یکی از راه هایی که ما در سیستم بینایی است که قادر به پردازش به مراتب بیشتر ورودی از سایر حواس ترکیب!

خیلی از ورودی های حسی ما روند کاملا ناخودآگاه و همانطور که بالاتر از 90 درصد است که ورودی بصری است. که ناخودآگاه جریان اطلاعات بصری به شکل یک تصور در ذهن مخاطبان خود را. این بسیار قدرتمند استفاده شده است و توسط بسیاری از سیاستمداران و رهبران جهان برای خوب یا بد.

تقصیر شما نیست که شما نمی شده است برای ایجاد و به اشتراک گذاری بیشتر محتوای بصری.

اگر مغز ما در حال بهینه سازی شده برای دست زدن به بصری ورودی پس چرا بسیاری از مردم با تکیه بر مزیت های کلامی, متن مبتنی بر اطلاعات به دریافت پیام خود را در سراسر به مورد نظر خود را به مخاطب ؟

ناخودآگاه بخشی از مغز است که مشغول پردازش حسی محرک در حالی که خودآگاه مغز متمرکز شده است به طور عمده در پردازش اطلاعات داخلی. خودآگاه مغز تمرکز خود را در آن افکار با استفاده از فعالیت هایی مانند برنامه ریزی, تفکر انتزاعی استدلال و تجزیه و تحلیل. این تفکر وظایف اغلب به طور کامل مستقل از محرک های خارجی حسی.

در حالی که ما ناخودآگاه مغز در حال پردازش است که همه ورودی های حسی ما نه آگاه از همه که فعالیت… به دلیل آن است که اتفاق می افتد در سطح ناخودآگاه. بسیاری از ما به ندرت فکر می کنم در مورد آنچه ما ناخودآگاه مغز انجام می دهند اجازه دهید به تنهایی چگونه ما می تواند به بهبود مغز ما اثر با ارائه ورودی در یک مطلوب تر فرمت.

اگر ما آگاه هستند از این مسائل در ارتباط با ما خود پردازش ذهنی و سپس آن را به احتمال بسیار زیاد ما فکر می کنم از همان مسائل در هنگام برقراری ارتباط با دیگران از جمله در پیام های بازاریابی ما ارائه به مشتریان و چشم انداز.

بنابراین خواننده عزیز من, شما باید تبریک گفت برای درک اهمیت بینش در این مقاله و با توجه به امکان تغییر چگونه شما خود را تحویل آموزشی بازاریابی یا بازاریابی محتوا – و یا حتی تغییر ارتباطات خود را به طور کلی.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *