فلش Mobbing: بازاریابی یک راه جدید برای مشتریان قدیمی

[ad_1]

در محافل بازاریابی در سراسر جهان شده است وجود دارد مقدار زیادی از توجه به شکل نسبتا جدیدی از بازاریابی نشاندار فلش mobbing. نه تنها این مدل بازاریابی بالا بردن ابرو, اما آن را نیز بسیاری از مردم موفق فراتر از باور است.

اما در ابتدا من می خواهم به اشاره است که اگر چه این شکل از بازاریابی است که اغلب به عنوان فلش mobbing آن در حال حاضر بی نام است و در نتیجه مخلوطی از دو استراتژی های مختلف بازاریابی.

در اصل به نام tuangou سیستم اولین بار توسعه داده شد در سرزمین اصلی چین که در آن خریداران می سازماندهی و رویکرد فروشندگان به منظور مذاکره فله قیمت به جای پرداخت کامل خرده فروشی به عنوان مورد با فرد خرید. گروه خرید ایجاد شد!

پس از آغاز به کار جمعی و قدرت خرید استثمار شده است نه تنها در چین (800+ خرید گروه سایت) بلکه در شمال امریکا که در آن کارشناسان بازاریابی فقط در حال حاضر شروع به دیدن پتانسیل این روند بازاریابی ،

با وجود چگونه مبهم آنها از یکدیگر تغییر نام بود از tuangou به مقدار بیشتر پرمدعا نام فلش mobbing. هیچ کدام کمتر این چیزی است که رسانه های جریان اصلی انتخاب کرده است به برچسب tuangou.

تعریف درست از فلش mobbing است که هماهنگ گروهی از افراد به طور ناگهانی به جمع آوری در یک مکان عمومی انجام غیر معمول و یا بی معنی عمل می کنند و سپس پراکنده.

احتمالا شایع مثال از اوباش فلش تبلیغات اپرا وینفری نشان می دهد که او سازماندهی یک شهر شیکاگو کنسرت با نخود چشم سیاه. یک زمان کوتاه به خود فراری تک ضربه “من یک احساس” قبلا گروه های سازمان یافته استراتژیک کاشته شده در درون مخاطب شروع به انجام همزمان رقص حرکت می کند. به عنوان آهنگ پیشرفت مانند یک واکنش زنجیره ای از کل جمعیت برخی از 20000 نفر همه رقصید در همزمانی با یکدیگر است.

شما احتمالا تعجب که چگونه tuangou هنر جمعی خرید شد فلش mobbing? به عنوان من.

یک نسخه هیبریدی از این دو شروع به رفت و برگشت کشور است. با خرید سایت popping تا در همه جا در جهان در حال گرم شدن است تا به سادگی به مفهوم جمعی خرید. نه به ذکر است صرفه جویی در بارهای و بارهای از پول در میان است. اما چگونه است که این دو به ظاهر جنبه های مختلف بازاریابی می تواند متحد به یکی از حسی ترین روش های بازاریابی در سال های اخیر ؟ بیایید پیدا کردن.

در مورد گروه “خرید” سایت مانند Groupon و TeamBuy ما در حال دیدن یک تعریف ترکیبی از tuangou و فلش mobbing. ستون فقرات خود را بازاریابی مدل تکیه بر tuangou سیستم قدرت خرید در حالی که بهره برداری از وب سایت اجتماعی در true “فلش ماب” مد. چگونه این انجام شده است که در آن نبوغ واقعی نهفته است.

بدون اعداد (به عنوان مثال:گروه) این مدل هم جدا می افتد. پس چگونه آنها را در ایجاد وزوز برای خریداران برای متحد کردن و به نوبه خود خرید مجموعه ماندگار? سایت های رسانه های اجتماعی مانند Twitter و Facebook. با این سایت ها در گوشه و سریع در دسترس برای خریداران آنها به نوبه خود در ایجاد یکپارچه کلمه از دهان بازاریابی ماشین که خودکار در غیر این صورت خسته کننده جریان اصلی, بازاریابی, راه همه در حالی که با صرف حداقل هزینه. اگر من به شما گفت که من می تواند به شما صرفه جویی در هزاران دلار بازاریابی و از بین بردن نیاز خود را برای رادیو یا تبلیغات چاپ…ممکن است این نیست شما توجه می شود ؟ اساسا این کاهش می دهد هزینه جذب مشتری به طور قابل توجهی برای تولید کنندگان و ارائه دهندگان خدمات. واضح است این است که طعمه اکثر مدیران عامل ترغیب می شوند ،

شکسته بیشتر به نظر می رسد مثل این:

tuangou = خرید مجموعه

اوباش فلش = وزوز یا تبلیغات دهان به دهان

ترکیبی از این دو اگر به درستی استفاده ایده آل بازاریابی مدل با کمترین امکان تبدیل اعداد از هر روش بازاریابی دیگر. به همه کسب و کار رقابت در این سرعت در حال تغییر جهان ما باید کشف جدید و راه بصری را به بازار محصولات و خدمات. مانند استوارت H. بریت یک بار گفت:

برای یک کسب و کار نه برای تبلیغ است مانند حرکت در یک دختر در تاریکی. شما می دانید آنچه شما انجام می دهند اما هیچ کس دیگری می کند.

با محبوبیت رو به رشد و افزایش تبدیل, یکی ممکن است تا جسورانه به می گویند که ما شاهد تحول چگونه بازاریابی ممکن است تغییر برای سال 2011 و در آینده.

*اگر شما لذت بردم از محتوای این مقاله من بپرسید که اگر شما باید احساس تمایل به چاپ مجدد آن در سایت خود را که شما را ترک اعتباری و همراه با لینک در تدبیر در بالا و پایین صفحه. اساسا پیش بروید و چاپ مجدد اما انجام این کار در تمامیت آن.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *