عرصه در بازاریابی دیجیتال

[ad_1]

مقدمه ای بر بازاریابی دیجیتال:

بازاریابی دیجیتال می تواند به عنوان تعریف ترویج از مارک ها و یا محصولات و خدمات با استفاده از همه اشکال تبلیغات دیجیتال. بازاریابی دیجیتال با استفاده از تلویزیون و رادیو و اینترنت و موبایل و هر نوع از رسانه های دیجیتال برای رسیدن به مشتریان در موقع مربوطه شخصی و شیوه ای مقرون به صرفه.

راه برای انجام بازاریابی دیجیتال:

1. بهینه سازی موتور جستجو

2. PPC

3. بازاریابی پست الکترونیک (عواملی مانند خط موضوع کیفیت و شخصی هستند و مسائل)

4. بازاریابی رسانه های اجتماعی

5. صفحه نمایش دیجیتال بازاریابی

6. بازاریابی تلفن همراه

7. بازاریابی محتوا (آن را نیز شامل وبلاگ, کتابهای آموزشی, مقالات سفید و انواع دیگر رسانه ها.)

8. روش های سنتی بازاریابی

استراتژی ها و معرفی خود:

1. بهینه سازی موتور جستجو (SEO):

SEO کمک می کند تا برای ایجاد یک وب سایت به دهکده در نتایج موتورهای جستجو صفحه (SERP) برای کلمات کلیدی مورد نظر. SEO کمک می کند تا به ساخت یک نام تجاری.

فرایند: قابل اندازه گیری link-ساختمان و ایجاد کیفیت محتوای ویروسی قابل احترام هستند فرآیندهای بازاریابی است که کار است.

SEO's بازگشت سرمایه گذاری (ROI) نوسان به عنوان PPC (پایین را ببینید) بالا می رود و می افتد و در نتایج جستجو های آلی هستند بیشتر قابل اعتماد تر از تبلیغات پرداخت می شود.

که's چرا جستجوگرها بسیار ارزشمند تر در طول زمان. این شامل:

• تجزیه و تحلیل کلمه کلیدی

• در صفحه بهینه سازی (بهینه سازی وب سایت در سطح صفحه)

• خاموش کردن صفحه بهینه سازی (ساختمان های با کیفیت به لینک به وب سایت و صفحات وب)

• ساختمان اقتدار را برای نام تجاری است (این شامل شرکت پروفایل در شبکه های اجتماعی)

• سایت معاینات سلامت (چک کردن مسائل فنی)

• گزارش تجزیه و تحلیل ترافیک (فراهم می کند چگونه مبارزات ما در حال کار با دیدن ترافیک)

2. PPC:

PPC کمک می کند تا برای دریافت ترافیک از موتورهای جستجو برای کلمه کلیدی هدفمند شرایط است. از مزایای این فرآیند این است که ما در حال رفتن به پرداخت تنها برای کلیک که ما دریافت کرده اند.

AdWords گوگل محبوب ترین PPC برنامه.

استراتژی: شناسایی تبدیل کلمات کلیدی موثر فرآیند مناقصه به نگه داشتن هزینه های پایین ،

PPC بازاریابی فراهم می کند نتایج فوری به دلیل تولید آن بازدید کنندگان به سرعت و همچنین به شما اجازه می دهد اندازه گیری بودجه و نرخ بازگشت سرمایه مناسب است. تبدیل شدن به خوبی versed در AdWords گوگل کمک می کند تا شرکت خود را به استفاده کامل از مزایای بالقوه PPC بازاریابی است.

3. بازاریابی ایمیل:

ایمیل بازاریابی سنتی ترین شکل از بازاریابی دیجیتال و در عین حال آن را می دهد نتایج استثنایی اگر ما می توانید هر ایمیل.

چیزهای مهم را در نظر بگیرید:

مرحله 1: جمع آوری شناسه های ایمیل لیست. (ارائه چیزی شبیه به یک PDF کتاب الکترونیکی و غیره … در وب سایت ما می تواند مفید باشد به جمع دریافت کنندگان ایمیل شناسه.)

مرحله 2: یک سرویس مانند Aweber.com, mailchimp.com می تواند مفید برای پاسخ فوری پیام و مدیریت مبارزات خبرنامه.

مرحله 3: شخصی بسیار مهم برای موفقیت کمپین های ایمیل. شخصی باید در خط موضوع بدن از پیام.

و عواملی مانند جاذب “موضوع خط” و “پیام کوتاه” انگیزه گیرنده به بازدید از هدفمند صفحه.

اخبار نامه: آنها یک راه فوق العاده برای تعامل با جامعه ما با ارسال خبرنامه هفتگی یا ماهانه.

4. بازاریابی رسانه های اجتماعی:

رسانه های اجتماعی است و بسیار مقرون به صرفه استراتژی بازاریابی دیجیتال برای تعامل با مشتریان موجود و برای ساخت یک نام تجاری مختلف در سراسر رسانه های اجتماعی جوامع است.

تعریف اهداف خود را. چه شما در حال تلاش برای خارج شدن از رسانه های اجتماعی است ؟

استراتژی: این شروع می شود با شناسایی حق کانال برای این نوع از کسب و کار ما هستند.

مرحله 1: ایجاد کسب و کار پروفایل در شبکه های اجتماعی: Facebook, Twitter, LinkedIn, Google & Pinterest

مرحله 2: با استفاده از عکس های خدماتی مانند سوسو زدن, Instagram, و غیره …

با استفاده از سرویس های اشتراک گذاری ویدیو مانند یوتیوب و غیره …
با استفاده از PPTs های خدمات مانند Linkedin …
با استفاده از PDF های خدمات مانند Scribd.com, SlideShare.com و غیره …

مرحله 3: با شروع فعالیت های است که نشان دهنده شرکت خود را در بخش کسب و کار.

مرحله 4: ایجاد یک جامعه در این شخص ثالث در سایت های اجتماعی.

گام 5: توسعه سرمقاله تقویم برای برنامه ریزی زمانی که پست بالا برود و یا خود را مدیریت محتوای رسانه های اجتماعی جریان از طریق یک پلت فرم مانند بوق زدن سوئیت.

5. صفحه نمایش دیجیتال بازاریابی:

• این شامل تبلیغات پرداخت (بیشتر تصویر تبلیغات بنر و تبلیغات تصویری) در وب سایت, پورتال های وبلاگ که مربوط به ما میباشد.

• این نسخهها کار میکند به خوبی به این دلیل که صفحه نمایش این تبلیغات در حال انتقال چیزی در سراسر وب سایت خود را که کسب و کار ما میباشد. بنابراین نرخ converses خوب است در این فرایند است.

• با این صفحه نمایش بازاریابی ما می تواند افزایش ترافیک از تبلیغ ارائه سایت و بنابراین ما ممکن است به دست آوردن برخی از آگهی های با نرخ تبدیل استراتژی.

6. بازاریابی تلفن همراه:

قبل از رفتن به شروع این کمپین ما نیاز به مطمئن شوید که می تواند ما را در ارائه خدمات است که می تواند قابل دسترسی از طریق تلفن همراه ؟ اگر بله, سپس بهینه سازی سایت خود را برای تلفن های موبایل.

• بهینه سازی سایت برای تلفن همراه مهم است.

بازاریابی تلفن همراه شامل … جستجوی تلفن همراه ارائه محتوا (بهینه سازی سایت) نمایش تبلیغات (PPC) و سازگار با تلفن همراه ایمیل.

7. بازاریابی محتوا:

بازاریابی محتوا است از یک روند محبوب در بازاریابی دیجیتال به عنوان آن شامل وبلاگ, کتابهای آموزشی, مقالات سفید و انواع دیگر رسانه ها.

همه اینها سیگنال برای طراوت از وب سایت. گوگل دوست سایت های که اغلب به روز شده و فراهم می کند مقدار زیادی از اطلاعات.

اطلاعات است که ما باید پاسخ برخی از سوال و یا نشان می دهد برخی از راه حل برای یک مشکل. به طوری که آن را به دست آوردن احترام و می تواند به اشتراک گذاشته شده در آنلاین.

توجه داشته باشید: این بازاریابی محتوا به تنهایی کار با تقریبا تمام دیگر کمپین های بازاریابی آنلاین.

8. روش های سنتی بازاریابی:

بازاریابی دیجیتال نه تنها بستگی به اینترنت. جدای از آن, آن را فراتر از این از جمله کانال های دیگر مانند تلفن های همراه و یا تلفن های همراه نمایش بنر تبلیغات SMS / mms و دیجیتال, هوای آزاد, و غیره …
همه از این به طور موثر می تواند مورد استفاده برای ایجاد یک نام تجاری برای یک سازمان. بسیاری از این پرداخت می شود و زمانی که ما برخی از کمپین مورد هر گونه خدمات عمومی است که ما می توانیم ارائه ما می توانید پوشش های زیر را رسانه ای به صورت رایگان از هزینه. به عبارت دیگر آنها به دست آورده است.

تلویزیون: تبلیغات (پرداخت می شود)

رادیو: تبلیغات (پرداخت می شود)

روزنامه ها: تبلیغات (پرداخت می شود) و اخبار ایجاد شده توسط هر گونه فعالیت های انجام شده توسط سازمان به دست آورده).

اخبار ایجاد شده توسط برنامه ای که ارائه می دهد برخی از خدمات به صورت رایگان (به دست آورده)

مجلات: تبلیغات (پرداخت می شود)

نتيجهگيری:

استراتژی های ساخته شده برای یک سازمان کاملا بستگی به مدل کسب و کار خود محصولات آنها و ارائه انواع خدمات به آنها ارائه دهد ، با این حال این اصلی و پر استفاده ترین روش ها در بهترین بازاریابی دیجیتال و خدمات ما می توانید بین آنها را مربوط به هر نتایج مورد نظر.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *