طراحی وب سایت پاسخگو یا تطبیقی طراحی وب سایت – کدام یک را انتخاب می کنید ؟

[ad_1]

شما نمی نیاز به یک بازاریابی دیجیتال ماهواره به درک که چگونه سریع روند mobile گشت و گذار در وب است در زمان های اخیر. برخی از مطالعات اخیر نشان می دهد ترافیک وب سایت است که می آید از پلت فرم تلفن همراه حساب برای بیش از 15 درصد از کل بازدید کنندگان و آن در حال افزایش است. پس این چه مفهومی برای شما دارد ؟ آن است که یک بیدارباش تماس بگیرید اگر شما هر چیزی را انجام نداده به هدف قرار دادن تلفن همراه مرورگر وب. پس از تعدادی از وب سایت تلفن همراه کاربران افزایش یافته است بنابراین به شدت به شما نیاز به ایجاد یک نسخه موبایل از وب سایت خود را برای مخاطبان هدف خود را به نگه داشتن آنها را متصل در حال حرکت!

آنچه شما باید انجام دهید ؟

برای اتصال در مخاطبان وب خود را در, شما می توانید وب سایت های مختلف برای تلفن همراه و همچنین برای کامپیوترهای رومیزی قرص و iPads. این کار خوب ارائه شده شما باید زمان کافی و صبر و شکیبایی برای به روز رسانی تمام نسخه های به طور منظم. اما داشتن یک وب سایت طراحی و توسعه برای هر دستگاه و نگه داشتن آنها را به روز رسانی بزرگ است مصیبت و در حالت ایده آل شما باید یک وب سایت که اجرا می شود یک سیستم مدیریت محتوا readjusts خود را در اندازه های مختلف صفحه نمایش از دستگاه های مختلف. در اینجا شما می توانید در آغوش دو تکنیک اثبات شده – طراحی وب سایت پاسخگو (RWD) و تطبیقی طراحی وب سایت (AWD). اگر چه وجود برخی شباهت ها بین این دو تکنیک در عین حال تفاوت آنها در راه های مختلف.

آنچه که در طراحی وب سایت پاسخگو?

طراحی وب سایت پاسخگو بوده و یک مد زودگذر است اما یک روند وجود داشت که برای مدتی در حال حاضر. برای قرار دادن آن را به سادگی طراحی پاسخگو اشاره به یک طرح بندی وب جایی که مطالب تصاویر و دیگر عناصر طراحی یکسان باقی بماند اما کوچک شدن بلافاصله برای تنظیم با خاص اندازه صفحه نمایش. در پاسخگو نوع محتوا می تواند موفق از یک سیستم مدیریت محتوا است و آن را سریع, آسان و مقرون به صرفه راه حل است که می تواند اجرا شود بدون هیچ زحمتی.

اگر وب سایت شما دارای فایل های بزرگ مانند تصاویر با وضوح بالا و فیلم آن را در زمان بیش از حد بار بر روی یک دستگاه تلفن همراه و این جایی است که تطبیقی طراحی مراحل در.

چه تطبیقی طراحی وب سایت?

طراحی تطبیقی بسیار بسیار جدیدتر مفهوم در صنعت. اساسا این روش سازگار به آنچه که نمایش داده شده در دستگاه ها بسته به دستگاه و قابلیت های آن’ اندازه صفحه نمایش. در این فرم از وب گذاردن به رغم این واقعیت است که محتوای یکسان باقی می ماند وجود دارد برخی از تغییرات است که به نظر می رسد در طراحی عناصر بسته به اینکه کاربران دسترسی به سایت از یک کامپیوتر رومیزی و یا از طریق یک دستگاه تلفن همراه و یا قرص. در تطبیقی نوع پوسته های مختلف استفاده می شود از جمله چند پاسخگو,’ عناصر که باعث کاهش تعداد مختلف از قالب. در مفاهیم تطبیقی طرح بندی به طور کامل سؤالم محتوا و تنظیم/حذف بیش از حد تصاویر و فایل های ویدئویی.

تطبیقی برای طراحی وب است و در عین حال برای تبدیل شدن به محبوب در صنعت اما این مفهوم است که واقعا به دنبال ارتفاعات جدید در زمان آمده است. پایان-هدف این است که به غنی سازی تجربه کاربر را به بهترین خود را. با این حال وجود دارد برخی از معایب AWD عمل.

• تطبیقی وب سایت هزینه بیشتری در مقایسه با طرح های پاسخگو

• AWD می خیط و پیت کردن تا کل احساس از وب سایت آن است که اگر مورد حمایت نیست تا با برنامه ریزی مناسب است.

• پس AWD دوباره تنظیم عناصر طراحی و حتی واژه های دیگری بیان کردن مطالب می توانید آن را در نام تجاری تناقض و اشتباه مخاطبان خود را زمانی که آنها را ببینید رابط های مختلف در دستگاه های مختلف.

پس چه Bottomline?

در حالی که طراحی پاسخگو می تواند راه حل مناسبی که ساده اطلاعات ارائه شده در وب سایت با تنظیم خود را به تغییر اندازه صفحه نمایش تطبیقی نوع بسیار کاربر متمرکز شده است. در سال های آینده بیش از 50 درصد از کاربران وب را با استفاده از دستگاه های تلفن همراه خود به گشت و گذار در وب و از این رو بهتر است به ترکیب تطبیقی وب گذاردن تکنیک با عناصر پاسخگو به اهرم دید وب سایت شرکت هدف بازدید کنندگان و اهرم نسبت تبدیل.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *