شما را از این 5 اتوماسیون بازاریابی اشتباه ؟

[ad_1]

اتوماسیون بازاریابی تبدیل شده است یک ابزار حیاتی برای کسب و کار از هر اندازه. این می تواند کمک به شما در به دست آوردن و حفظ مزیت رقابتی است. سرعت بالا در نتایج فروش. به علاوه شما را قادر به تعامل بیشتر مخاطبین با پیام شخصی ارسال در زمان مناسب. بنابراین شما می توانید ایجاد روابط خوب.

هنوز هر بازاریابی سیستم اتوماسیون همان است. در واقع تعداد بسیار کمی از تمام ابزار ضروری در یک بسته از خدمات است. اگر چنین است که می تواند باعث شود شما به ادغام قطعات سیستم از اشخاص ثالث است که می تواند به شما هزینه زمان و پول به خصوص زمانی که چیز اشتباه پایین جاده.

است که چرا آن را حیاتی برای اولین بار می دانم که چه کامل all-in-one بازاریابی اتوماسیون سیستم مورد تمام شده است.

بازاریابی اتوماسیون یک سرور مبتنی بر نرم افزار است که ادغام فن آوری های مختلف.

4 اتوماسیون فن آوری مهم و حیاتی برای مبارزات بازاریابی

اول آن شامل یک CRM است که اجازه می دهد تا شما را به جمع آوری, ذخیره و استفاده از اطلاعات در مورد تماس های خود را. قادر به بخش تماس های خود را با زمینه های سفارشی و برچسب ها و رفتار – مانند باز کردن ایمیل و کلیک کردن بر روی لینک پلاس خرید.

دوم آن شامل یک خودکار سیستم پیام برای ایمیل, متن, کارت پستال و وظایف. این اجازه می دهد تا شما را به ارسال هر پیام به مخاطبین بر اساس زمانی که آنها تصمیم گرفتند در یک تاریخ, رفتار, خرید و بیشتر.

سوم آن دارای قابلیت های تجارت الکترونیک. این ادغام به منظور صفحات با یک فرم پرداخت, دروازه پرداخت, برای خرید کلیک کنید. به علاوه آن را می توانید اجازه می دهد تا شما را به ادغام با یک سبد خرید اگر شما ترجیح می دهند. بیشتر از همه از آن می تواند به طور خودکار فرآیندهای مبتنی بر موفقیت و یا شکست خورده معاملات اشتراک آزمایشی دوره های برنامه پرداخت کوپن و بیشتر.

چهارم آن باید یک کمپین ساز است که شما را قادر به گرفتن هر تماس بر روی یک شخصی سفر با نتایج قابل اندازه گیری. این اجازه می دهد تا به شما برای ایجاد کمپین های متعدد برای انتخاب کردن در, فروش, تشویق برای خرید بیشتر, downsell و احتباس.

بازاریابی سیستم اتوماسیون چنین به عنوان یکی Ontraport می توانید با ارائه ویژگی های اضافی. این شامل بازاریابی ردیابی به شما کمک کند ببینید که تبلیغات فرود صفحات و ایمیل در حال تولید مقرون به صرفه ترین نتایج. سهامداران بازاریابی و عضویت در سایت برای کمک به شما در افزایش تعداد مشتریان و فروش. صفحه فرود و فرم ساز شما را قادر به طراحی سایت های حرفه ای به دنبال در دقیقه. و منجر روتر و سیستم نمره دهی به شما کمک کند و فروش خود را با تیم دنبال فروش و تبدیل آنها به مشتریان.

سه کلید مزایای بازاریابی سیستم اتوماسیون هستند که شما می توانید آن را سفارشی برای کسب و کار شما. شما می توانید از چندین کمپین های بازاریابی در همان زمان که کار 24/7. به علاوه شما می توانید به طور خودکار فرآیندهای خاص به مخاطبین همراه سفر خود را. اما نیز وجود دارد که بازاریابی اتوماسیون اشتباهات شما می توانید در طول راه.

اتوماسیون بازاریابی اشتباه #1: ارسال ایمیل به مخاطبین که نمی انتخاب کردن در

اتوماسیون بازاریابی شامل اجازه بر ایمیل. این بدان معناست که شما ارسال ایمیل به مخاطبین است که به شما اجازه به آنها ارسال اطلاعات است. شما می توانید اجازه هنگامی که هر یک از تماس با انتخاب کردن در به سیستم شما. اما واردات یک لیست و یا به صورت دستی اضافه کردن اطلاعات تماس خود را به بازاریابی سیستم اتوماسیون نقض دادن قوانین. اگر شما انجام این کار شما می توانید سازش تحویل ایمیل حتی به کسانی که به شما اجازه می دهد.

اتوماسیون بازاریابی اشتباه #2: نه حفظ یک پایگاه داده از تماس فعال

حتی پس از دریافت یک تماس به انتخاب شما باید آنها را فعال نگه داشتن. این بدان معناست که شما باید به طور مداوم آنها را ارسال ایمیل با محتوای مربوط به تعامل با حداقل یک بار در هر هفته است. در غیر این صورت آنها ممکن است شما را فراموش کرده ام و نه باز کردن چند ایمیل شما ارسال. در طول زمان آنها می تواند تبدیل به کمتر درگیر کاهش تحویل ایمیل از کل پایگاه داده خود را. نامزدی مجدد کمپین یک روش موثر برای غیر و مشغول تماس برای ارتباط برقرار کردن با ایمیل های خود را دوباره. شما این تماس را به شما بگویم اگر آنها می خواهم به باقی می ماند در لیست خود و یا انتخاب کردن. بنابراین شما می توانید حفظ منسجم و حذف پایگاه داده تماس با ما.

اتوماسیون بازاریابی اشتباه #3: با تمرکز بر معیارهای اشتباه

اتوماسیون بازاریابی شما اجازه می دهد برای اندازه گیری نتایج حاصل از مبارزات انتخاباتی خود را. این شامل انتخاب-فهم و فروش و تبدیل ایمیل باز کردن و کلیک بر روی لینک نرخ, صفحه فرود, بازدید, فروش, ROI و بیشتر.

با تمرکز بر اشتباه متریک می تواند باعث شود شما به اشتباه تفسیر درست نتایج. برای مثال شما ممکن است دو کمپین که در آن یک مقدار بالاتر باز و نرخ پایین تر بر نرخ. در عین حال زمانی که شما محاسبه کلیک کنید برای باز کردن نرخ شما می توانید ببینید کاملا متفاوت منجر شود. قبل از شروع هر کمپین حیاتی است بدانید متریک شما به دنبال تمرکز بر تعیین موفقیت است.

اتوماسیون بازاریابی اشتباه #4: تقسیم تست مبارزات

همه مبارزات متفاوت با نوع و تعداد مخاطبین محتوا و بیشتر. آزمایش اسپلیت مبارزات کلید برای پیدا کردن آنچه با این نسخهها کار درست است. اما کلید اسپلیت تست برای تست فقط یک متغیر در یک زمان. از جمله به عنوان تیتر, قیمت, پیشنهاد, طراحی و یا مخاطبان. این کمپین که برنده است کنترل جدید. پس از آن شما می توانید تست دیگر مبارزات در برابر کنترل.

اتوماسیون بازاریابی اشتباه #5: نداشتن یک مشاور خبره در تیم خود

اتوماسیون بازاریابی است که هر دو یک هنر و یک علم است. آن نیاز به ترکیبی از تکنولوژی می دانید-چگونه با بازاریابی پاسخ مستقیم تخصص. به علاوه هدف طرز فکر است که با گرایش به سمت شرکت و یا محصول است. اینها چرا بهتر است به یک مشاور مستقل خبره در استفاده از اتوماسیون بازاریابی نرم افزار بر روی تیم خود را. برای توسعه استراتژی و ساخت سفارشی اتوماسیون سیستم برای کسب و کار شما. به علاوه به آموزش تیم خود را در استفاده از سیستم.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *