سکه لباس های شسته شده طرح بازاریابی – ایده های ترویج کسب و کار ماشین لباسشویی

شگفت انگیز است که چگونه بسیاری از کارآفرینان فکر می کنم که ماشین لباسشویی کسب و کار زیادی نیاز ندارد و در این راه از یک استراتژی بازاریابی است. مشترک تفکر است که اگر شما در جای مناسب هستند و سپس مردم خواهد آمد و آنها را به دوستان خود بگویید و همسایه است. در حالی که این درست است تا حدی از آنچه که این افراد درک نمی کنند که شما می توانید انجام دهید خیلی بهتر اگر شما یک طرح بازاریابی در محل.

شما نیاز به یک خوب سکه لباس های شسته شده طرح بازاریابی اگر شما می خواهید برای به حداکثر رساندن پتانسیل خود را محل. در واقع شما باید شروع به تلاش برای درک مشتریان آینده نگر خود و بدانند که چه نوع از نام تجاری و خدمات به آنها تجدید نظر شود. سپس مجموعه ای از برنامه ریزی برای آنها را به شما سکه لباس های شسته شده و درمان آنها را در راه است که باعث می شود آنها را می خواهید به بازگشت. در زیر برخی از سکه لباس های شسته شده ایده های بازاریابی است که شما ممکن است در نظر گرفتن ترکیب به کسب و کار شما.

تحقیقات بازار

قبل از اینکه شما می توانید واقعا درک نیازهای مشتریان خود را به شما نیاز به شناسایی آنها ، مطالعه این منطقه در اطراف ماشین لباسشویی خود را کنید و سعی کنید برای قرار دادن با هم برخی از نمونه مشتری پروفایل. نه تنها شما نیاز به می دانم که اگر این منطقه دارای پتانسیل به اندازه کافی اما شما همچنین باید بدانید که چگونه به بهترین خدمت به مردم ساکن در این منطقه است. اگر شما هدف قرار دادن دانش آموزان و سپس شما نیاز دارید تجاری ماشین لباسشویی با کوچکتر ظرفیت از شما می خواهم اگر شما هدفمند خانواده ها است. اگر شما در upmarket منطقه و سپس شما را در نظر بگیرید همچنین ارائه یک شستشو و برابر’ خدمات و یا همکاری با یک پاک کن خشک.

تشخیص خود را سکه لباس های شسته شده از رقابت

اگر شما روبرو خواهد شد برخی از رقابت سختی سپس شما باید نگاه کنید که چگونه شما می توانید ایجاد یک تجربه بهتر برای مردم بیش از آنچه که در حال حاضر در ارائه. در این سطح شما می توانید ارائه بهتر تجهیزات است که هدف بیشتر به نیازهای مردم است اما خیلی بیشتر است که شما می توانید به عنوان به خوبی.

فکر می کنم راه خود را به طراحی ماشین لباسشویی به ترکیب برخی از امکانات منحصر به فرد است که شما احساس می کنید می تواند جذاب به بازار هدف خود را. اگر مشتریان خود را شامل تعداد زیادی از مادران جوان با کودکان, سپس شما ممکن است در نظر داشتن یک بازی کوچک منطقه ساخته شده است در. خدمات اینترنت و بازی های ویدئویی و میان وعده شمارنده چیزهای دیگر که شما ممکن است سعی کنید.

یک راه برای تشخیص ماشین لباسشویی خود را از دیگران در منطقه خود است و به طراحی آن با یک موضوع در ذهن. شما می توانید ‘یکپارچهسازی با سیستمعامل’ موضوع و یا یک موضوع قومی به عنوان مثال و با استفاده از علامت, دیوار, فضا, تلویزیون و موسیقی به تعریف این موضوع و به منظور توسعه یک تجربه منحصر به فرد.

استراتژی نام تجاری

درست مثل هر کار دیگر یک ماشین لباسشویی نیاز به توسعه یک نام تجاری است که مورد احترام و اعتماد در بازار است. شروع با انتخاب یک نام و یک لوگو طراحی شده به عنوان این خواهد شد اضافه کردن به تصویر خود را و کمک به اجرای برداشت در میان مشتریان است که شما در حال اجرا یک عملیات حرفه ای. توسعه نام تجاری است که بیشتر در مورد تجربه مشتری در طول زمان و آنچه در آنها آمده است انتظار می رود از شما. خوب نام تجاری است که در مورد ساخت یک وعده به مشتریان و همیشه زندگی تا انتظارات خود را.

بازاریابی با تبلیغات و تبلیغات

Laundromats می تواند به نفع از کمپین های تبلیغاتی مانند هر کسب و کار دیگر. تست کردن همه به طور منظم کسب و کار محلی گزینه های تبلیغاتی و ببینید که آنهایی که ثابت می شود موثر تر است. کنار یک درصد از سود خود را هر ماه برای این منظور است.

آگهی یک راه عالی برای بدست آوردن کلمه را در مورد خود سکه لباس های شسته شده برای حداقل هزینه. برخی از خوب به دنبال آگهی چاپ شده است که برجسته امکاناتی که به شما ارائه می دهیم و سپس آنها را به دست مردم محلی. حاصل کنید که شما آنها را با استفاده از تنها روش است که مطابق با احکام محلی در مورد این ایمیل ناخواسته قطره. مطمئن شوید که شما شامل یک نقشه دقیق در بروشور به طوری که هر کس می داند که دقیقا چگونه به شما در پیدا کردن.

وجود دارد همه نوع از تبلیغات است که شما می توانید سعی کنید برای آوردن مردم به خود را در ماشین لباسشویی و برای تولید برخی از تبلیغات. شما c نگه دارید ‘تک آهنگ شب’ به صورت زوج که علاقه مند به آشنایی در حالی که آنها خود را شستن ،

بازاریابی آنلاین

راه های بسیاری وجود دارد که شما می توانید در بازار ماشین لباسشویی شما در اینترنت است. هنگامی که شما یک وب سایت راه اندازی بهترین راه برای شروع این است که با گرفتن ذکر شده با برخی از ماشین لباسشویی دایرکتوری که در خارج وجود دارد. این دایرکتوری نقطه شروع برای بسیاری از کسانی که رفتن آنلاین به دنبال یک ماشین لباسشویی.

شما همچنین می توانید نگاه داشتن برخی از بهینه سازی موتور جستجو’ انجام می شود در وب سایت خود یا خرید برخی از پرداخت پستها در طول کلیک کنید تبلیغات در گوگل یا دیگر موتورهای جستجو. اگر شما هدف قرار دادن کلمات کلیدی مناسب و سپس شما اطمینان خواهد داد که هر کسی که به دنبال یک ماشین لباسشویی در منطقه خود را پیدا خواهد کرد شما.

سعی کنید برای ساخت یک لیست ایمیل به طوری که شما می توانید نگه داشتن در تماس با شما و مشتریان شما. ارسال آنها را گاه به گاه کوپن و یا پیشنهاد ویژه برای یادآوری آنها در مورد شما. شگفت انگیز است که چگونه ایمیل می تواند کمک به شما برای برقراری دوباره ارتباط با مشتریان است که در میانهی شب در حالی که برای.

شبکه

یکی از راه های بزرگ برای بازار خود را از ماشین لباسشویی است که به شبکه با دیگر صاحبان کسب و کار محلی. یکی از نمونه های بزرگ خواهد بود که از یک سکه لباس های شسته شده مالک است که واقع در یک منطقه توریستی. مسافران اقامت در محلی اسکان اغلب از صاحب یا مسئول پذیرش که در آن آنها می توانند پیدا کردن یک ماشین لباسشویی. تحت این سناریو شما می خواهید برای اطمینان از که هر متل محلی و یا برگشت تسلیم می دانستم که در مورد شما و با خوشحالی مراجعه به کسب و کار شما.

حفظ مشتری

در نهایت و شاید مهمتر از همه شما نیاز به یک طرح بازاریابی قرار می دهد که تاکید ویژه بر حفظ مشتری. اگر مشتریان شما یک تجربه مثبت با شما و سپس آنها به احتمال زیاد به بازگشت و بگویید که مردم در مورد شما. اگر آنها نمی, سپس شما در معرض خطر از دست دادن آنها را به یک رقیب. آن است که اغلب گفت که آن را گران تر است برای به دست آوردن یک مشتری جدید از آن است که برای حفظ یک موجود است. یک مشتری خوب می تواند به ارزش صدها هزار دلار برای کسب و کار خود را هر سال.

تمرکز بر حفظ مشتریان خود را خوشحال همواره با ارائه خدمات کلاس اول. اطمینان حاصل شود که دستگاه ها به خوبی حفظ شده است و شما در پاسخ به شکایت بی درنگ. مطمئن شوید که فروشگاه خود را تمیز است که مشتریان می دانید که چگونه به استفاده از ماشین آلات و هر که مسئولین شما باید در وظیفه در حال مودب و مفید است.

با حق استراتژی های بازاریابی در محل ممکن است به شدت بهبود عملکرد ماشین لباسشویی بدون لزوما رفتن به یک مقدار زیادی از هزینه. مجموعه خود را از ماشین لباسشویی موفقیت با برنده استراتژی بازاریابی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *