سه Cs برای یک وب سایت غیر انتفاعی راهبرد

[ad_1]

غیر انتفاعی خود را وب سایت یک جزء کلیدی برای ارتباطات خود استراتژی است. با استفاده از سه Cs برای ارزیابی وب سایت فعلی خود را و به عنوان بخشی از فرایند برنامه ریزی به شما به عنوان حرکت به جلو با به حداکثر رساندن ارزش اینترنت برای ساختمان خود سازمان است.

ارتباطات

وب سایت شما یک hub برای ارتباطات اینترنت. در خبرنامه خود را, رسانه های اجتماعی, ایمیل, امضا, لینک به وب سایت خود را به مردم را به وب سایت خود را. هنگامی که فرد در حال بازدید از وب سایت خود آنها باید ببینید اطلاعات است که جذاب و با ارزش به آنها.

  • شناسایی مخاطبان هدف خود را(ها) و نیاز خود

  • صفحه اصلی شما باید کلید خود را پیام صحبت می کند که به بازدید کننده سایت

  • آخرین به روز رسانی در دسترس از صفحه اصلی پیشرو به مناطق خاصی از سایت

  • به روز رسانی وب سایت خود را به طور منظم با اخبار و تغییرات. کسی اختصاص به نقد و بررسی وب سایت به طور منظم به مطمئن شوید که آن را نشان دهنده وضعیت فعلی خود را.

  • در نظر بگیرید یکپارچه سازی رسانه های اجتماعی مانند Facebook صفحه و خوراک توییتر خود را با وب سایت

  • ارائه روش برای 2 راه ارتباطات – مشاهده تماس های به عمل بخش زیر

اعتبار

شما فقط ثانیه برای گرفتن و نگه داشتن توجه فرد بازدید از وب سایت خود را. برداشت اول شمارش. فرد باید در یک زمان بسیار کوتاه که وب سایت مورد علاقه به آنها است.

در اینجا چند پیشنهاد در ساختمان اعتبار:

  • نگاه حرفه ای و مناسب برای مخاطبان هدف خود را

  • ارائه ناوبری آسان به تمام قسمت های سایت

  • ویرایش مطالب خود را به مطمئن شوید که وجود دارد هیچ غلط املایی غلط های املایی قالب بندی پاراگراف خطا

  • بررسی کنید که تمام داخلی و لینک های خارجی مشغول به کار هستند. به یاد داشته باشید که در لینک های خود را به سایت های خارجی – لینک خود را ممکن است تغییر کند.

  • استفاده از تصاویر گرافیکی, عکس, تصویری, رنگ, فونت, طرح برای یک نگاه حرفه ای

به یاد داشته باشید که فرد قضاوت خود سازمان و قابلیت آنچه آنها را در وب سایت خود را. شما می خواهید برای ایجاد یک حرفه ای و معتبر حضور که آنها را تشویق به صرف زمان خود و تعامل با شما در برخی از راه.

فراخوانی برای اقدام

چه شما می خواهید مردم را به انجام زمانی که آنها را ببینید و دوست دارید وب سایت خود را ؟ شما می خواهید فرد نه تنها به گفتن “این سازمان به نظر می رسد مانند آنها در حال انجام کار خوب”. مردم دیدن صدها و هزاران نفر از وب سایت – چگونه شما آنها را درگیر و آنها را به بازگشت. شما می خواهید برای ایجاد یک رابطه با فرد علاقه مند است. در اینجا چند پیشنهاد در تعامل با کاربر و ساختمان است که اعتماد و علاقه است.

  • از آنها بخواهید به نشانه سایت

  • آنها را تشویق به ثبت نام برای خبرنامه ایمیل خود را

  • اضافه کردن یک فرم تماس با ما به اجازه دهید آنها را به یک سوال بپرسید و یا از آنها بخواهید برای کمک به

  • یک لینک برای دانلود یک گزارش – و آنها را به آدرس ایمیل خود را برای دریافت آن

  • ارائه یک روش برای کمک به سازمان شما با انواع سطوح

  • آنها را درگیر با اطلاعات و فرم در چگونه برای تبدیل شدن به یک داوطلب

  • اضافه کردن یک RSS ثبت نام برای دریافت به روز رسانی در صفحات است که شما به روز رسانی اغلب

  • ادغام خود را در Facebook صفحه و توییتر خوراک و تشویق مردم برای پیوستن به شبکه های اجتماعی خود را

سپس مطمئن شوید که به دنبال تا با

  • آنها ارسال خبرنامه ها و اطلاعیه ها

  • ارائه به روز رسانی در کمک های مالی و چگونه آنها استفاده می شود

  • اضافه کردن گزارش های جدید و اخبار

  • اضافه کردن به طور منظم به روز رسانی به وب سایت به طوری که یک فرد می بیند جدید و اطلاعات به روز شده زمانی که آنها بازگشت به سایت

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *