سه نوع از استراتژی های بازاریابی

[ad_1]

وجود دارد سه نوع اساسی از استراتژی بازاریابی است که همه کسب و کارهای بزرگ و کوچک استفاده کنید. تمام برنامه های بازاریابی می تواند به یک یا همه از این نوع است. آنها عبارتند از:

  1. آنلاین و یا اینترنت بازاریابی است.
  2. بازاریابی نیست.
  3. کلمه از دهان و یا ارتباط بازاریابی است.

وجود دارد می تواند برخی از عبور بیش از این دسته بندی ها عمدتا بین آنلاین و رابطه و به عنوان ما به موضوع ما شما خواهید دید که چگونه از این است. همچنین شما وجود دارد که می تواند طیف گسترده ای از هزینه های بازاریابی بین این انواع مختلف و من می دانم که این مهم است که به تمام کسانی که تنها با شروع کردن یک کسب و کار جدید. به یاد داشته باشید که بازاریابی می تواند هیجان انگیز ترین بخش از کسب و کار شروع به تا آنجا که شما می توانید کسب و کار خود و رشد و تبدیل شدن به موفق.

آنلاین / بازاریابی اینترنتی

بسیاری از مردم امروز در حال شروع کسب و کار آنلاین. مثل همه کسب و کار شروع یو پی اس آنلاین و یا آجر و ملات فروشگاه, نه همه کسانی که شروع موفق خواهد شد و چه خواهد شد تعیین اگر آنها انجام شده است طرح بازاریابی خود را. بازاریابی آنلاین ترکیبی از خلاقیت و جنبه های فنی از اینترنت از جمله تبلیغات, طراحی, فروش و توسعه است. همچنین با استفاده از بازاریابی موتور جستجو (مانند یاهو و گوگل) و تبلیغات بنر در وب سایت, بهینه سازی موتور جستجو و استراتژی های بازاریابی ایمیل. وجود دارد برخی از مزایای قطعی برای بازاریابی آنلاین است. بازاریابی اینترنتی است که نسبتا ارزان است هنگامی که شما مقایسه آن با هزینه رسیدن به بازار هدف خود را با تکنیک های بازاریابی سنتی. وجود دارد بسیاری از شرکت هایی که پیدا کرده اند که آنها می تواند رسیدن به مخاطبان بسیار بزرگ برای یک به طور قابل توجهی کاهش هزینه ها از استاندارد خود offline روش های تبلیغاتی است. بازاریابی آفلاین این نوع سنتی از استراتژی بازاریابی است. اگر شما به اندازه کافی اگر بخواهید برخی از پیر مرد شما می دانید فکر می کنم حدود 20 سال قبل از وجود دارد در اینترنت. همه انواع مارک که مورد استفاده قرار گرفت و سپس این دسته قرار می گیرند.

  • روزنامه تبلیغات است.
  • رادیو.
  • تلویزیون است.
  • ایمیل فله.
  • تابلوهای تبلیغاتی
  • تبلیغات مجله.

به عنوان شما می توانید تصور کنید که بازاریابی آفلاین خواهد بود که گران قیمت ترین نوع بازاریابی که بر خلاف بازاریابی آنلاین در هر زمان شما می خواهید برای گرفتن نام خود در خارج وجود دارد, شما مجبور به پرداخت. بنابراین حفظ در ذهن چه مقدار از بودجه شما باید متعهد به بازاریابی است. شما ممکن است بخواهید به تمرکز بیشتر تلاش خود را به اینترنت و بازاریابی رابطه اما مثل همیشه انتخاب با شماست.

کلمه از دهان و یا بازاریابی رابطه

این نوع اگر شما متعهد به آن می تواند و می خواهد خود را مهم ترین استراتژی بازاریابی است. شما را به ایجاد اعتماد در مشتریان خود است که می تواند ساخته شده توسط راه های دیگر. فکر می کنم در مورد تجربیات خود را در هنگام خرید یک جدید (در خالی را پر کنید). اگر چه شما می خواهید برای خرید توصیه می شود توسط یک دوست مورد اعتماد و شانس شما خرید بیشتر از اگر شما فقط یک تبلیغات است. اعتماد بزرگ است و در هر استراتژی بازاریابی است. ترفند در اینجا این است که ساختمان شبکه از افراد که می دانند و اعتماد شما.

آفلاین روابط

  • دوستان شما.
  • بستگان.
  • آشنایان کسب و کار
  • جامعه مشارکت همکاران
  • همکار Churchgoers
  • کسی شما را ملاقات در شهر است.

زمانی که فرصت خود را ارائه بحث در مورد کسب و کار شما! به آنها بگویید که چه شما در حال انجام برنامه های خود را به رویای خود را از در نهایت می خواهید کسب و کار خود را به مانند نگاه کنید. فرصت های خود را در حال حاضر در همه زمان ها است, همه شما باید انجام دهید این است که آنها را تشخیص دهد و خود را به خارج وجود دارد! همانطور که این مردم به کسب و کار شما و مانند آنچه شما باید ارائه دهد آنها را به دوستان خود بگویید که به دوستان خود بگویید و….

روابط آنلاین

پس از ظهور اینترنت و بسته به ماهیت کسب و کار خود را (اگر آن را محلی و یا بیشتر گسترده در چه کسانی مشتریان شما هستند) این می تواند بزرگترین بخشی از استراتژی بازاریابی خود را. من به شما می گویم هر چیزی که شما احتمالا در حال حاضر نمی دانم اما امروز اینترنت ساخته شده است در روابط است. مردم در رسیدن به هر یک از دیگر در:

  • Facebook
  • توییتر
  • LinkedIn
  • مای اسپیس

و این تنها نوک کوه یخ است! وجود دارد بیشتر مکان برای دیدار و رسیدن به می دانم که مردم از شما می توانید یک چوب در لرزش. مانند بازاریابی آنلاین است. این 3 نوع از استراتژی های بازاریابی و آنها را به کار برای شما و کسب و کار جدید شما اما شما باید خود را متعهد به آنها. این کار است اما شما می توانید آن را انجام دهید. این باور را در خودتان! (اگر شما از آن ساخته شده این دور به اعتقاد من در شما بیش از حد چرا که شما باید اثبات که شما را به موفقیت) شما را باور دارم و من هم دارم که 2 نفر – دیدن برنامه شما در حال حاضر در حال رشد!

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *